اسپیکر هوشمند فیسبوک در راه است

0

اسپیکر هوشمند فیسبوک در راه است

اسپیکر : شرکت فیسبوک یکی از کمپانی های شناخته شده در زمینه شبکه اجتماعی بوده که به تولید سخت افزارهایی چون هدست و چندی دیگر نیز می پردازد. به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی اسپیکرهوشمندی توسط این کمپانی باشیم.

با وجود رسوایی فیسبوک بر سر حفاظت از حریم شخصی کاربرانش ، این کمپانی به دنبال معرفی اسپیکر هوشمندش می باشد که قرار است به صورت دائمی به صحبت های کاربران گوش دهد . قرار بود کمپانی فیسبوک اسپیکرهوشمندش را در رویداد F8 سال میلادی جاری معرفی کند اما بنابر شایعات تازه ای این کمپانی به دلیل بحث های زیادی بر سر حفاظت از حریم شخصی کاربران ترجیح داده است که معرفی از اسپیکرش را به تعویق بیاندازد .

همانطور که می دانید قبل از اینکه کمپانی فیسبوک دست به طراحی یک اسپیکر هوشمند بزند سایر کمپانی ها مانند آمازون ، اپل و گوگل اسپیکرهای هوشمند خود را طراحی کردند و به بازار عرضه کردند به گونه ای که در حال حاضر کمپانی آمازون اسپیکرهای هوشمند الکسا و اکو را دارد ، کمپانی اپل هوم پاد مبتنی بر سیری را دارد و در کنار این دو کمپانی ، کمپانی های سامسونگ و گوگل نیز فعالیت دارند چرا که کمپانی سامسونگ در حال گسترش قابلیت های کورتانا می باشد و کمپانی گوگل نیز با اسپیکر هوم خود مشغول می باشد به طوری که بخش وسیعی از بازار را در دست دارد .

اتمام رسیدن رویداد F8 و نبود اثری از اسپیکرهوشمند فیسبوک

خبرگذاری CNBC با وجود به اتمام رسیدن رویداد F8 و نبود هیچ اثری از اسپیکرهوشمند کمپانی فیسبوک در این رویداد ، اعلام کرده است که اسپیکر هوشمند فیسبوک در حال توسعه می باشد . براساس اخبار و گزارشات بدست آمده قرار است اسپیکر هوشمند فیسبوک دارای تکنولوژی چت بات M باشد و قبل از اینکه در بازار آمریکا تولید و عرضه شود در بازارهای بین المللی عرضه شود . احتمال اینکه اسپیکر هوشمند فیسبوک از قابلیت ترجمه ای که به تازگی برای پیام رسان Messenger رونمایی شده بود پشتیبانی کند وجود دارد . به نظر می رسد رسوایی اخیر کمپانی فیسبوک و قانون گذاری های سنگین برای این کمپانی باعث شده است که رونمایی از اسپیکر هوشمند این کمپانی به تعویق بیافتد .

مطالب مرتبط
رونمایی تگ هوئر از ساعت لوکس 900 میلیونی

پیش بینی شده اسپیکرهوشمند با عرضه در بازارهای بین المللی با استقبال بزرگی رو به رو شود و شاهد ویژگی ها و طراحی بزرگی در این اسپیکر هوشمند برند فیسبوک باشیم.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.