آمریکا با یک اپیدمی استرس و اضطراب رو به رشد دست به گریبان است

0

آمریکا با یک اپیدمی استرس و اضطراب رو به رشد دست به گریبان است

استرس : اگر استرس دارید و، مطمئن نیستید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد یا حتی از لحاظ فیزیکی احساس ناامنی می کنید، ناامید نشوید چرا که شما تنها نیستید.
نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد که میزان اضطراب امریکایی ها در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و تقریبا ۴۰ درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی اظهار داشتند که احساس اضطراب بیشتری نسبت به سال قبل دارند. این درصد ، درصد کمی نیست – به خصوص که میزان استرس از سال ۲۰۱۶ تا  ۲۰۱۷ ، ۳۶ درصد افزایش داشته و این بدان معنی است که شاید امسال، میزان اظطراب در سطح ملی به ۱۰۰ درصد نیز برسد.: چرا که میزان این استرس به طور مداوم در حال افزایش است.

افزایش استرس و اضطراب در آمریکا می تواند بر بسیاری از جنبه های زندگی مردم، از جمله سلامت روانی آنها تاثیر بگذارد

انیتا اورت، رئیس سازمان روانپزشکی آمریکا یعنی همان سازمان حامی این نظرسنجی می گوید. “این بررسی نشان می دهد که بزرگسالان آمریکایی به خصوص از نظر سلامتی، ایمنی و امور مالی به طور فزاینده ای در معرض خطر هستند “افزایش استرس و اضطراب می تواند بر بسیاری از جنبه های زندگی مردم، از جمله سلامت روانی آنها تاثیر بگذارد، و این امر می تواند خانواده های آنها را نیز تحت الشعاع قرار دهد.

امسال آمریکایی ها نشان دادند که در تمام پنج حوزه کلیدی نظرسنجی یعنی سلامت، امنیت، امور مالی، سیاست و روابط، احساس استرس می کنند.

میزان مالیات از سال ۲۰۱۷ به بعد به بالاترین میزان خود رسیده و مردم نگران این موضوع هستند که آیا در آینده پول کافی برای پرداخت صورتحساب و هزینه های دیگر خود دارند یا خیر. اما بیشتر آمریکایی ها نگران این موضوع نیستند.

مطالب مرتبط
تمرینات تناسب اندام گروهی باعث بهبود کیفیت زندگی می شود

قسمت اصلی اظطراب مردم آمریکا

دو مورد دیگر، قسمت اصلی اظطراب مردم را شکل می دهد: سلامتی (  ۶۸ درصد از پاسخ دهندگان در این مورد، احساس استرس دارند) و حفظ امنیت خود و یا خانواده (۶۸ درصد)، و امور مالی.

در حالی که اضطراب در رابطه با سیاست و تاثیرات آن در زندگی روزمره کمتر به چشم می خورد، بیش از نیمی از آمریکایی ها (۵۶ درصد از پاسخ دهندگان) هنوز این موضوع را  منبع استرس خود می دانند.

در کل این اضطراب ها قادر به تفکیک شدن از یکدیگر نیستند.

مسلما این ترس ها به یکدیگر متصل هستند، و چرخه اخبار روزانه و دیجیتالی و اجتماعی شدن زندگی مدرن ، این استرس ها را با هم تلفیق نموده است.

اریک باوی از بیمارستان عمومی ماساچوست، به بوستون هرالد گفت: ” به نظر می رسد تنش ها و استرس های فعلی بیشتر به دلیل اخبار و گفتگو های سیاسی است که همواره به گوش می رسد.

“به نظر می رسد سیکل حیرت انگیز به وجود آمده از این ترس ها، باعث ایجاد ترس های بیشتر و بدتر شدن وضعیت سلامتی فرد شود.

پاسخ های جمع آوری شده از نظرسنجی ملی که بیش از ۲۰۰۰ بزرگسال را در ماه های مارس و آوریل مورد سوال قرار داده بود، حامل خبرهای بدی در مورد وضعیت سلامت روحی افراد جامعه است .

افزایش اضطراب در مردان و زنان به یک میزان به چشم می خورد و در میان افرادی با نژادها / قومیت و سنین مختلف دیده می شود. گویا افراد در همه گروه های سنی از نوجوانان تا سالمندان با این گونه اظطراب ها و تنش ها دست و پنجه نرم می کنند و هیچکس مستثنی نیست. به نظر می رسد ما حتی نمی توانیم در میان خانواده، دوستان و همکارانمان آرامش داشته باشیم چرا که – تقریبا نیمی از (۴۸ درصد) افراد مورد مطالعه در روابط خود نیز احساس اضطراب می کنند.

مطالب مرتبط
9 نشانه‌ی اختلال اضطراب

متاسفانه، هیچ راه حل سریعی برای حل این معضل وجود ندارد و در حالی که اورت بر اهمیت تلاش برای کاهش استرس  و انجام کارهایی مانند ورزش منظم، حفظ آرامش، غذا خوردن سالم و صرف زمان بیشتر با دوستان و خانواده تاکید می کند، مشخص است که عوامل خارجی خارج از کنترل افراد، نقش بسیار پر رنگی در افزایش استرس فرد ایفا می کنند.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.