برای توقف رشد سرطان ، خونتان را عوض کنید

توقف رشد سرطان

0

سرطان – تقریبا همه افراد در حال وارد کردن سرطان به بدنشان با خوردن غذاهایی هستند که ایجاد سرطان میکنند و از محصولات باصطلاح مراقبتی  و در واقع سرطانزا بر روی پوست خود استفاده می نمایند. وقتی بدن شما غذاهای فرآوری شده و نوشابه ها و آلودگی هوا و مواد شیمیایی را جذب می کند، تمام این سموم وارد خونتان می شوند( چون بدن شما هر روز خون جدید میسازد). این جریان، خون شما را به خون سرطانی تبدیل میکند که موجب رشد غده های سرطانی می شود.

در واقع باید گفت که اکثر افرادی که امروزه  در دنیا زندگی میکنند، پرورش دهندگان غده های سرطانی در بدن خود هستند بدون آنکه از این موضوع خبر داشته باشند.

ولی تمام این مشکلات میتواند با عوض کردن خونتان به شکل معکوس در آید و شما میتوانید با تغییر دادن چیزهایی که میخورید و می آشامید، خون ایجاد کننده سرطان، را به خون ضد سرطان، تبدیل کنید.

وقتی خون ضد سرطان، در بدن شما در حال گردش است، تمام سلول های زنده بدن شما در خون ضد سرطان،  شستشو داده میشوند. این جریان باعث حذف شدن غده های سرطانی شده و جلوی پیشرفت روند سرطان را میگیرد.

پزشکان متخصص سرطان، یا حداقل نیمی از آنها که جنایتکاران پزشکی محسوب میشوند، در حال انجام دادن اقدامات وحشیانه دارویی بر روی قربانیان بیگناه میباشند و به دروغ به بیماران سرطانی می گویند که بهترین درمان برای آنها، افزودن سم بیشتر به خون سرطان ساز آنهاست و این کار را با شیمی درمانی انجام میدهند. داروهای شیمیایی تا حد زیادی سمی هستند و یک بدن از قبل سمی شده را تبدیل به یک جسم ویران شده مملو از مواد شیمیایی خطرناک میکنند. اکثر بیمارانی که  پس از شیمی درمانی از سرطان، می میرند، درواقع بدلیل شیمی درمانی از دنیا میروند نه بخاطر سرطان.

مطالب مرتبط
پیشگیری از سرطان با 30 روز غذاهای حاوی سیر

در بخش سوم دوره جدید ویدئویی موضوع تعجب آور بنام خروج از سرطان، من تمام این مطالب را بروشنی توضیح داده ام و به زبان علمی به بیان واقعیات ساده راجع به مبارزه با سرطان، پرداخته ام و ثابت کرده ام که بیشتر پزشکان متخصص سرطان، از تایید این واقعیات خودداری می کنند چون تمام منافع و فعالیت های خود راجع به سرطان، را از دست می دهند.

شما میتوانید زندگی بدون سرطان را انتخاب کنید

رهایی از سرطان، اولین دوره از مجموعه های جدیدی است که در پایگاه اینترنتی یونیورس ارائه شده و بر مبنای این دیدگاه تعجب انگیز است که اتفاقات بدی که در زندگی مردم روی می دهند، بلاهایی هستند که افراد با بی توجهی بر سر خودشان می آورند.  اما با  کسب دانش مناسب، مردم امکان گزینش راههای خلاص شدن از نتایج منفی سرطان، را دارند و میتوانند خودشان را از شر آن نجات داده و با اتخاذ تصمیم مناسب و بموقع، سلامت خود را بدست آوردند.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.