برجسته کردن لب با استفاده از روش های طبیعی و خانگی

0

امروزه داشتن لب های حجیم، یک نوع زیبایی محسوب می شود و افراد زیادی به دنبال راهکارهایی برای برجسته کردن لب هایشان هستند. روش های زیادی برای این کار وجود دارد اما شاید ساده ترین و راحت ترین کار، استفاده از راهکارهای خانگی است. در این مقاله از وردنگار با ما همراه باشید تا به بررسی این موارد بپردازیم.

افراد متقاضی برای بزرگ کردن لب

افراد متقاضی بزرگ کردن لب و لب قلوه‌ای باید در سلامت کامل جسمی قرار داشته باشند و در خصوص نتیجه جراحی واقع‌گرا باشند. اگر شما از عوامل زیر یک یا دو مورد را دارا هستید متقاضی خوبی برای جراحی لب محسوب می‌شوید.

  • لب‌هایی که بر اثر مرور زمان حجم و حالت خود را از دست داده‌اند.
  • لب‌هایی که در اطراف آن چین‌وچروک ایجادشده است.
  • لب‌هایی که نامتقارن هستند.
  • کسانی که می‌خواهند لب‌هایی حجیم‌تر و خوش‌حالت تر داشته باشند.

برجسته کردن لب با روش های خانگی

برجسته کردن لب با عسل

عسل یک درمان خانگی خوب برای حجیم و بزرگ کردن لب به طور طبیعی است. عسل غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی سالم است. همه این عناصر برای پوست مفید هستند. عسل نیز به روشن کردن پوست روی لب ها کمک می کند. چند بار در روز عسل خالص را روی لب ها بمالید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند.

سپس صورت را با یک پارچه نرم پاک کنید و حجیم کننده طبیعی لب را اعمال کنید.همچنین می توانید شبها قبل از خوابیدن عسل را به لبهایتان بمالید و بگذارید تمام طول شب بماند. با اینکار هرروز احساس کنید لبهای شما نرمتر و صاف تر شده است. به این ترتیب شما همچنین می توانید لب خود را از خشک شدن در برابر عوامل سخت مثل هوای سرد زمستان نیز محافظت کنید.

مطالب مرتبط
لایه برداری پوست با لیزر چگونه انجام می شود؟

حجم‌ دهنده‌ لب با دارچین

روش ۱) یک قاشق چای‌خوری روغن را با دارچین آن قدر مخلوط کنید تا خمیری شود. آن را با دست روی لب‌هایتان بزنید و تا زمانی که احساس سوزش و خارش کردید ماساژ دهید. حداکثر ده دقیقه صبر کنید سپس با پنبه خمیر را آرام از روی لب‌هایتان پاک کنید. از این روش با نرم‌کننده لب مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

روش ۲ ) قبل از آرایش لب ها،تکه ای کوچک از دارچین را کمی خیس کرده و آن را به آرامی روی لب ها بمالید .اگر دارچین در دسترس شما نیست، می توانید از چند قطره اسانس آن یا مقداری پماد برجسته کننده لب که حاوی نیاسین باشد بهره ببرید.این ماده نوعی ویتامین B می باشد که با افزایش جریان خون در لب ها، آنها را برجسته تر نمایان می سازد.

برجسته کردن لب با ویتامین E

ویتامین ای، در برجسته کردن لب ها موثر است. می توانید برای این کار، کپسول ویتامین E را باز کرده و مایع آن را به لب های تان بمالید، البته این روش صد درصد تضمینی نبوده و یکی از راه های پیشنهادی برای برجسته سازی لب ها است.

برجسته کردن لب با نعناع

اثر نعنا مانند دارچین است با رایحه متفاوت و خنک تر، کافیست دو قطره روغن نعناع را به یک قاشق وازلین اضافه کرده و برای چند دقیقه روی لب ها قرار دهید تا تاثیر آن را مشاهده کنید.باید این کار را بطور منظم و متناوب انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

اسکراب لب برای حجیم کردن لب ها

یک قاشق چای‌خوری روغن را با شکر یا جوش شیرین مخلوط کنید. مقداری از مخلوط را با مسواک تان بردارید و به آرامی روی لب‌هایتان بکشید تا سلول‌های مرده برداشته شوند. سپس اسکراب را با یک تکه پنبه‌ی نمناک پاک کنید.

