اولین شاسی بلند الکتریکی آئودی از صفحه نمایش OLED سامسونگ استفاده می کند

فناوری آینه جانبی دوربین دار به افراد اجازه می دهد تا از طریق صفحه نمایش کوچک کنار درب به مشاهده خودروهای عقب بپردازند. این فناوری همچنین آینه فیزیکی یا سنتی را در قسمت کناری اتومبیل حذف می کند.

0

اولین شاسی بلند الکتریکی آئودی از صفحه نمایش OLED سامسونگ استفاده می کند

شاسی بلند الکتریکی آئودی : شرکت آئودی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو بوده که تاکنون مدل های مختلفی را معرفی کرده و روانه بازار نمود. حال به تازگی جزئیات بیشتری درباره اولین شاسی بلند الکتریکی برند آلمانی آشکار شد.

 شرکت آئودی پیشتر فناوری جدیدی را برای اتومبیل های خود که نخستین بار در A8 قرار گرفت را به نام آینه جانبی دوربین دار معرفی کرد. آینه ای که پیشتر لکسوس برای سدان های سری E خود در نظر گرفت و حال نوبت به آئودی رسیده تا آن را در محصولات نظیر شاسی بلند الکتریکی آئودی خود به کار گیرد. فناوری آینه جانبی دوربین دار به افراد اجازه می دهد تا از طریق صفحه نمایش کوچک کنار درب به مشاهده خودروهای عقب بپردازند. این فناوری همچنین آینه فیزیکی یا سنتی را در قسمت کناری اتومبیل حذف می کند.

در حالی که چند هفته ای از معرفی این فناوری می گذرد، به تازگی آئودی مشخص کرد که صفحه نمایش این نمایشگر کوچک از نوع OLED بوده و توسط سامسونگ ساخته می شود.صفحه نمایش کوچک ۵.۷ اینچی OLED که دید گسترده ای به افراد داده و اجازه می دهد قسمت عقب اتومبیل را با دید گسترده و بهتری مشاهده کنند. آئودی در نظر داشته مدل های بیشتری را به این فناوری مجهز کند و تنها A8 و یا اولین شاسی بلند الکتریکی آئودی آن نمی شود.

پیشتر نیز لکسوس این فناوری را معرفی کرد و باید منتظر ماند برندهای مطرح دیگری چون مرسدس بنز، بی ام و، پورشه و چندی دیگر نیز دست به کار شوند.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

مطالب مرتبط
فیس لیفت آئودی R8 رونمایی شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.