اولین اولویت هایپر لوپ عابرین پیاده و دوچرخه سوار ها

0

اولین اولویت هایپر لوپ عابرین پیاده و دوچرخه سوار ها

در صورتی که با هایپر لوپ آشنایی ندارید باید بگوییم که هایپر لوپ طرحی جدید از حمل و نقل بسیار سریع می باشد که توسط ایلان ماسک که مخترع ، مهندس و شخص نامی تجارت ایالات متحده آمریکا می باشد ارائه شده است.

این ایده هنوز به طور کامل توسط مردم آمریکا هضم نشده است اما با این وجود ایلان ماسک در حساب کاربری توئیتر خود نوشته است که تغییرات بزرگی در زمینه ی پروژه ی هایپر لوپ در شرکت بزرگ بورینگ در راه است.

ایلان ماسک برای اینکه این ایده هر چه بهتر در ذهن مردم بماند و آنها به طور کامل متوجه نحوه ی عملکرد آن شوند بعد از چند توئیت کوتاه در حساب کاربری خود یک ویدیوی کوتاه از نحوه ی عملکرد آن را به نمایش گذاشت.

در شبکه ی هایپر لوپ وسیله ی اصلی که حامل این شبکه می باشد یک شاتل با ابعاد کمی بزرگ تر از یک خودرو می باشد، منظور از شاتل نوعی مینی بوس است که بزرگ تر از خودرو می باشد.

حمل و نقل با هایپر لوپ همانند یک شاتل فضایی

ایلان ماسک در حساب کاربری توئیت خود اعلام کرده است که اولویت این شاتل حمل و نقل عابرین پیاده و دوچرخه سوار ها می باشد نه خودرو ها.

شبکه ای که شاتل در آن وظیفه ی حمل و نقل عابرین پیاده و دوچرخه سوار ها را دارد سیستم حمل و نقل بورینگ می باشد.

طراحی این سیستم حمل و نقل به گونه ای می باشد که قرار است دارای ۱۰۰۰ ایستگاه باشد که فاصله ی بین هر ایستگاه برابر با فضای مورد نیاز برای پارک یک خودرو باشد.

البته احتمال این وجود دارد که خودرو ها نیز به این سیستم حمل و نقل انتقال داده شوند اما همانطور که ایلان ماسک اعلام کرده است.

مطالب مرتبط
بررسی خودروی BMW 530e هیبریدی

در حال حاضر پروژه ی هایپر لوپ به گونه ای طرح ریزی شده است که اولویت با عابرین پیاده و دوچرخه سوارها می باشد و بعد از این اولویت امکان دارد تا در مرحله ی بعدی خودروها نیز به سیستم حمل و نقل رومینگ افزوده شوند.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.