آشنایی با وان پلاس ۶

0

آشنایی با وان پلاس ۶

شرکت وان پلاس پیشتر تلفن هوشمند پرچمدار خود وان پلاس ۶ را رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که باید آن را در دسته اسمارتفون ها قابل توجه دانسته و به تازگی وان پلاس آن را رونمایی کرد.

شرکت چینی پس از شایعات فراوان و گزارش های متعدد پیرامون جدیدترین گوشی هوشمند خود چنین تصمیمی گرفت تا به گزارش های پیرامون این گوشی هوشمند پایان دهد و محصولی را معرفی کند که در نوع خود بی نظیر است.

ویژگی های کلیدی

  • قیمت ۴۶۹ پوند
  • پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵
  • حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی
  • صفحه نمایش ۶.۲ اینچی FHD+
  • حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی
  • دوربین اصلی دوگانه ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی w/ OIS

شرکت وان پلاس یک استارتاپ چینی بود که اولین محصول خود را به کمک کمپینی به تولید رساند. اما موفقیت اولین اسمارتفون این کمپانی موجب شد تا یان برند چینی بتواند قد برافراشته و در طل چند سال فعالیت خود به عرضه محصولاتی بپردازد که طرفداران بسیاری دارد. وان پلاس ۶ جدیدترین محصول این کمپانی بوده که در نوع خود می تواند عملکرد بزرگی داشته باشد.

شرکت وان پلاس را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون دانست که با تولیدات بزرگ خود توانسته نام مطرحی ایجاد کند. هر سال شاهد معرفی یک الی دو پرچمداری توسط برند چینی هستیم و در این بین وان پلاس ۶ جدیدترین محصول معرفی شده است.

به گفته کمپانی این گوشی هوشمند قرار است در ۲۲ می سال جاری رونمایی شود و قیمت نسخه پایه آن ۵۱۹ یورو و نسخه نهایی آن ۵۳۰ یورو می باشد که مشتریان با مراجعه به فروشگاه های مختلف می توانند به تهیه این اسمارتفون بپردازند.

در طراحی وان پلاس سعی کرده از پرچمدارانی چون گلکسی اس ۹ و آیفون ۱۰ الگوبرداری کند از این رو شاهد گوشی هوشمندی پریمیومی و قابل توجه هستیم که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

در مقایسه با نسل پیشین وان پلاس ۶ تغییرات بزرگی پیدا کرده و باید آن را محصولی ارزشمندتر و قابل توجه دانست. در اواخر سال گذشته بود که وان پلاس گوشی هوشمند وان پلاس ۵تی را رونمایی کرد.

طراحی- یک قدم جلوتر

هنگامی که وان پلاس از گوشی هوشمند وان پلاس ۶ رونمایی کرد طراحی آن نظر هر فردی را به خود جلب می کرد. این طراحی با بدنه فلزوشیشه که عمدتا در پرچمداران می توان شاهد آن بود. به نظر می رسد شرکت وان پلاس در این بخش تلاش بیشتری کرده و سعی داشته مخاطبان و مشتریان را مجذوب این مدل سازد.

مطالب مرتبط
نوکیا به توسعه لباسی برای امدادرسانان پرداخت

به نظر می رسد با این تلاش خود به هدف نهایی دست پیدا کرده زیرا وان پلاس ۶ پریمیومی و باکیفیت به چشم می آید و می توان در نگاه نخست پی برد با یک پرچمدار تمام عیار رو به رو هستید و یک اسمارتفون معمولی به شمار نمی رود. تاکنون وان پلاس از زبان طراحی های مختلفی بهره گرفته و از این رو باید وان پلاس ۶ را یک مدلی جدید در بخش ظاهری دانست.

فریم فلزی و پوشش شیشه ای به خوبی اثبات می کند که باید یک پرچمدار ناقابلی رو به رو هستید که در نوع خود رقبای داشته اما نمی توان آنها را در سطح این مدل چشمگیر دانست.

در بخش جلو طراحی Notch یا بدون بریدگی نمایشگر قابل مشاهده است که یادآور آیفون ایکس اپل می باشد. در بخش عقب شباهتی بین این مدل و نسخه های پیشین قابل مشاهده است. بدنه شیشه ای از بخش عقب به خوبی قابل مشاهده است. البته یکی از معایب آن ماندن اثرانگشت است که موجب ناراحتی کاربر می شود زیرا در کاربری طولانی مدت نمی توانید تجربه خوبی داشته باشید.

برخی نسبت به تمیزی گوشی هوشمند خود توجه بسیاری دارند از این رو همیشه به پاک کردن اسمارتفون خود می پردازند. وان پلاس ۶ نیز با بدنه شیشه ای همانند دیگر گوشی های هوشمند پرچمدار حرفه ای و جذاب به نظر می رسد.

متریال به کار گرفته شده در ساخت این محصول حقیقتا قابل توجه است از این رو هر فردی که این گوشی هوشمند را مشاهده می کند به کیفیت بالا آن پی خواهد برد. ضخامتی باریکتر از سال قبل و کیفیت ساخت بالاتر همگی این گوشی هوشمند را نمونه بارز اسمارتفونی قابل توجه نشان می دهند که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

البته تاکنون با شایعات فراوانی پیرامون محصولات وان پلاس رو به رو بودیم که هر یک به موضوعی خاص اشاره داشته و این بار نوبت به نسل ششم پرچمدار شرکت چینی رسیده تا سنگ تمام گذاشته و نقایص مدل های پیشین را کاملا برطرف سازد.

