ام وی آگوستا و موتورهای مسابقه ای F3 675 و ۸۰۰ RC

0

ام وی آگوستا و موتورهای مسابقه ای F3 675 و ۸۰۰ RC

شرکت ام وی آگوستا تصمیم گرفت به بروزرسانی چند مدل از موتورسیکلت های خود از جمله F3 675 و ۸۰۰ RC بپردازد. دو موتورسیکلت مسابقه ای که می توانند عملکرد بالایی را در پیست مسابقات و خیابان داشته باشند.

این ارتقا شامل شاسی، بروزرسانی های الکتریکی و برخی از این قبیل می شود. برای سال ۲۰۱۸ بروزرسانی های حاصل شده نیروی الکتریکی و شاسی نسبتا ارتقا یافتند تا شاهد بهبود عملکرد هر یک از مدل های مورد بحث باشیم. این موتورسیکلت ها در بازارهای جهانی به فروش می رسند و اختصاص به بازار خاصی ندارند.

ام وی برای سری  F3 پیشرانه سه سیلندر منحصربفردی در نظر گرفته که به عنوان یکی از پیشرفته و قدرتمندترین پیشرانه های موتورسیکلت محسوب می شود. در حالی که مدل ۶۷۵ RC قدرت ۱۲۸ اسب بخاری داشته اما قدرت  ۸۰۰ RC به بیش از ۱۴۸ اسب بخار می رسد و به نوعی قدرتمندتر است. در حال حاضر این پیشرانه با استانداردهای Euro-IV مطابقت داشته و موجب کاهش آلودگی و مصرف سوخت بهینه می شود.

در ابتدا موتور تعادل عملکرد بالایی داشته و با سیستم جدید تزریق و سوپاپ های تیتانیومی یک سیستم فنی بهینه شده دارند. به لطف شیفتر الکترونیکی EAS 2.0 به موتورسوار اجازه می دهد تا راحت تر کلاچ را بگیرد. در حال حاضر مدل های F3 از اگزوز فیبرکربنی/تیتانیومی که توسط SC-Project توسعه پیدا کرده بهره می برند. پوشش موتور جدید بسیار مقاوم بوده و در افزایش وزن آن نیز تاثیری نمی گذارد از این رو کاهش نویزی در کار بوده و سر و صدایی پخش نمی شود.

فناوری ام وی آگوستا

در بخش فناوری ام وی آگوستا از فناوری های نوین صنعت بهره گرفته تا موتورسیکلت های مسابقه ای سال ۲۰۱۸ عملکرد بالایی از خود نشان دهند. از جمله آن باید به MVICS سیستم کنترل یکپارچه موتور با پلتفرم Ride-by-Wire با نقشه های شخصی و کنترل کشش هشت سطح اشاره کرد.

مطالب مرتبط
هدست ویو فوکوس وایرلس

این موتورها برای پیست مسابقه متولد شدند بنابراین بهتر است آنها را در خارج از خیابان های شهری و شلوغ به کار گرفت. زیرا قدرت آنها مخفی باقی می ماند و نمی توان از تمام توان پیشرانه پرسرعت آنها بهره گرفت. قاب آلیاژ آلومینیومی موجب می شود تا مقاومت موتور بیشتر شده و در مقابل افزایش وزنی نداشته باشد. در مجموع می توان انتظار کیفیت آیرودینامیکی بالایی را داشت.

ام وی قصد داشته تنها ۳۵۰ دستگاه موتور F3 2018 را عرضه دارد. از جمله ویژگی های آن باید به سیستم اگزوز تیتانیومی، براکت های آلومینیومی، پنل محافظ فیبرکربنی، سیستم ECU اختصاصی برای افزایش عملکرد با خروجی های مختلف ۱۳۳ و ۱۵۳ اسب بخاری اشاره کرد.

قیمت و تاریخ دقیق عرضه موتورهای جدید MV آگوستا

در دیگر ویژگی ها باید به صندلی چرمی و نرم، اهرم تغییر ارتفاع برقی ، دستگیره تعویض دنده و برخی دیگر اشاره داشت. متاسفانه به قیمت و تاریخ دقیق عرضه موتورهای جدید MV آگوستا اشاره نشده است.

 

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.