راز حرکت بی نظیر خم شدن ۴۵ درجه ای مایکل جکسون

مایکل جکسون

0

راز حرکت بی نظیر مایکل جکسون

از حرکات بدنی فوق العاده و رقص بی نظیر گرفته تا حرکات شکسته قسمت های مختلف بدن و خم شدن ۴۵ درجه ای بر روی صحنه ، مایکل جکسون همواره جادویی در عرصه موزیک و رقص به حساب می آید و شاید هرگز کسی نتواند جایگزین این هنرمند افسانه ای شود . در مورد مایکل جکسون همه چیز مانند یک رویاست به خصوص اگر به رقص استثنایی او مربوط شود.

چگونگی خم شدن ۴۵ درجه جکسون

سه جراح مغز و اعصاب (و طرفداران جکسون) از مؤسسه آموزش و تحقیقات پزشکی چندیگر، هند تحت عناوین یاگنیک، نیشانت ،  مانجول و ساندیپ ، تحقیقاتی را بر روی چگونگی خم شدن ۴۵ درجه جکسون ، نه تنها در ویدیو، بلکه در اجراهای زنده ی سراسر جهان در حالی که ستون فقرات او مستقیم و صاف بود انجام دادند.

“مقاله ای که همین هفته ی جاری در مجله جراحی مغز و اعصاب منتشر شد نشان داد که،” تعدادی از طرفداران مایکل جکسون، از جمله نویسندگان این مقاله، تلاش کرده اند تا این حرکت را کپی کنند و در این راه ناکام ماندند  و اغلب آسیب هایی را به خود وارد نمودند. “

رقاصان آموزش دیده می توانند   حداکثر ۲۵ تا ۳۰ درجه خم شوند، اما حتی در این صورت نیز، فشار جدی به تاندون آشیل آنها اعمال خواهد شد. این یک راز نیست که بخواهد دست مایکل جکسون را رو کند، در واقع بیشتر افراد اعتقاد دارند که او این کار را به وسیله ی  یک کفش خاص که در سال ۱۹۹۳ تحت نام او ثبت شده بود انجام می داد.

شکاف مثلثی موجود در زیر کفش

در واقع این گونه گفته می شود که شکاف مثلثی موجود در زیر کفش می توانست به گیره ی موجود در سطح زمین  (یک اتصال فلزی که در قسمت مناسبی از سطح صحنه جایگذاری شده بود) وارد شود و اجازه می داد رقصنده پشتیبانی بیشتری را بدست آورد و بتواند تعادل بدنی خود را حتی در هنگام خم شدن در زاویه ی ۴۵ درجه ای حفظ کند.
بنابراین شایعات موجود در مورد کفش مخصوص مایکل جکسون چیز جدیدی نیست، اما، همانطور که جراحان مغز و اعصاب توضیح می دهند، این شاهکار ذهنی نیز فقط می توانست با اعمال فشار زیاد به عضلات نخاعی و کمر درد تحقق یابد. بنابراین، بهتر است که هرگز این کار را در خانه   امتحان نکنید، مگر اینکه کفش ضد جاذبه داشته باشید و کاملا همانند مایکی جکسون باشید.

مطالب مرتبط
کمپانی دل از لپ تاپ های قدرتمند سری Precision خود رونمایی کرد

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.