اسپیکر هوم پاد هر روز از محبوبیت خارج می شود

0

هوم پاد هر روز از محبوبیت خارج می شود

اپل در سال ۲۰۱۷ به معرفی اسپیکر هوشمندی پرداخت که می توان آن را یکی از گران قیمت ترین هدفون های بازار به شمار آورد و تجربه کاربری بزرگی را رقم می زند. این دیوایس هوشمند بوده و کاربری هوشمندانه ای نیز افراد می توانند با آن داشته باشد تا تجربه خوبی رقم خورده و فراتر از انتظار باشد.

به روز رسانی صفحه پشتیبانی اسپیکر اپل

همانطور که می دانید شرکت اپل در این اواخر یک دستیار صوتی هوشمند طراحی و تولید کرده است که پس از انتشار گزارشات مختلف و اعتراضات کاربران در این زمینه که هوم پاد اپل هنگام قرار گیری بر روی سطوح چوبی از خود لکه ی سفیدی به جا می گذارد، شرکت اپل با به روز رسانی صفحه پشتیبانی اسپیکر هوشمند هوم پاد خود این اعتراضات کاربران را که هوم پاد بر روی سطوح چوبی لکی ایجاد می کند را تایید کرد. شرکت اپل در صفحه ی پشتیبانی از اسپیکر هوشمند خود اعلام کرده است :

” بروز لک هایی ناشی از نم زدگی روی سطوح چوبی توسط هر نوع اسپیکری که دارای پایه های سیلیکونی چسبنده باشد غیر طبیعی نیست ” .

لکه هایی که هوم پاد اپل بر روی سطوح چوبی ایجاد می کند ناشی از واکنش مواد شیمیایی است که بین مواد سیلیکونی پایه های هوم پاد اپل و مواد براق کننده ی چوب رخ می دهد می باشد. البته شرکت اپل به خریداران هوم پاد اپل اطمینان داده است که لکه های ایجاد شده ناشی از قرار دادن این دستیار صوتی هوشمند بر روی سطوح چوبی تنها پس از چند روز از بین خواهند رفت و پاک خواهند شد.

جالب است که شرکت اپل با وجود مطرح بودن واکنش شیمیایی بین مواد سیلیکونی پایه ی هوم پاد و مواد براق کننده  سطوح چوبی، قبل از تولید این دستیار صوتی هوشمند فکری برای این مسئله نکرده است با اینکه این مسئله قبل از این هم برای شرکت آمازون رخ داده بود.

مطالب مرتبط
سرعت آیفون و باتری های قدیمی

توصیه ی شرکت اپل به خریداران این محصول این است که درصورت از بین نرفتن لکه ی ناشی از قرار دادن هوم پاد اپل بر روی سطوح چوبی، سطوح چوبی را با پارچه ای نرم و مرطوب و به آرامی تمیز کنند و در غیر این صورت از پاک کننده های سازگار با سطوح چوبی استفاده کنند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا کوپرتینویی راه حلی به مخاطبان و مشتریان خود ارائه دهند تا از مشکلات کاسته شود.

منبع: techcrunch

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.