اس یو وی تمام الکتریکی کونا به ایالات متحده و کانادا می رود

0

اس یو وی تمام الکتریکی کونا به ایالات متحده و کانادا می رود

کنا : هیوندای اس یو وی کوچک الکتریکی کونا را در اوایل ماه مارس در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش عموم در آورد، اما در آن زمان، این خودروساز کره ای، توزیع این اس یو وی کوچک را در  آمریکای شمالی رد کرد.

بنابراین در حال حاضر، و با رونمایی از برادر کوچکتر کونا، خبرگزاری Roadshow متوجه شده است که این مدل تمام الکتریکی برای علاقه مندانش در ایالات متحده و کانادا نیز عرضه خواهد شد و درست در اوایل همین ماه جاری به نمایشگاه خودروی نیویورک خواهد رفت.

نسخه های به فروش رفته هیوندا کونا در کره دارای سیستم چرخ جلو متحرک و دو پکیج باتری در اندازه های متفاوت می باشند که باتری بزرگ تر برای برد ۲۹۲ مایل مناسب است.

نسخه قبلی دارای یک باتری ۶۴ کیلو وات است، در حالی که نسخه پایه دارای یک پکیج باتری ۳۹.۲ کیلووات ساعت است که برای برد ۱۸۶ مایل  مناسب می باشد.

هنوز مشخص نیست که آیا اس یو وی تمام الکتریکی کونا در ایالات متحده و کانادا نیز همین پکیج باتری ها را در همین ابعاد دریافت خواهد نمود یا خیر، اما احتمالا تغییراتی در آنها به وجود خواهد آمد چرا که، برد این باتری ها در مقایسه با استانداردهای ایالات متحده، اندکی کم تر است.

به هر حال، ارقام کنونی ارائه شده از برد و توان این خودروی جمع و جور، آن را در رده رقبای احتمالی مانند شورولت EV، نیسان لیزر و تسلا مدل ۳ (هرچند که این خودروها تا حدی بزرگتر هستند) قرار می دهد.

اگر خودروی الکتریکی کنا بتواند بردی شبیه به این خودروها داشته باشد، می تواند از سایر خودروهای الکتریکی این کمپانی پیشی بگیرد.

مطالب مرتبط
اسپای شات های جدید از مدل BMW X5 2019

مشخصات فنی کنا

موتور الکتریکی خودروی جمع و جور کنا، توان ۲۰۱ اسب بخار را ارائه می کند، اما مهم تر اینکه دارای گشتاور ۲۹۱ پوند پا می باشد.

این خودرو می تواند در ۷.۶ ثانیه به سرعت ۰/۶۲ مایل در ساعت برسد، به این معنی که هیوندا کنا الکتریکی از برادران بنزینی معمولی خود بسیار سریع تر است.

کنا

هنگامی که هیوندا کنا تمام الکتریکی در نمایشگاه نیویورک رو نمایی شود، انتظار می رود مشخصات خاصی را به نمایش بگذارد، اما این کمپانی هنوز قیمت خودرو را فاش ننموده است.

این مدل در اواخر فصل سوم امصال در ایالات متحده به فروش خواهد رسید، بنابراین انتظار می رود که در آینده، جزئیات بیشتری را در مورد آن بشنویم. نسخه بنزینی این مدل، هم اکنون در تمامی نمایندگی ها به فروش می رسد.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.