یک کلاغ در ژاپن کارت اعتباری یک زن را برای خرید بلیط قطار دزدید

0

یک کلاغ در ژاپن کارت اعتباری یک زن را برای خرید بلیط قطار دزدید

همه ما کلاغها را می شناسیم، آنها واقعا موجودات هوشمندی هستند، اما آیا استفاده این موجودات از کارت اعتباری برای خرید بلیط قطار هوشمندانه است یا چیزی فراتر از آن؟ خوب این کار حقیقتا هوشمندانه می باشد. در ژاپن، یک کلاغ   پس از سرقت کارت اعتباری یک زن سعی کرد از آن برای خرید بلیط قطار استفاده کند. در ویدیو ثبت شده از ایستگاه کینشیتوی توکیو، که  توسط کاربر @ kinoshi42155049 برای یوتوب ارسال شده ، کلاغ با دقت به دستگاه ارائه بلیط می نگرد و پس از آن کارت اعتباری زنی را که به این دستگاه مراجعه نموده می دزدد تا از آن برای خرید بلیط استفاده کند.

برچسب هولوگرام طلایی

به نظر نمی رسد که کلاغ دقیقا فرایند کار را درک کرده باشد و شاید فقط کارت را به خاطر برچسب هولوگرام طلایی رنگش دزدیده باشد اما شواهدی دال بر این موضوع وجود دارد که کلاغ معاملات را به خوبی یاد می گیرد. نه تنها کلاغ ها قادرهستند علت و معلول هر کاری را به راحتی درک کنند، بلکه در مواردی که برنامه ریزی لازم باشد به راحتی می توانند برای رسیدن به خواسته هایشان برنامه های لازم را در ذهن خود مرتب کنند.

جاش کلین و اختراع عجیب

یک مخترع به نام جاش کلین در ایالات متحده آمریکا دستگاهی را اختراع کرد که وقتی پرندگان سکه ای را به درون آن می انداختند، به آن ها یک بادام زمینی می داد – این ایده باعث شد کلاغ های وحشی ، به جست و جوی سکه های گمشده در عوض داشتن یک میان وعده خوشمزه  بپردازند.

چیزی که مشاهده شد این بود که، در تمام این سناریوها کلاغ ها توانستند به درستی کارها را انجام دهند، اما شواهدی وجود دارد که کلاغ های وحشی می توانند مشکلات خود را به طور کامل حل کنند – آن ها می توانند از  چراغ های راهنمایی برای شکستن گردوهای خود در زیر چرخ های اتومبیل ها استفاده کنند و پس از آنکه چراغ قرمز شد برای رفتن و برداشتن گردوهای شکسته شده اقدام نمایند.
حتی آنها از  چوب به عنوان ابزاری جهت دستیابی به غذایی که در فاصله ای دورتر قرار دارد استفاده می کنند و ابزار مورد علاقه خود را برای استفاده مجدد در محلی پنهان می نمایند.

مطالب مرتبط
شغل قبلی آقای رئیس جمهور

اما در این ویدئو هیچ شواهی دال بر این که کلاغ می داند از کارت اعتباری چگونه استفاده کند وجود ندارد با این وجود بر اساس آنچه که ما از هوش این موجودات می دانیم، مشاهده چنین امر برای ما سورپرایز کننده نخواهد بود.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.