چالش ۳۰ روز غذای سالم: بادام زمینی برای کاهش التهاب

0

چالش ۳۰ روز غذای سالم: بادام زمینی برای کاهش التهاب

به ۳۰ روز سوپر غذا، چالش ۳۰ روز پیشگیری، برای تبدیل رژیم غذایی خود به مواد سالمتر در ماه آذرخوش آمدید. غذاهای فوق العاده دارای مزایای بی شماری، از افزایش سیستم ایمنی و تقویت بدن تا جلوگیری از بیماری و حتی مدیریت یائسگی هستند. در اینجا، بیان می کنیم که چگونه بادام زمینی را به رژیم غذاییتان اضافه کنید، که از امروز شروع می شود!

یک ظرف بادام زمینی شامل ویتامین هایی مانند E و B6 است که مطالعات می گویند می تواند به مبارزه با بیماری های قلبی کمک کند. بادام زمینی نیز برای کنترل قند خون مفید است و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد. علاوه بر این، آنها یک منبع عالی از روی هستند که برای بهبود زخم لازم است.
جوآن سالگ بلیک، استادیار تغذیه بالینی در دانشگاه بوستون می گوید: “روی باعث کاهش التهاب و زخم های پوستی می شود و پروتئین هایی که باعث تولید سریع سلول های پوستی می شوند را بیشتر می کند.”

چگونگی تهیه بادام زمینی

این آجیل های چند منظوره را می توان به عنوان یک میان وعده ساده یا مخلوط با آجیل های دیگر برای لذت بردن از غذا ایجاد کرد . آنها همچنین هنگام پخته شدن در فر طعم های خوشمزه ای به خود می گیرند. آنها را آماده کنید و سپس به مدت ۲۰ دقیقه با درجه حرارت بالا برای صرف یک میان وعده خوشمزه در فر قرار دهید.

بادام زمینی را مانند آرد گندم و شیر گاو می توان به کره تبدیل کرد که البته کره شیر کمی چربتر از کره بادام زمینی است. شما حتی می توانید بادام زمینی را با یک پنیر گیاهی خوشمزه از طریق خیساندن و پخش کردن روی آن ترکیب کنید.

مطالب مرتبط
آجیل خطر بیماری قلبی عروقی را کاهش می دهد

کیک شکلاتی انرژی زا

برای صبحانه و یا یک میان وعده غذایی مناسب است، تهیه این غذا فوق العاده آسان است و فقط نیاز به پنج ماده غذایی تشکیل دهنده دارد (یاد بگیرید چگونه قبل از ته گرفتن کیک و سوختن چربی در اطراف ظرف، یک غذای طبیعی، شیرین، رضایت بخش، سالم، کاهش دهنده وزن و خوشمزه برای خوردن تهیه کنید).

نودل پاستا تایلندی با کدوی شیرین

مقدارکربوهیدرات این غذای خوشمزه را با جایگزین کردن کدوی شیرین به جای برنج، می توان پایین آورد. این دستور غذای دوست داشتنی، از بادام زمینی خرد شده استفاده می کند و با شیرینی طبیعی که دارد باعث می شود طعم آن متعادل شود. برای صرف غذای پاستوریزه، این ۴ دستورالعمل را برای غذای سالم از دست ندهید.

بادام زمینی با مرغ، کاهو با سس قرمز و زنجبیل

بادام زمینی را به غذا اضافه کنید. پخت این وعده غذایی مغذی تنها ۳۰ دقیقه زمان می برد.

نوش جان

شاید به چالش های دیگر علاقه مند باشید:

چالش ۳۰ روز غذای سالم: عدس برای انرژی زایی در سراسر روز

چالش ۳۰ روز غذای سالم: کاهش ابتلا به دیابت با دارچین

چالش ۳۰ روز غذای سالم: مصرف قهوه برای تسکین درد

چالش ۳۰ روز غذای سالم: قارچ و افزایش ایمنی بدن

 

 

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.