شرکت انویدیا اعلام کرد پشیبانی از سیستم های ۳۲ بیتی را پایان خواهد داد

0

شرکت انویدیا اعلام کرد پشیبانی از سیستم های ۳۲ بیتی را پایان خواهد داد

انویدیا یکی از برترین شرکت های تولید کننده در زمینه ی کارت های گرافیکی قدرتمند و منحصر به فرد شرکت nvidia می باشد که به تازگی اعلام کرده است که تا پایان ماه جاری دیگر از سیستم های ۳۲ بیتی پشتیبانی نخواهد و دلیل این تصمیم شرکت انویدیا فراگیر شدن سیستم های ۶۴ بیتی می باشد . به گونه ای که کاربران سیستم های ۳۲ بیتی از سیستم های ۳۲ بیتی به سیستم های ۶۴ بیتی کوچ می کنند و این میزان روز به روز در حال افزایش می باشد .

بنابراین پس از اینکه این زمان تعیین شده توسط شرکت nvidia به اتمام برسد کاربرانی که از این سیستم ها استفاده می کنند دیگر قادر نخواهند بود از ویژگی های جدید در نرم افزار GeForce Experience استفاده کنند . البته شرکت انویدیا تا ماه ژانویه سال میلادی ۲۰۱۹ به انتشار بروز رسانی های امنیتی برای سیستم های ۳۲ بیتی ادامه می دهد .

البته احتمال این وجود دارد که تعداد کاربرانی که از سیستم های ۳۲ بیتی استفاده می کنند خیلی کم باشد که همین تعداد کاربران محدود با پایان پشتیبانی شرکت انویدیا از سیستم های ۳۲ بیتی ، نسخه های ۳۲ بیتی ویندوز های اکس پی ، ۷ ، ۸ ، ۸.۱ ، ۱۰ و لینوکس خود را ارتقاء دهند .

علاوه بر تمامی اینها شرکت nvidia اعلام کرده است پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌های ۳۲ بیتی را برای مدل‌های GTX و Fermi هم پایان خواهد داد . کاربران FreeBSD  و لینوکس نیز توجه داشته باشند با متوقف شدن پشتیبانی شرکت انویدیا از سیستم های ۳۲ بیتی آنها نیز نمی توانند از جدیدترین ویژگی ها و بروز رسانی های ارائه شده توسط این شرکت در سیستم های ۶۴ بیتی برای پردازند های گرافیکی انویدیا استفاده کنند .

مطالب مرتبط
هوم پاد مقرون به صرفه در راه است

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.