کمپانی تویوتا قرار است بر روی خودروی RAV4 سرمایه گذاری هنگفتی انجام دهد

0

کمپانی تویوتا قرار است بر روی خودروی RAV4 سرمایه گذاری هنگفتی انجام دهد

تویوتا RAV4 با ظاهری جدید و پلت فرم به روز شده TNGA (که اتومبیل هایی مانند Prius نیز از وجود آن بهره می برند) به طور کامل برای عرضه در سال ۲۰۱۹ آپدیت شده است.

این خودرو تنها چند ماه پیش در نمایشگاه اتومبیل نیویورک به نمایش عمومی گذاشته شد، لکن تویوتا هم اکنون اعلام نموده که به احتمال زیاد ، ظرف چند سال آینده چیزی بیش از ۱ میلیارد دلار از درآمد خود را صرف تولید و یا به روز رسانی این خودروی جدید خواهد کرد.

با توجه به گزارشات اخبار خودرو، تویوتا ۱،۴ میلیارد دلار CAD (1.1 میلیارد دلار) را در دو کارخانه خودرو سازی کانادایی خود که جدیدترین RAV4 را تولید نموده اند، سرمایه گذاری کرده است.

سرمایه گذاری کانادایی ها برای تولید تویوتا rav4

حدود ۲۰۰ میلیون دلار کانادایی از این مبلغ (۲۵۷ میلیون دلار) توسط دولت تامین می شود، و مقامات کانادا و انتاریو هر کدام مبلغ ۱۱۰ میلیون دلار کانادا (۸۵.۶ میلیون دلار) را در تلاش برای تولید بیش از ۴۵۰ شغل جدید در این کارخانه سرمایه گذاری خواهند نمود.

سرمایه گذاری بیشتر به توسعه خودروی تویوتا هیبرید RAV4 منتج می گردد، که برای اولین بار به جای تولید شدن در ژاپن در کارخانجات تویوتا اونتاریو ساخته خواهد شد.

این کارخانه همان کارخانه ای است که از سال ۲۰۰۸ به بعد، تویوتا RAV4 غیر هیبریدی را تولید نموده است. این سرمایه گذاری کلان نقدی نه تنها شامل توسعه تویوتا RAV4  هیبریدی بلکه شامل ارتقا سایر تنظیمات، به ویژه رنگ و بخش های پلاستیکی خودرو خواهد بود.

تویوتا RAV4 هیبریدی در نهایت می تواند توسط یک مدل کاملا الکتریکی جایگزین شود که نسخه الکتریکی کپی شده مدل RAV4 است که ساخت آن از سال  ۲۰۱۵  قطع گردید.

مطالب مرتبط
سامسونگ و معرفی نوت بوک هیبریدی Notebook 7 Spin

مدل استاندارد بنزینی نیز تا زمستان امسال برای فروش عرضه نخواهد شد و مدل هیبریدی در مدت زمان کوتاهی پس از آن در سال ۲۰۱۹ برای فروش در نمایندگی ها قرار خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست که هزینه به روز رسانی این اس یو وی تا زمانی که روانه بازار شود چقدر تمام خواهد شد، اما قطعاً جزئیات بیشتری قبل از تاریخ فروش در اوایل سال ارائه خواهد گردید.

تصاویر زیبایی از تویوتا rav4 2019

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.