اشکودا و رونمایی از SUV کوپه برای چین

اشکودا و رونمایی از SUV

0

اشکودا و رونمایی از SUV کوپه برای چین

اشکودا : شرکت اشکودا یک برند مطرح جمهوری چک در تولید خودرو بوده که هر سال مدل های جدیدی برای رونمایی دارد. سری شاسی بلند کودیاک این کمپانی توانستند موردتوجه قرار گیرند از این رو اشکودا نیز مدل های مختلفی از آن را به تولید رسانده است.

یکی دیگر از مدل های آن کودیاک جی تی محسوب می شود که مدلی کوپه و اسپرت است. خودرویی که باید آن را پرچمدار اشکودا در بازار چین دانست. اشکودا تا به حال مدل های مختلفی از شاسی بلند Kodiaq را عرضه داشت و حال نوبت به نسخه کوپه اسپرت رسیده که انتظار می رود با استقبالی در فروش رو به رو شود.اشکودا این مدل را به صورت آنلاین معرفی کرد و در وب سایت کمپانی معرفی شد. بنابراین خبری از رویداد خاص برای رونمایی نبود. این چهارمین و گران ترین شاسی بلند اشکودا در چین محسوب شده که پس از مدل های Kamiq, Karoq و نسخه استاندارد Kodiaq در این منطقه به فروش می رسد.

نمایشگاه ۱۶ تا ۲۵ نوامبر گوانگژو چین

مشتریان می توانند در نمایشگاه ۱۶ تا ۲۵ نوامبر گوانگژو چین این خودرو را از نزدیک تماشا کنند و اطلاعات بیشتری درباره آن کسب نمایند. شما باید از طرفداران حقیقی اشکودا باشید تا بتوانید به سادگی تفاوت طراحی Kodiaq استاندارد و جی تی را تشخیص دهید. زیرا در طراحی مدل های شبیه به یکدیگری هستند و تشخیص اختلاف بین آنها دشوار است. البته از اختلاف های موجود در آن باید به جلوپنجره جلو، سپر پایین، حالت کوپه شیشه عقب و چندی دیگر اشاره کرد. اشکودا سعی کرده تفاوتی در طراحی Kodiaq جی تی به وجود آورد و ساختاری اسپرت نیز به آن ببخشد که در مقایسه با Kodiaq اصلی گزینه قابل توجهی است.

هدف اصلی اشکودا عرضه مدلی پرچمدار و جوان پسند است که بتواند رقیب سرسختی برای رقبا باشد. پیشرانه در نظر گرفته شده برای آن از نوع ۲.۰ لیتری ۲۲۰ اسب بخاریست که در کنار گیربکس کلاچ دوگانه و سیستم چهار چرخ محرک می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. مدل FWD همین خودرو از پیشرانه ۱۸۶ اسب بخاری برخوردار است.

مطالب مرتبط
لکسوری و معرفی پد شارژ بی سیم کارآمد

اشکودا در تلاش است تا سهم بزرگی در صنعت خودروسازی داشته و فروش بالایی برای خود رقم زند. تاکنون با محصولات فوق العاده خود به این مهم دست یافته است.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.