این مرد با پوشیدن لباس مرد عنکبوتی به بیش از ۱۰، هزار کودک کمک کرده است و توانسته آن ها را خوشحال کند

در ابتدای سال 2014، ریکی منا در بدترین شرایط مالی خود قرار داشت، او شب ها بر روی نیمکت های پارک می خوابید، غالبا گرسنه بود و د قیقا نمی دانست که چه کاری برای زندگی اش انجام دهد. او در تلاش برای پیدا کردن یک شغل مناسب بود، و تنها یک ماه پس از آن به عنوان یک قهرمان کار خود را آغاز کرد ، و ناگهان تمام آن چه در رویا هایش می دید به واقعیت تبدیل شدند.

0

این مرد با پوشیدن لباس مرد عنکبوتی به بیش از ۱۰ هزار کودک کمک کرده است و توانسته آن ها را خوشحال کند

مرد عنکبوتی : در ابتدای سال ۲۰۱۴، ریکی منا در بدترین شرایط مالی خود قرار داشت، او شب ها بر روی نیمکت های پارک می خوابید، غالبا گرسنه بود و د قیقا نمی دانست که چه کاری برای زندگی اش انجام دهد. او در تلاش برای پیدا کردن یک شغل مناسب بود، و تنها یک ماه پس از آن به عنوان یک قهرمان کار خود را آغاز کرد ، و ناگهان تمام آن چه در رویا هایش می دید به واقعیت تبدیل شدند.

او همیشه در خواب مادربزرگ مرحوم خود، مینا را می دید، که به او یک ویدیوی عجیب و غریب را در پروژکتور قدیمی اش نشان می دهد. تصویری که او به  ریکی نشان می داد مرد عنکبوتی ای بود که به سمت بیمارستان کودکان که در آن هزاران بچه بستری شده بودند، پیش می رود.

ریکی در خواب می دید که وقتی مرد عنکبوتی ماسک خود را بر می دارد به خودش تبدیل می شود که با داشتن اسباب بازی ها و وسایل تفریحی مختلفی در دستانش به سمت بیمارستان می رود. او کاملا گیج شده بود و از مادربزرگ خود سوال کرد که چرا این فیلم را به من نشان می دهی و او پاسخ می داد بلافاصله وقتی که از خواب بیدار شدی این کار را انجام بده.

و این دقیقا همان کاری است که ریکی برای بیش از ۴ سال انجام می دهد. او ماشین مستهلک خود را فروخت تا بتواند لباس مرد عنکبوتی مورد نظر خود را که بیش از ۱۴۰۰ دلار قیمت داشت خریداری کند. از سال ۲۰۱۴، منا از نزدیک با ۱۰ هزار  کودک بیمار ملاقات نموده و یک سازمان غیر انتفاعی به نام ” قلب یک قهرمان” را ایجاد نموده است و در ملاقات با کودکان داستان های افسانه ای زیبایی را برایشان نقل می کند و برایشان اسباب بازی می خرد. ریکی منا، یک قهرمان ۳۴ ساله از کالیفرنیاست، که با یک رویا زندگی خود را متحول نمود.

مطالب مرتبط
با منفورترین شغل تاریخ آشنا شوید

خلاصه ی داستان این قهرمان

در سال ۲۰۱۴، هنگامی که منا بسیار فقیر بود  مادربزرگ خود را در خواب می دید که به او یک فیلم قدیمی را نشان می دهد. در رویای او ، مادر بزرگ ریکی ویدیو ی  مرد عنکبوتی را که به بیمارستانی پر از کودک می رفت و آن ها را شاد می کرد به او نشان می داد و مرد عنکبوتی وقتی که نقابش را بر می داشت خود ریکی بود که برای کودکان اسباب بازی و شکلات برده بود.

مادر بزرگ ریکی به او می گفت ریکی وقتی که از خواب بیدار شدی این کار را انجام بده و ریکی نیز همین کار را کرد ریکی بعد از این که لباس مرد عنکبوتی را خریداری کرد از هزاران کودک نیازمند و بیمار ملاقات نمود و بسیاری از آن ها را خوشحال کرد.

او برای خریدن لباس مرد عنکبوتی اش ماشین مستهلک خود را که تنها ۱۴۰۰ دلار قیمت داشت فروخت بسیاری از موانع بر سر راه او قرار داشت، به عنوان مثال بیمارستان ها در ابتدا با ورود او به محوطه ی بیمارستان موافقت نمی کردند اما او اصرار کرد. و به تدریج از تمام بیمارستان های شهر دیدن نمود.

از سال ۲۰۱۴ به بعد، منا بیش از ۱۰، هزار کودک را خوشحال کرده است و توانسته با پشتکار خود یک  سازمان غیر انتفاعی به نام “قلب یک قهرمان” را تاسیس کند.

او با پول هایی که از طریق خیریه ها جمع آوری می کند برای کودکان بیمار و محروم ، اسباب بازی و شکلات می خرد.

اما در حالی که جنبه ی زیبای این داستان این است که او دل های بسیاری از کودکان بیمار را شاد نموده، این داستان دارای یک بعد منفی و غم انگیز نیز هست. متاسفانه بسیاری از کودکانی که ریکی منا با آن ها ملاقات می کند اندکی بعد به دلیل داشتن انواع بیماری های خطرناک فوت می کنند.

مطالب مرتبط
هفت راه ساده برای جذاب شدن

منا می گوید من به معنای واقعی و از جان و دل تلاش می کنم تا آن ها را خوشحال کنم چرا که می دانم بسیاری از آن ها صبح فردا را نخواهند دید.

حتی پس از اینکه پزشکان تشخیص دادند ریکی به  اضطراب و افسردگی مبتلا شده او باز هم به کار خود ادامه می دهد چرا که به این کار ایمان دارد.

منا می گوید این زندگی و تقدیر من است و من هرگز این کار را کنار نمی گذارم.

او در میان مردم بسیار محبوب شده و مردم بسیاری او را از جان و دل دوست دارند.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.