هوم پاد مقرون به صرفه در راه است

0

هوم پاد مقرون به صرفه در راه است

شرکت اپل سال گذشته با معرفی هوم پاد اپل محصولی را رونمایی کرد که نخستین بار در سبد محصولات این برند کوپرتینویی مشاهده شده است و از اینکه چنین دستگاهی توسط اپل رونمایی شد جای تعجبی نداشت. زیرا بسیاری از رقبا کمپانی تصمیم گرفتند به سمت تولید اسپیکر هوشمند حرکت کنند و اپل نیز تصمیم گرفت قدمی زود هنگام بردارد.

اگر با اصطلاح اقتصادی برای تولید و عرضه محصولات هوشمند آشنایی ندارید باید بگوییم که منظور از تولید و عرضه یک محصول هوشمند اقتصادی این است که از ویژگی ها و امکاناتی متناسب با هزینه ای مناسب که کاربران و یا خریداران قدرت خرید آن را داشته باشند در طراحی محصول اقتصادی استفاده شود از همین رو شرکت اپل نیز بعد از طراحی و عرضه ی اسپیکر هوشمند خود با نام هوم پاد اپل که به دلیل کیفیت بالایی که در صدا داشت نسبت به اسپیکر های هوشمند سایر برند ها در جایگاه بالاتری قرار گرفت ولی قیمت گزافی برابر با ۳۴۹ دلار داشت تصمیم گرفته است که این بار یک اسپیکر هوشمند اقتصادی طراحی و به بازار عرضه کند که کاربران او قدرت خرید آن را داشته باشند.

از این رو شرکت اپل قصد دارد در تاریخی که هنوز مشخص نیست یک اسپیکر هوشمند اقتصادی عرضه کند.

براساس گزارشاتی از این شرکت احتمال می دهیم اسپیکر هوشمند جدید اپل بین رنج قیمتی ۱۵۰ الی ۲۰۰ دلار باشد.

هزینه اقتصادی هوم پاد اپل

البته همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، در طراحی محصولات اقتصادی از ویژگی ها و امکاناتی متناسب با هزینه ی پایینی که قرار است براساس آن، محصول به فروش برسد استفاده می شود بنابراین در اسپیکر هوشمند اقتصادی اپل نباید توقع داشته باشیم که همان کیفیت صدایی را که در هوم پاد تجربه کردیم در این اسپیکر نیز تجربه کنیم.

مطالب مرتبط
بیشترین سهم از بازار ساعت های هوشمند به اپل تعلق گرفت

علاوه بر این احتمال طراحی این اسپیکر هوشمند در اندازه ی کوچکتر نیز وجود دارد که برای برخی از کاربران و یا خریداران این اسپیکر یک مزیت به حساب می آید. شاید شرکت اپل با برنامه ریزی های خود در زمینه ی یک اسپیکر هوشمند اقتصادی از شرکت های گوگل و آمازون تقلید می کند چرا که این شرکت ها نیز بعد از طراحی اسپیکر های هوشمند خود که قیمت بالایی داشتند تصمیم گرفتند اسپیکر هایی اقتصادی را طراحی و به بازار عرضه کنند.

علاوه بر اینکه اخباری در زمینه ی ارائه ی اسپیکرهای هوشمند اقتصادی از سوی شرکت اپل به دست ما رسیده است یک سری شایعات در زمینه ی طراحی و عرضه ی دیگر محصولات هوشمند شرکت اپل به صورت اقتصادی نیز وجود دارد برای مثال طراحی و عرضه ی آیفون ۶.۱ اینچی اقتصادی، یک مدل ارزان قیمت از آیپد و یا یک مک بوک که البته هنوز به صورت شایعه می باشد و از درست یا غلط بودن آن اطمینان نداریم.

دقیقا مشخص نیست اپل چه برنامه ای برای اسپیکر مورد اشاره خود دارد و باید به انتظار ادامه داد.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.