استفاده ۱۸ کمپانی از مودم های ۵G کوالکام

0

استفاده ۱۸ کمپانی از مودم های ۵G کوالکام

کوالکام، شرکتی در زمینه ی فناوری، تجهیزات ارتباطی و مخابراتی می باشد. گزارشاتی که از این شرکت آمریکایی ارائه شده است نشان دهنده ی این است که از مودم های ۵G کوالکام اسنپدراگون X50 5G NR توسط ۱۸ کمپانی مختلف استفاده شده است.

عرضه ی این مودم از سال ۲۰۱۹ شروع شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد مودم های ۵G کوالکام اسنپدراگون X50 5G NR این است برای اولین بار سرعت هایی تا چند گیگابایت در ثانیه را ممکن می سازند و علاوه بر این مودم های ۵G کوالکام اسنپدراگون X50 5G NR  توانسته اند تاخیری که در حال حاضر بر روی شبکه های ۴G می باشد را به حداقل برسانند.

گوشی های هوشمند مجهز به مودم ۵G کوالکام

گوشی هایی که مجهز به قابلیت مودم های ۵G  کوالکام اسنپدراگون X50 5G NR  می باشند ویژگی های منحصر به فردی دارند که یکی از این ویژگی های منحصر به فرد این است که بدون نیاز به لاگین شدن به شبکه های وای فای عمومی متصل خواهند شد.

براساس گفته ها و گزارشات شرکت کوالکام، گوشی های مجهز به مودم های ۵G کوالکام اسنپدراگون X50 5G NR نسبت به سایر تلفن های همراه هوشمند با مجهز شدن به این نوع از مودم ها دارای سرعت بالاتری می باشند.

به گونه ای که با استفاده از گوشی های مجهز به مودم های ۵G  کوالکام اسنپدراگون X50 5G NR  بدون اینکه با مشکلات قبلی خود یعنی پایین بودن سرعت اینترنت و منتظر ماندن برای بارگذاری صفحات وب مواجه شوید به راحتی و با سرعت بالایی می توانید وب گردی کنید و صفحات وب مورد علاقه ی خود را به سرعت مرور کنید.

ارتباط مطمئن با مودم ۵G کوالکام

علاوه بر تمامی این ها دیگر نباید نگران قطع شدن و یا ایجاد تاخیر در تماس های تصویری خود با دیگران باشید چرا که با خرید تلفن های همراه هوشمند مجهز به مودم های ۵G  کوالکام اسنپدراگون X50 5G NR به راحتی می توانید با دوستان و خانواده ی خود تماس تصویری بدون تاخیر، بدون قطع شدن و فوق العاده با کیفتی داشته باشید به گونه ای که با کیفیت بودن تماس تصویری در اینگونه از تلفن های همراه هوشمند شما را شگفت زده خواهد کرد.

مطالب مرتبط
گوشی هوشمند گلکسی C10

با تلفن های همراه هوشمند مجهز به مودم های ۵G  کوالکام اسنپدراگون X50 5G NR می توانید به فضای ابری دسترسی آنی و با سرعتی داشته باشید.

همانطور که می دانید یکی از قابلیت های تلفن های همراه هوشمند که برای تمامی کاربران حائز اهمیت می باشد فیلم برداری با کیفیت می باشد شما نه تنها با گوشی های هوشمند مجهز به مودم های ۵G  کوالکام اسنپدراگون X50 5G NR می توانید یک فیلم برداری با کیفیت داشته باشید بلکه در این تلفن های همراه هوشمند با چنین مودم هایی امکان استریم کردن ویدیوها تا ۳۶۰ درجه فراهم شده که این ویژگی بی نظیر می باشد.

اگر بخواهیم به طور کلی به مودم های ۵G  کوالکام اسنپدراگون X50 5G NR بپردازیم و عملکرد آنها را به صورت کلی جمع بندی کنیم باید بگوییم که این نسل از مودم ها امکان دسترسی بهتری را به اینترنت فراهم می کنند.

منبع : phonearena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.