مطالب مرتبط
شوق ورزش و خرید لباس ورزشی

تاثیر نوشیدن آب بر حجم لب

آب را فراموش نکنید! همیشه یادتان باشد نوشیدن آب می‌تواند به حجیم شدن لب‌ هایتان و هیدراته باقی ماندنش کمک فراوانی کند.

برجسته کردن لب با ورزش

ماساژ

ماساژ می تواند یک روش خوب برای بزرگ کردن لب  باشد. هنگامی که بدن خود را ماساژ می دهید، احساس خوبی خواهید داشت . اگر لب ها را ماساژ دهید، نیز احساس خوبی پیدا می کنید. شما می توانید از روغن ماساژ پوست استفاده کنید. روغن ترجیحی خود را مانند روغن زیتون بر روی لب خود قرار دهید و آن را به آرامی برای ۵-۶ دقیقه مالش دهید .

سپس لب هایتان که روغن را به خود جذب کرده با اب گرم بشویید. انجام روزانه یک بار در روز ، به شما کمک می کند به طور طبیعی لب هایتان را حجیم کنید.البته، پس از شستن لب ها ، لب های خود را با حجیم کننده طبیعی لب بپوشانید، از حجیم کننده لب با مواد طبیعی می توان موادی مانند کره شیا، روغن نارگیل یا موم زنبور عسل را نام برد .

به‌صورت منظم لب خود را ورزش دهید

انجام تمرینات زیر کمک خواهد کر تا لب شما به‌ صورت طبیعی بزرگ‌ تر شود، بدون آنکه تحت عمل جراحی و یا درمان‌های شیمیایی قرار بگیرید.

سوت زدن

زنان و مردانی که سازهای بادی می‌نوازند، به‌ طور طبیعی لب برجسته‌ تر و بزرگ‌تری دارند، زیرا آن‌ها به‌طور منظم از عضلات لب خود استفاده می‌کنند. یک راه آسان برای به دست آوردن نتیجه مشابه آن است که ملودی‌های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و هر روز برای ۳ تا ۵ دقیقه، به کمک سوت زدن آن‌ها را بنوازید. تا آنجایی که می‌توانید با صدای بلند سوت بزنید.

برجسته کردن لب با لبخند زدن

لب‌های خود را بسته نگه دارید و تا آنجایی کی می‌توانید لبخند زده و لب‌هایی خود را گسترش دهید. برای ۵ ثانیه لبخند خود را نگه دارید، سپس لب خود را جمع کرده و رو به جلو فشار دهید. تا آنجایی که ممکن است عضلات لب خود را منقبض نمایید. این تمرین را ۲۰ بار تکرار کنید.

مطالب مرتبط
20طراحی حمام جذاب و براق با تم نقره ای

حرکت و چرخش لب‌ها

لب‌های خود را محکم به هم فشار دهید. و در همان حال تا آنجایی که می‌توانید آن‌ها را به سمت راست حرکت دهید. این کشش را ۵ ثانیه نگه دارید و سپس لب‌های خود را به سمت چپ حرکت دهید. این حرکت را ۱۵ بار تکرار کنید.
دهان خود را بسته نگه داشته و لب‌های خود را همانند حالت بوسه به سمت جلو بکشید. آن‌ها را به‌آرامی در جهت عقربه‌های ساعت ۲ بار بچرخانید، سپس همین حرکت را در جهت مخالف تکرار نمایید. این تمرین را ۱۰ بار تکرار نمایید.

افراد مناسب برای استفاده از درمان زیبایی برجسته کردن لب‌ها

برجسته کردن لب‌ها برای تمام افرادی مناسب است که به دنبال داشتن لب‌های حجیم‌تر و برجسته‌تر می‌باشند. علاوه بر این برجسته کردن لب‌ها برای افرادی استفاده می‌شود که بطور مادرزادی با مشکلات ظاهری در ارتباط با لب‌های خود متولد شده یا لب‌های آن‌ها به دلایل مختلف پس از به دنیا آمدن مشکل ظاهری پیدا کرده است. امروزه از روش‌های بسیار متنوع برای برجسته کردن لب‌ها به تنهایی یا به صورت ترکیبی استفاده می‌شود. این روش‌ها عبارت از تزریق ژل، تزریق چربی و لیفت لب می‌باشد.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.