پژو و رونمایی از محصولات هیبریدی جدید

به تازگی این شرکت فرانسوی نسخه هیبریدی دو خودرو سدان 508 و شاسی بلند 3008 را به عنوان مدل های 2019 رونمایی کرد.

0

پژو و رونمایی از محصولات هیبریدی جدید

شرکت پژو یکی از برندهای شناخته شده فرانسوی در زمینه تولید اتومبیل بوده که سالیان درازی از تاسیس آن می‌گذرد. شرکتی که تاکنون مدل های قابل توجهی توسط آن معرفی و عرضه شد.

در این بین این برند فرانسوی به تازگی سه محصول هیبریدی جدید رونمایی کرده که در حقیقت مشابه نسخه پیشین اما با ویژگی های جدید هستند.

شرکت پژو یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو فرانسوی بوده که هر سال مدل های جدیدی را معرفی کرده و روانه بازار می کند.

به تازگی این شرکت فرانسوی نسخه هیبریدی دو خودرو سدان ۵۰۸ و شاسی بلند ۳۰۰۸ را به عنوان مدل های ۲۰۱۹ رونمایی کرد. با زبان طراحی نزدیک به یکدیگر تفاوت خاصی را نمی توان شاهد بود با این اختلاف که ساختار بدنه ۳۰۰۸ به شکل شاسی بلند است و ۵۰۸ نیز یک سدان محسوب می شود.

البته پژو نسخه استیشنی ۵۰۸ را نیز عرضه می دارد. در نسخه هیبریدی پژو از یک باتری الکتریکی و یک پیشرانه احتراقی بهره گرفته تا محصولی دوستدار محیط زیست را معرفی کرده باشد.

در طراحی ظاهری تفاوتی با نسخه اصلی ندارند و همچون قبل شاهد اتومبیل های افسانه ای پژو هستیم که بیشتر به سفینه های فضایی شباهت دارند تا یک خودرو معمولی.

پژو سعی کرده گام را فراتر نهاده طراحی آینده نگرانه و خیره کننده ای برای محصولاتش در نظر گیرد. پیشرانه هیبریدی هر دو مدل ۷ ساعت برای شارژ شدن زمان نیاز دارند و افراد می توانند به شکل سفارشی مدل هایی با شارژ سریعتر خریداری کنند.

۵۰۸ سدان و واگنی با سیستم محرک چرخ جلو عرضه می شوند و پیشرانه احتراقی ۱.۶ لیتری و یک پیشرانه الکتریکی ۸۰ کیلووات ساعتی برای آنها در نظر گرفته شد و با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عملکرد خوبی می توانند داشته باشند.

مطالب مرتبط
تصاویر از ۲۰ خودروی عجیب و مفهومی پژو

این دو مدل با پیشرانه هیبریدی هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۲.۱ لیتر سوخت مصرف می کنند و بسیار کم مصرف هستند.

در سوی دیگر شاسی بلند ۳۰۰۸ هیبریدی به پیشرانه ۱.۶ لیتری احتراقی و یک موتور الکتریکی ۱۴۷ کیلووات ساعتی مجهز است.

گیربکس این SUV نیز همانند ۵۰۸ از نوع هشت سرعته اتوماتیک بوده تا رانندگان محصولات جدید پژو تجربه خوبی کسب کنند. ۳۰۰۸ هیبریدی می تواند در ۶.۵ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد و عملکرد حرکتی بالایی از خود نشان دهند.

پژو قصد داشته در ابتدا ۳۰۰۸ هیبریدی را روانه بازار اروپا کند و سپس مدتی بعد باید شاهد عرضه ۵۰۸ هیبریدی باشیم.

پیش بینی می شود در نمایشگاه های اتومبیل ماه های آینده، پژو هر سه مدل را به همراه آورده و جزئیات کامل تری از آنها دردسترس قرار دهد.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.