بازی Halo 5: Guardians در راه PC

مدت هاست طرفداران پلتفرم PC منتظرند تا مایکروسافت نسخه جدیدی از Halo را برای این گیمرها منتشر کند. آخرین بار نیز شاهد فهرست شدن Halo 5: Guardians برای دو پلتفرم Xbox One و ویندوز 10 بودیم. سپس مدتی بعد Frank O’Connor کارگردان بازی در گفتگو با ResetEra بیان داشت که نسخه PC این بازی بزودی منتشر نخواهد شد و کمپانی برنامه ای برای انتشار ندارد.

0

بازی Halo 5: Guardians در راه PC

Halo 5 Guardians : شرکت مایکروسافت علاوه بر توسعه ویندوز دارای بخش سرگرمی به نام XBOX داشته که همانند پلی استیشن سونی دارای طرفداران بسیاریست.

این بخش شرکت ردموندی هر سال بازیهای جدیدی برای کنسول XBOX خود دریافت می کنند و یکی از عناوین پرطرفدار سری بازیهای فضایی Halo است.

مدت هاست طرفداران پلتفرم PC منتظرند تا مایکروسافت نسخه جدیدی از Halo را برای این گیمرها منتشر کند. آخرین بار نیز شاهد فهرست شدن Halo 5: Guardians برای دو پلتفرم Xbox One و ویندوز ۱۰ بودیم. سپس مدتی بعد Frank O’Connor کارگردان بازی در گفتگو با ResetEra بیان داشت که نسخه PC این بازی بزودی منتشر نخواهد شد و کمپانی برنامه ای برای انتشار ندارد.

به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می دهد Halo 5: Guardians عنوانی Play Anywhere باشد. به تازگی وب سایت Ars Technica متوجه شد که روی باکس آرت بازی جمله Xbox One Console Exclusive ذکر شده است. این همان جملاتی که روی باکس آرت بازیهای State of Decay 2 و Sea of ​​Thieves که برای PC هم منتشر شدند قابل مشاهده است.

زمان انتشار Halo 5 Guardians

پیشتر مایکروسافت درباره وجود لوگو ویندوز ۱۰ در صفحه Halo 5 Guardians بیان کرد که این دلیل برای ویژگی وجود Halo 5: Forge بدون هیچ هزینه اضافی در Halo 5 Guardians می باشد. با این حال شایعات کم نیستند و احتمال انتشار بازی موردبحث را برای PC بالا نشان می دهند.

مشخص نیست مایکروسافت برای نسخه PC بازی Halo 5 Guardians چه برنامه ای در سر دارد و آیا می توان در آینده نزدیک پلتفرم موردبحث را برای این بازی شاهد بود یا خیر.

 

مطالب مرتبط
نسل بعدی مرسدس بنز SL فوق العاده است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.