پیشرانه ۱۲ سیلندر فراری را پرفروش کرد

0

پیشرانه ۱۲ سیلندر فراری را پرفروش کرد

پیشرانه ۱۲ سیلندری فراری : شرکت فراری را می توان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو دانست که بیشتر به توسعه و فروش مدل های سوپراسپرت و قدرتمند می کند. محصولی که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

کمپانی فراری با طراحی و ساخت اتومبیل هایی با طراحی منحصر به فرد ، قدرتمند و هیجان انگیز به یکی از کمپانی های محبوب در زمینه ی تولید خودرو تبدیل شده است که در گوشه و کنار جهان طرفداران زیادی را از آن خود کرده است.

براساس آمار فروشی که کمپانی فراری منتشر کرده است ، میزان فروش خودروهای اسب رقصان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش پیدا کرده است که این افزایش فروش علی رغم عدم تولید خودرو های شاسی بلند می باشد.

رویترز گزارش داده است که دلیل این افزایش فروش خودروهای کمپانی فراری ، علاقه ی خاصی است که کاربران به خودرو هایی با پیشرانه V12 این کمپانی داشته اند چرا که این سری از محصولات کمپانی فراری در سال ۲۰۱۷ با استقبال فراوانی رو به رو شد و کمپانی فراری توانست با طراحی و ساخت این سری از خودروهای خود فروش شگفت انگیزی را تجربه کند .

می توان گفت که مدت زمان طولانی طول می کشد تا محصولاتی که کمپانی های پورشه و فراری تولید می کنند به خاک آمریکا وارد شود اما شاید برای شما هم سوال باشد که دلیل طولانی شدن وارد شدن محصولات پورشه و فراری به داخل آمریکا چیست ؟ دلیل این امر انجام تست های فوق العاده سخت گیرانه ای در زمینه ی میزان گازهای خروجی آلاینده می باشد که وارد شدن این محصولات به خاک آمریکا را طولانی می کند .

با افزایش فروش محصولات کمپانی فراری در چهار ماهه ابتدایی سال میلادی جاری میزان سود این کمپانی ۲۷۲ میلیون یورو یعنی ۳۲۶ میلیون دلار محاصبه شده است علاوه بر این حاشیه ی این سود از ۲۹.۵ درصد به ۳۲.۸ درصد افزایش پیدا کرده است ، به گونه ای که در این مدت زمان ۲.۱۲۸ دستگاه خودروی فراری سری اسب رقصان به فروش رسیده است جالب است بدانید که این میزان فروش در مقایسه با سال قبل حدود ۶.۲ درصد رشد داشته است .

مطالب مرتبط
اسپای شات یا عکس های جاسوسی از فراری 488 GTO

شاید بتوان گفت یکی از خودروهای کمپانی فراری که نوعی پرچم دار محصولات این کمپانی به حساب می آید خودروی ۸۱۲ سوپر فست باشد چرا که این خودرو دارای یک موتور با پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری است که توانایی تولید ۷۸۹ اسب بخار را دارد . علاوه بر این ، خودروی ۸۱۲ سوپر فست می تواند تنها در ۲.۹ ثانیه سرعتش را از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر با تکیه بر موتور و گیربکس هفت سرعته دو کلاچه برساند .

مشخص نیست فراری چه زمانی می خواهد شاسی بلندی ارائه دهد اما آن چه که می توان دریافت برنامه نامشخص این شرکت ایتالیایی برای تولید خودرو شاسی بلندی چون رقباست.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.