اولین خودروی الکتریکی کمپانی مک لارن حتی خود این کمپانی را نیز شگفت زده کرده است

0

اولین خودروی الکتریکی کمپانی مکلارن حتی خود این کمپانی را نیز شگفت زده کرده است

مکلارن نمونه اولیه ابر خودروی تمام الکتریکی را که رئیس فروش و بازاریابی شرکت در نمایشگاه پکن در موردش صحبت نموده بود برای آزمایش های اولیه روانه جاده ها کرد اما ارقام به دست آمده باعث شگفتی این کمپانی شد.

“جولیون ناش” رئیس فروش این کمپانی در این خصوص توضیح داد:

“ما در حال بررسی نمونه اولیه این خودروی تمام الکتریکی هستیم. این کار به ما کمک می کند تا دریابیم که این خودروی تمام الکتریکی تا چه حد می تواند تجربه رانندگی با مکلارن را برای خریداران فراهم آورد و به گونه ای مبین دی ان ای شرکت باشد.”

این شرکت بیان داشته که تا سال ۲۰۲۲ می خواهد چیزی در حدود ۵۰ درصد از وسایل نقلیه تولیدی خود را به خودروهای هیبریدی تبدیل نماید. کمپانی ولوو نیز اعلام کرده است که می خواهد تا سال ۲۰۲۵ همین هدف را در چین دنبال نماید. اما معیارهای کمپانی مک لارن برای یک خودرو الکتریکی بسیار بالاتر از کمپانی ولوو است.

با استفاده از تکنولوژی باتری که تا به امروز کشف شده نمی توان هم برد طولانی و هم سرعت و شتاب داشت و باید بین گزینه توان و گشتاور و سرعت بالا اما برد بسیار محدود و یا برد بالا اما سرعت و گشتاور محدود یک گزینه را انتخاب نمود.

درصد بالایی از مشتریان ما پس از روشن کردن اتومبیل خود و حرکت در مسیر، حداقل تا ۳۵ دقیقه می توانند به رانندگی ادامه دهند و پس از آن مجبورند برای سوخت رسانی، خودرو را متوقف کرده و به جایگاه سوخت بروندد بنابراین اگر ما یک خودروی الکتریکی داشته باشیم، باید در این سطح باشد.

تنها زمانی تکنولوژی الکترونیکی می تواند تجربه واقعی رانندگی با مک لارن را فراهم کند، که ما بتوانیم چنین خودروی الکتریکی را تولید نماییم.

مطالب مرتبط
فراری نسخه خیابانی مدل FXX-K Evo

جولیان ناش در ادامه سخنانش بیان داشت که مهندسان مک لارن محاسبات مربوط به ساخت چنین خودروی الکتریکی را که بتواند با حداقل های شرکت همخوانی داشته باشد انجام داده اند. در عین حال آنها به خوبی می دانند که این خودرو نباید وزن زیادی نیز داشته باشد زیرا این یک خودروی مک لارن است.

او همچنین بیان نمود که این خودروی الکتریکی یک اس یو وی نیست بلکه یک ابر خودروی استثنایی است که صاحبان خود را خوشحال خواهد کرد.

او می گوید هر یک از ماشین های مک لارن مبین دی ان ای این شرکت هستند و لذا باید نشان دهنده ابهت و شکوه این کمپانی باشند.

مک لارن اساسا خودروهای سبک وزن و سوپر اسپرت را تولید می کند و این خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.