آموزش طرز تهیه خوراک اسکواش تابستانی با جو

0421 آموزش طرز تهیه خوراک اسکواش تابستانی با جو مواد لازم برای خوراک اسکواش کالری خوراک کدو سبز غذایی برای گیاهخواران غذای گیاهی طرز تهیه خوراک خوراک اسکواش خوراک کدو سبز خوراک اسکواش ارزش غذایی خوراک اسکواش

مواد لازم برای تهیه خوراک اسکواش تابستانی با جو

۲/۳ فنجان جو
۱ ۱/۳ فنجان آب
۱ قاشق چای خوری کره
۱ قاشق چای خوری روغن زیتون
۱ پیاز زرد بزرگ، ریز خرد شده
۱/۱ پوند اسکواش تابستانی (کدو، کدو سبز، کدو زرد و …)، رنده شده و خشک شده
۲ قاشق خنک پنیر گاو،  به قطعات کوچک برش داده شده
۲ قاشق غذاخوری آرد همه منظوره
۱/۲ قاشق چای خوری آویشن خشک
۱/۲ قاشق چای خوری نمک
۱/۲ قاشق چای خوری فلفل سیاه
۱/۲ فنجان شیر کم چرب و یا بدون چربی
۲ تخم مرغ بزرگ
۱/۲ فنجان پنیر کم چرب چدار

طرز تهیه خوراک اسکواش تابستانی با جو

جو و آب را در یک ظرف متوسط قرار دهید. با حرارت متوسط رو به بالا آن ​​را بجوشانید. در آن را بگذارید و به مدت ۳۰ دقیقه بگذارید به آرامی بجوشد و یا تا زمانی که جو به طور کامل پخته شود.

حرارت فر را به ۳۵۰ درجه فارنهایت برسانید. یک کاسه بزرگ آماده و آن را با اسپری پخت و پز اسپری نمایید.

در همان حال، یک تابه بزرگ را با اسپری پخت و پز روی حرارت متوسط قرار دهید. کره و روغن را اضافه کنید. پیاز را اضافه کرده و برای ۵ دقیقه یا تا زمانی که نرم شود، طبخ کنید. مخلوط را در اسکواش بریزید و طبخ به مدت ۵ دقیقه، یا تا قرمز مایل به قهوه ای شود. از روی حرارت بردارید و با پنیر گاوی آن را مخلوط نمایید. آرد، گیاه آویشن، نمک و فلفل را اضافه کنید و هم بزنید.

جو پخته شده را در ظرف پخت قرار دهید و با مواد بالا مخلوط نمایید.

شیر و تخم مرغ را در یک کاسه کوچک سریع هم بزنید و بر روی مخلوط اسکواش بریزید. به آرامی مخلوط کنید، بدون اینکه لایه جو به هم بریزد. با پنیر چدار ترکیب کنید.

به مدت ۴۰ دقیقه بگذارید بپزد، یا تا زمانی که پنیر به رنگ قهوه ای ملایم درآید و لبه های گراتین شروع به قهوه ای شدن بکند.

نوش جانتان …

photo_2015-10-16_20-36-36-1024x768 آموزش طرز تهیه خوراک اسکواش تابستانی با جو مواد لازم برای خوراک اسکواش کالری خوراک کدو سبز غذایی برای گیاهخواران غذای گیاهی طرز تهیه خوراک خوراک اسکواش خوراک کدو سبز خوراک اسکواش ارزش غذایی خوراک اسکواش

ارزش غذایی خوراک اسکواش تابستانی با جو

  • کالری: ۲۸۵ کیلوکالری
  • کالری از چربی: ۷۰ کیلو کالری
  • چربی: ۸ گرم
  • کل قند: ۸ گرم
  • کربوهیدرات: ۴۰ گرم
  • چربی اشباع شده: ۳ گرم
  • کلسترول: ۱۱۸ میلی گرم
  • سدیم: ۵۷۶ میلی گرم
  • پروتئین: ۱۵ گرم
  • کلسیم: ۱۹۱ میلی گرم
  • منیزیم: ۷۰ میلی گرم
  • پتاسیم: ۶۶۹ میلی گرم
  • فیبر غذایی: ۸ گرم
  • فولات : ۷۶ میکروگرم
  • مونو چربی: ۳ گرم
  • اسید چرب امگا ۳: ۰ گرم
  • چربی امگا ۶ : ۱ گرم
  • چربی: ۱ گرم
  • فیبر محلول: ۲ گرم

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

نظرات بسته شده است.

WP to LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com