چگونه می توان در تجارت خانوادگی بازاریابی سنتی و دیجیتال را ترکیب کرد

0

چگونه می توان در تجارت خانوادگی بازاریابی سنتی و دیجیتال را ترکیب کرد

این مطالعه موردی به عنوان رویکرد بازاریابی یکپارچه محسوب شده که نتایج خوبی را رقم می زند و درآمد را چندین برابر می سازد. بازاریابی در این نوع مطالعه با تغییراتی همراه خواهد شد که به نفع صاحبان کسب و کار است.

در مقایسه با گذشته نحوه جستجو، خرید و انتخاب گزینه های تحقیقی با تغییراتی همراه شده و از این رو بازاریاب ها سعی نکردند به سخت و دقیق کارکردن روی آورند.

در این مطلب قصد داریم شما را با یک کسب و کار خانوادگی آشنا سازیم که موجب خواهد شد تا افراد بتوانند بهتر بازاریابی سنتی و دیجیتالی را در این نوع کسب و کار با یکدیگر ترکیب کنند.

بیست سال قبل برای یافتن یک لوله کش مجبور بودیم به دفترچه تلفن روی آوریم و خریدار نیز در یک قدمی ما قرار داشت.

با گذشت زمان اینترنت پدیدار شد و زمینه های ایجاد کسب و کارهای کوچک دیجیتالی را فراهم کرد و نسل آینده را با کسب و کارهای جدیدی رو به رو ساخت.

بهینه سازی جستجو- ایجاد صفحات پرمخاطب برای جستجو

شرکت Debug به شکل هوشمندانه به ایجاد سایتی باکیفیت پرداخت که بتواند محتوای مفید و مناسب را به کاربران مناطق مختلف باتوجه به نیاز آنها در زمینه آفت زدایی ارائه دهد.

Debug موجب خواهد شد تا کاربری که به دنبال راه حل مشکل خاص خود است بتواند به سرعت آن را پیدا کند.

این یک رازی در سئو سایت بوده که صفحات نتیجه ای متعدد را با محتوایی گوناگون در اختیار کاربران مختلف قرار می دهد.

می توان با PR اسمارت به صفحات مورد استفاده نیز لینک پیوند داد تا به ایجاد سایتی باکیفیت پرداخت.

نکاتی وجود دارد که شاید حجم عظیمی از کلمات کلیدی را جهت جستجو در اختیار قرار ندهد اما دو عاملی در این میان است که برای کسب و کارهای کوچک و متوسط بسیار کارآمد است.

مطالب مرتبط
شما سواد تبلیغاتی و بازاریابی ندارید! – قسمت اول

نخست فردی که به دنبال حرف های طولانی تر و خاص است، گوگل از نیاز آن خبر دارد.

گوگل سعی می کند این دسته افراد را به چیزی نزدیک نتیجه آنها برساند و گاهی نیز نتیجه موردنظر را فراهم خواهد آورد که دقیقا همان موضوع دنبال شده است.

مطمئن باشید صفحات بسیاری برای یافتن موضوع موردنظر شما وجود داشته و دشواری بسیاری در پی نخواهد داشت.

جستجوگرها رقابت بالایی در یافتن نتیجه جملات طولانی دارند که این موجب علاقمندی افراد جهت استفاده از جستجوگر هوشمندتر است.

بهینه سازی نرخ های تبدیل- آزمایش های نتیجه بخش

این روش برای زنده ماندن در دنیای اینترنت که سایت ها سخت با یکدیگر در رقابت هستند بسیار روش کارآمدی محسوب می شود.

داشتن چشم اندازی روی وب سایت خود موجب خواهد شد تا هزینه بیشتری صرف کنید و زمان بیشتری تلف کنید، از این رو لازم است تا حداکثر مقدار صرف هزینه و زمان را در هر زمان بدست آورید و به آن بهینه سازی نرخ تبدیل یا CRO گفته می شود.

کارشناسان CRO به ترکیب تجزیه و تحلیل اطلاعات دقیق به شکل روانشناسی و هوشمندانه می پردازند که برای تغییرات یک صفحه اینترنتی لازم است.

پس از آن باید عملکرد را مورد آزمایش قرار داد و برای داشتن بهترین عملکرد باید اعتماد بنفس کاملی داشت.

سپس شما این روش را ادامه دهید و برای بهبود سایت خود به طور مدوام آن را در دستور کار خود قرار دهید.

Debug با آگاهی قبل متوجه شد اگر نظرات جالب مشتریان خود را در سایت قرار دهد می توان نظر مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کند.

در نتیجه افراد بیشتری را به سمت وب سایت خود ترغیب کرده و آی پی بیشتری به سایت این شرکت ورود پیدا می کنند. این روش ۳۰ درصد نرخ ارتباط با سایت را ۳۰ درصد افزایش داده و برای یک کسب و کار و آینده آن نقش مهم و اساسی دارد.

مطالب مرتبط
افزایش جایزه کشف حفره های امنیتی

خبر خوب اینجاست که گوگل اگرچه چندین سال قبل مکانی برای پیدا کردن افراد متخصص بود، حال به یافتن مشاوران واقعی در هر حرفه تبدیل شده است. این بدان معناست که رسانه های اجتماعی گسترش پیدا کردند و می توان در این فضای مجازی به بررسی و مقایسه پرداخت. دیگر نیاز نیست با توجه به الگوریتم گوگل به چیزی خاص دست یافت و تنها با اتکا به شبکه های خود می توانیم به نتایج بهتر و قابل توجهی دست پیدا کنیم.

این نوع چشم انداز جستجو برمبنی اعتماد محسوب می شود که فرصت بیشتری را به افراد داده تا ارائه دهندگان خدمات بهتری را پیدا کنند. Debug دارای صفحات مختلفی در جستجوگر بوده و توانسته در شبکه های اجتماعی و برخی دیگر حضور فعالی پیدا کند. استقبال از وب سایت این شرکت در سه سال گذشته بسیار چشمگیر بوده و رشد بزرگی داشته است. در تصویر زیر می توانید آماری از روند برقراری ارتباط کاربران را مشاهده کنید:

بنابراین باتوجه به این مطلب ما پیشنهاد می کنیم در جهت ایجاد کسب و کار خانوادگی مدرن چهار روش بازاریابی دیجیتال را به کار گیرید:

  • صفحات وب سایتی مفید و مناسبی که در آن اطلاعات جامع و کاملی قرار دارد، ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید.
  • برای انجام تست های تبدیلی از ابزارهای مفیدی چون VWO.com بهره گیرید که نیاز شما به متخصص CRO را برطرف می سازد.
  • سعی کنید از دوستان، آشنایان و مشتریان خود بخواهید نظرات خود را در صفحات وب سایت یا شبکه های اجتماعی بیان کنند تا اعتمادی به وجود آورند.
  • سعی کنید پیش بینی از برنامه آینده خود داشته باشید تا با توج به آن راهی را پیش گیرید.

شما می توانید با ترکیب چهار روش فوق خود را در کسب و کار خانوادگی مدرن بخصوص در بخش بازاریابی دیجیتال موفق نمایید.

مطالب مرتبط
اسپیکر هوشمند فیسبوک در راه است

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.