تصویر کانسپت آینده آئودی لو رفت

به تازگی تصویر جدیدی از کانسپت آینده آئودی E-TRON GT آئودی منتشر شده که کوپه چهار درب الکتریکی سال 2020 آلمانی ها محسوب می شود. البته تصویر واضح نیست و یک تصویر رندر شده دیجیتالی بوده و جزئیات دقیقی در آن آشکار نمی باشد.

0

تصویر کانسپت آینده آئودی ؛ آئودی E-Tron لو رفت

آئودی E-Tron : شرکت آئودی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو بوده که هر سال نسل جدیدی از اتومبیل های خود را معرفی می کند. به تازگی تصویر جدیدی از محصول کانسپت آینده برند آلمانی منتشر شده و یک مدل جدید از سری آئودی E-tron است.

به تازگی تصویر جدیدی از کانسپت آینده آئودی E-TRON GT آئودی منتشر شده که کوپه چهار درب الکتریکی سال ۲۰۲۰ آلمانی ها محسوب می شود. البته تصویر واضح نیست و یک تصویر رندر شده دیجیتالی بوده و جزئیات دقیقی در آن آشکار نمی باشد.

پیشتر گفته شد پورشه تایکان با پیشرانه الکتریکی ۴۰۰ کیلوواتی و محدوده حرکتی ۵۰۰ کیلومتری از راه می رسد. در این بین آئودی نیز به عنوان شرکت همکار پورشه همین پیشرانه را در آئودی E-TRON GT به کار خواهد گرفت.

همانطور که می دانید آئودی در همکاری با PPE پیشرانه الکتریکی مدل های جدید خود را توسعه می دهد. E-TRON پیشین یک کراس اوور الکتریکی بود که برای نخستین بار آینه های جانبی دوربین دار برای آن در نظر گرفته شده و همین ویژگی نیز در سدان میان سایز لکسوس نیز تعبیه شده است.

به نظر می رسد بزودی باید شاهد مدل های الکتریکی بیشتری در خیابان ها باشیم. آینه های جانبی دوربین دار نیز در آینده از ویژگی اصلی اتومبیل های نسل جدید خواهد بود.

پلتفرم این کوپه چهار درب آئودی از نوع MLB گروه فولکس واگن است که در سال های قبل برای محصولات الکتریکی این شرکت معرفی شد.

آئودی به عنوان زیربرند فولکس واگن محسوب شده و در این بین پورشه نیز از دیگر زیربرندهای فولکس می باشد. به گفته آلمانی ها این شرکت می خواهد تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۱۲ مدل تمام الکتریکی معرفی و عرضه کند که E-TRON تنها اولین مدل از میان ۱۲ مدل می باشد.

مطالب مرتبط
Baojun RS-5 یک خودرو امریکایی-چینی

اطلاعات کافی از این خودرو کوپه چهار درب الکتریکی در دست نیست و آئودی نیز تاکنون اشاره ای به آن نداشته است. بنابراین باید منتظر ماند تا بزودی یعنی سال ۲۰۲۰ این برند آلمانی محصول جدید را معرفی کند.

 

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.