مطالب مرتبط
دانشمندان توانستند قدیمی ترین دی ان ای به جای مانده در آفریقا را رمز گشایی کنند

البته با توجه به عمر کوتاه فعالیت وان پلاس در صنعت عجیب نیست که هر سال پیشرفت های جدیدی را شاهد باشیم و تکاملی در محصولات این شرکت چینی رقم خورد. وان پلاس ۶ نمونه بارز یک پرچمدار پریمیومی بوده و هنگامی که بدست گرفته می شود این احساس را به خوبی منتقل کرده و لذت بخش است. گذشته از آن وان پلاس در بخش مشخصات کم و کاستی نگذاشته و از محصولی رونمایی کرده که می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

با تمام این تفاسیر بخش طراحی محصول جدید وان پلاس کامل و قابل توجه است که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. شرکت چینی در نسل جدید سعی کرد پیشرفت بزرگی را شامل حال وان پلاس ۶ کند از این رو باید آن را پرچمداری ارزشمند دانست.

مشخصات کامل وان پلاس ۶

  • صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۲۲۸۰*۱۰۸۰ پیکسلی Optic AMOLED
  • پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵
  • حافظه رم ۸ یا ۶ گیگابایتی
  • حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی UFS 2.1
  • دوربین اصلی دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی و ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۴کی
  • دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰ پیکسلی
  • باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری با پورت USB-C، فناوری شارژ سریع دش شارژ که می تواند در ۳۰ دقیقه به شارژ ۵۰ درصد برسد
  • سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو با رابط کاربری Oxygen OS
  • پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان و جک هدفون

با مشخصات مورد اشاره وان پلاس ۶ را بی شک باید یکی از بهترین گوشی های هوشمند دانست. اسمارتفونی که در نوع خود بی نظیر بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

نسخه ای با حافظه رم ۶ گیگابایتی حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی داشته اما نسخه ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت به فروش می رسد. گذشته از آن اسلات کارت میکرو اس دی نیز فراهم آمده که می تواند تا ۲۵۶ گیگابایت کارت میکرو اس دی در آن جای داد.

وان پلاس سعی کرده ویژگی های بزرگی را برای گوشی هوشمند خود در نظر گیرد از این رو می توان گوشی هوشمند وان پلاس ۶ را در بحث سخت افزاری یک محصول تمام عیار دانست که می تواند نظر مخاطب خود را به خوبی جلب کند.

البته به عنوان یک پرچمدار انتظار می رفت کمپانی چینی از چنین مشخصه هایی سطح بالایی همچون مدل های پیشین بهره گیرد. از این رو هنگامی که شاهد رونمایی وان پلاس ۶ بودیم با صحنه عجیبی رو به رو نشدیم. این کمپانی سعی کرده نقصی در محصول جدید خود باقی نگذارد تا طرفداران را با نسل جدید گوشی هوشمند خود راضی نگهدارد.

مطالب مرتبط
خودروی جدید ایگل، نسخه تقلبی Isetta و بی ام دبلیو 600

وان پلاس ۶ در بیشتر مشخصات مشابه آن چیزی است که انتظارش می رفت. گوشی هوشمندی که در نوع خود بی نظیر بوده و نظر هر فردی را به خود جلب کرده تا در کاربری با آن ناراضی نباشد. پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ جدیدترین پرچمدار کوالکام بوده که روی این گوشی هوشمند قرار گرفت. بی شک نباید با وجود چنین پردازنده و تراشه گرافیکی آدرنو ۶۳۰ شاهد نقص عملکردی در بحث سخت افزاری بود. وان پلاس ۶ پرچمداری قابل بوده و می تواند نیاز مخاطب خود را در بیشتر بخش ها برطرف سازد.

بحث سخت افزاری قسمت مهمی بوده که خوشبختانه وان پلاس توجه بالایی به آن داشته و توانسته بهترین ها را فراهم آورده و به مخاطب ارائه دهد. بنابراین باید رضایت کافی از وان پلاس ۶ داشت که قادر است حتی از رقبا پیشی گیرد.

برداشت اول

شرکت وان پلاس برای وان پلاس ۶ خواب های خوبی دیده به شکلی که سعی کرده هر آنچه که باید در یک پرچمدار شاهد باشیم را به کار گرفته است. از این رو باید انتظارات بسیاری از محصول شرکت چینی داشت. شاهد طراحی جذاب و قابل توجه از برند چینی هستیم که در چند سال گذشته همیشه ساختار نسبتا یکسانی را در محصولاتش به وجود آورده است.

با این حساب می توان پنداشت چینی ها در جدیدترین اسمارتفون های خود بهترین ها را به کار گرفتند که نسبت به رقبا حرف های بیشتری برای گفتن داشته و باید انتظارات را نسبت به آن بالا برد.

وان پلاس ۶ گوشی هوشمند قابلی بوده که نظر مشتریان را به خود جلب می کند و عملکردی دارد که در کمتر پرچمداری می توان شاهد آن بود. گفتنیست شرکت وان پلاس در تلاش است تا در آینده نزدیک نسخه دیگری را معرفی کند که ارتقایافته تر می باشد.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.