ادغام واحد های گوشی هوشمند و واقعیت مجازی اچ تی سی

0

ادغام واحد های گوشی هوشمند و واقعیت مجازی اچ تی سی

همانطور که می دانید شرکت گوگل بخشی از شرکت HTC  را که در زمینه ی طراحی و تولید تلفن های همراه هوشمند فعالیت دارد را در زیر مجموعه ی خود قرار داده است و این حرکت شرکت گوگل از خریداری بخشی از شرکت اچ تی سی باعث تغییر و تحولات بزرگی در این شرکت شده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

با تصاحب شدن بخشی از شرکت تولید کننده ی تلفن های همراه هوشمند یعنی HTC  توسط شرکت گوگل، بخش تولید کننده ی تلفن های همراه هوشمند این شرکت با بخش واقیت مجازی آن ادغام شده است و ادغام این دو بخش از این شرکت بایکدیگر باعث شده است که بعضی از کارکنان این شرکت، آن را ترک کنند.

البته در کنار یکی از معایب ادغام شدن بخش تلفن های همراه هوشمند شرکت اچ تی سی با بخش واقعیت مجازی آن که ترک کردن بعضی از کارکنان این شرکت است، این کار مزیتی نیز داشت چرا که وقتی شرکت گوگل بخشی از شرکت اچ تی سی را تصاحب کرد دقیقا معلوم نبود که شرکت گوگل به چه میزان از شرکت اچ تی سی دست یافته است و حالا با این ایده ی تایوانی های که ادغام شدن بخش تلفن های همراه هوشمند با بخش واقعیت مجازی این شرکت بود به خوبی محدوده ای از این شرکت که متعلق به شرکت گوگل است مشخص شده است.

براساس گفته های شرکت اچ تی سی و گزارش های بدست آمده، مدیریت بخش های تلفن های همراه هوشمند و واقعیت مجازی که با یکدیگر ادغام می شوند بر عهده ی افراد یکسانی خواهد بود، البته در این زمینه نیز یکی از نمایندگان شرکت اچ تی سی اعلام کرده است که : ما رهبری بخش های تلفن های همراه هوشمند و واقعیت مجازی خود را بر عهده ی یک رهبری واحد قرار داده ایم ما با انجام یک بازسازی در بخش تلفن های همراه هوشمند شرکت خود در آمریکای شمالی سعی در متمرکز ساختن ساختار گزارش دهی خود داریم. و با کاهش دادن تعداد نیروهای خود قصد داریم بخش های تلفن همراه هوشمند و واقعیت مجازی شرکتمان را به طرز شگفت انگیزی با یکدیگر هماهنگ سازیم تا با هماهنگ سازی این دو بخش بتوانیم توانمندی تیم های خود را برای اشتراک گذاری منابع بیشتر بالا ببریم.

مطالب مرتبط
معرفی قیمت و مشخصات HTC U12

البته قضیه ی کارمندان شرکت اچ تی سی هنوز هم برای ما مبهم است چرا که شایعاتی در این زمینه است که می گوید تعدادی از کارمندان این شرکت، خودشان شرکت اچ تی سی را ترک کرده اند و اما نماینده شرکت اچ تی سی اعلام کرد که خودشان نیروهای شرکتشان را کاهش داده اند. البته شایعاتی دیگر در این زمینه وجود دارد که می گوید شرکت اچ تی سی تعداد زیادی از کارکنان خود را برکنار کرده است و تنها کارمندان اچ تی سی گلوبال را در دفتر خود در آمریکا نگه داشته است. در هر صورت این ادغام بخش های شرکت اچ تی سی حرکتی است که این شرکت را برای همیشه تغییر خواهد داد.

منبع: slashgear

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.