ال جی موبایل V30S ThinQ را با هوش مصنوعی رونمایی کرد

0

ال جی موبایل V30S ThinQ را با هوش مصنوعی رونمایی کرد

V30S ThinQ : یکی از شرکت هایی که معمولا همیشه حضور گسترده ای در کنگره ی جهانی موبایل دارد شرکت ال جی می باشد، شرکت ال جی در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۶ از تلفن همراه هوشمند ماژولار ال جی جی ۵ رونمایی کرد و همچنین در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ هم تلفن همراه هوشمند ال جی جی ۶ را که یکی از کم حاشیه ترین تلفن های همراه هوشمند در بازار گوشی های هوشمند می باشد رونمایی کرد.

حالا در سال میلادی جاری شرکت ال جی طراحی و عرضه ی تلفن همراه هوشمند V30S ThinQ را در برنامه ی خود قرار داده است که در ادامه به توضیح بیشتری درمورد این نسل از تلفن های همراه هوشمند شرکت ال جی خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی V30S ThinQ

تلفن همراه هوشمند V30S ThinQ ال جی، مانند تلفن همراه هوشمند V30 ال جی می باشد به گونه ای که این نسل از تلفن های همراه هوشمند ال جی نیز مانند نسل قبل دارای همان دوربین دوگانه، همان نمایشگر در ابعاد ۱۸:۹، همان باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری ساعتی و البته همان پردازنده ی بی نظیر اسنپدراگون ۸۳۵ می باشد.

می توان گفت تنها تفاوتی که تلفن همراه هوشمند V30S ThinQ ال جی با گوشی هوشمند V30 ال جی، در ارتقای حافظه ی رم و حافظه ی داخلی است به گونه ای که حافظه ی رم در این تلفن همراه هوشمند ال جی نسبت به تلفن همراه هوشمند V30 این شرکت از ۴ گیگابایت به ۶ گیگابایت رسیده است و علاوه بر تمامی اینها ارتقای حافظه ی رم در تلفن همراه هوشمند V30S ThinQ ال جی نسبت به تلفن همراه هوشمند V30 ال جی از گزینه های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به گزینه های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت رسیده است.

مطالب مرتبط
تلویزیون هوشمند سامسونگ برای خانه های هوشمند

تلفن همراه هوشمند V30 ال جی در رنگ های خاکستری پلانتینیومی و آبی مراکشی طراحی و عرضه خواهد شد.

هوش مصنوعی در ال جی V30S ThinQ

ال جی در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد که قصد دارد از هوش مصنوعی در طراحی و تولید تلفن های همراه هوشمندش استفاده کند.

جالب ترین نکته ای که شرکت ال جی در کنگره جهانی موبایل به آن اشاره کرد این است که قرار است سایر ویژگی ها و امکانات تلفن همراه هوشمند V30S ThinQ ال جی در یک بروز رسانی به تلفن همراه هوشمند V30 ال جی افزوده شود به گونه ای که این بروز رسانی ها باعث می شود که با استفاده از ابزار  EyeEm Vision  بهبود هایی در دوربین تلفن همراه هوشمند V30 ال جی پدید آید.

یکی از قابلیت هایی که شرکت ال جی در طراحی و ساخت تلفن همراه هوشمند V30S ThinQ ال جی به کاربر برده است قابلیت، حالت روشن است، این قابلیت باعث تولید تصاویری روشن در شرایطی بسیار کم نور با استفاده از ترکیب چهار پیکسل در یک پیکسل می شود.

این قابلیت نیز قرار است در بروز رسانی شرکت ال جی به تلفن همراه هوشمند V30 افزوده شود.

احتمال می دهیم که شرکت ال جی به طراحی پرچم دار تلفن های همراه هوشمند خود و رونمایی از آن در کنگره جهانی موبایل نخواهد رسید اما این شرکت حاضر نبوده است که در کنگره جهانی موبایل حضور نداشته باشد بنابراین دست به برندسازی مجدد برای یکی از بهترین تلفن های همراه هوشمند خود کرده است.

اسمارت فونی که توسط شرکت ال جی طراحی و تولید شده است در ماه مارس به فروش خواهد رسید که هنوز از قیمت آن اطلاعی نداریم.

منبع : fonearena

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.