داشتن باسن بزرگ تر در مدت کوتاه با این روش های ساده

باسن بزرگ تر

0

آیا می خواهید در یک هفته باسن خود را بزرگ کنید؟ امروزه داشتن باسن بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است و دختران دوست دارند که باسن خود را فرم داده و برجسته تر کنند. اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

سبزیجات مربوط به خانواده کلم

سبزیجات مربوط به خانواده کلم، یک منبع عالی از ویتامین ها، مواد معدنی، مواد مغذی و فیبر غذایی (کربوهیدرات خوب) است. خوردن سبزیجاتی مانند بروکلی، آرژول، گل کلم، کلم پیچ، کلم و کلم فندقی، مواد مغذی مورد نیاز شما را تامین می کنند.

سبزیجات دارای برگ های سبز تیره و تاثیر آن در داشتن باسن بزرگ تر

طبیعتا اگر می خواهید زندگی سالم و مناسبی داشته باشید، باید در رژیم غذایی خود، از سبزیجات برگ سبز تیره استفاده کنید. اینها منابع خوبی از کربوهیدرات ها و مواد مغذی هستند که وعده های غذایی شما را کامل می کنند و باعث افزایش استقامت و بنیه شما می شوند.

سایر سبزیجات

سایر سبزیجات مانند هویج، چغندر، بامیه، بادمجان، گوجه فرنگی، خیار، پیازچه، شلغم و سایر گیاهان را مصرف کنید و وعده های غذایی خود را تا آنجا که ممکن است رنگین کنید. سبزیجات مختلف مواد مغذی مختلفی را نیز ارائه می دهند و این همان چیزی است که شما باید بدست آورید؛ یک باسن بزرگ تر بدون اینکه در ناحیه شکم، چربی جمع شود.

میوه ها

میوه ها سرشار  ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر رژیمی و قند میوه هستند. میوه را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا یکی، دو ساعت قبل از تمرینات ورزشی، مقدار لازم کربوهیدرات را جذب کنید. قند میوه باعث افزایش انرژی و استقامت شما برای انجام تمرینات ورزشی باسن در ورزشگاه یا خانه می شود. همچنین فیبر رژیمی باعث می شود که دیرتر احساس گرسنگی کنید.

مطالب مرتبط
رژیم غذایی کیوی | فواید + برنامه غذایی هفتگی

نان گندم کامل برای داشتن باسن بزرگ

نان کندم کامل، چیزی است که باید مصرف کنید. از آنجا که کربوهیدرات های خوبی هستند، باعث افزایش سطح سیری شما می شوند. این نوع نان را بخورید تا احساس ضعف و گرسنگی نکنید.

چربی های سالم

چربی های سالم ضروری هستند و باید حداقل دو نوع از منابع چربی سالم را در رژیم غذایی خود بگنجانید. در اینجا بهترین چربی های سالم را معرفی می کنیم:

آووکادو

آووکادو روغنی منابع عالی از ویتامین های E، A، B6 و C، پروتئین و مواد معدنی هستند. نصف آووکادو به همراه تخم مرغ برای صبحانه بسیار عالی است. همچنین می توانید آن را به سالاد و ساندویچ خود نیز اضافه کنید.

روغن زیتون و روغن دانه کتان

روغن زیتون و روغن دانه کتان غنی از ویتامین های E و K و اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. از آنها می توانید برای پختن غذا، سس سالاد، و یا به مقدار خیلی کم، مواد غذایی را در آنها تفت بدهید. این روغن ها  نه تنها طعم و مزه غذا را افزایش می دهند بلکه مواد مغذی آنها را نیز بیشتر می کنند.

آجیل

اگر می خواهید باسن بزرگ تری داشته باشید، باید غذاهایی مانند آجیل که کالری زیادی دارند، مصرف کنید زیرا به طور منظم ورزش می کنید و کالری زیادی را می سوزانید. اگر رژیم غذایی شما، کم کالری است، بدن شما ضعیف خواهد شد و عضلات باسن نیز قادر به تحمل فشار نخواهند بود. بادام، گردو، پسته، بادام زمینی، آجیل کاج یا فندق استرالیایی را حتما  مصرف کنید.

باسن بزرگ تر با کره آفتابگردان و کره بادام

کره آفتابگردان و کره بادام، نسبت به کره و مارگارین، گزینه های مناسبتری هستند و حاوی کالری زیاد، چربی های سالم و پروتئین نیز می باشند. احساس سیری کاملی را در شما به وجود می آورند و از خوردن غذاهای بی ارزش به منظور رفع گرسنگی، جلوگیری می کند. در نتیجه، چربی ناخواسته و اضافی در بدن خود نخواهید داشت.

مطالب مرتبط
تغذیه مناسب برای داشتن باسن بزرگ و برجسته

کره آب شده

روغن یا کره آب شده که از شیر گاو یا بوفالو به دست می آید، طعم غذا را بهبود می بخشد و باعث کاهش التهاب می شود و در صورت ازدیاد وزن، باعث افزایش التهاب می شود. آن را می توانید به قهوه اضافه کنید و یا به عنوان سس سالاد استفاده کنید. همچنین می توانید برای سرخ کردن و کباب کردن نیز استفاده کنید.

باسن بزرگ تر با روغن ماهی

روغن ماهی سرشار از اسید های چرب امگا ۳  می باشد که نوعی چربی سالم است و به بهبود سلامت کلی شما کمک می کند. از مکمل های روغن ماهی نیز می توانید استفاده کنید یا ماهی را با پوست و به صورت منظم مصرف کنید.

دانه شاهدانه

دانه های شاهدانه از گیاه شاهدانه به دست می آیند. این دانه ها منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. یک اونس دانه شاهدانه شامل ۱۶۱ کالری، ۹.۲ گرم پروتئین و ۱۲.۳ گرم چربی سالم است. شما می توانید این دانه ها را بکوبید و به اسموتی و سالاد اضافه کنید تا انرژی شما قبل از شروع تمرینات ورزشی، افزایش پیدا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.