بررسی کلی نیسان میکرا ۷۱PS 2018

0

نیسان میکرا ۲۰۱۸ :بررسی کلی نیسان میکرا ۱.۰ ۷۱PS 2018

کمتر پیش می آید که سازندگان خودرو یک مدل سطح پایینتر را در خط تولید بین المللی خود قرار دهند، اما این افتخار اخیرا نصیب نیسان میکرا شده است. موتور این خودرو، یک موتور بنزینی ۱.۰ لیتری ۷۰ اسب بخاری است.

نیسان میکرا با موتورهای بنزینی ۰.۹ لیتری و دیزلی ۱.۵ لیتری که هر دو دارای توانی معادل ۸۹ اسب بخار هستند نیز تولید می شود. اما از آنجا که این خودرو به دلیل کاهش هزینه ها، با موتور توربو شارژر عرضه نمی شود، طرفداران بخش توربو شارژ را، از دست داده است.

عرضه در سطح بین المللی، یک پیشرفت مهم برای نیسان میکرا محسوب می شود. در بخش بسیار رقابتی سوپرمینی، هر د لار، ارزش خودش را دارد. با انتخاب موتورهای تنفس طبیعی به جای موتور بنزینی توربو شارژر، شما کمتر از یک هزار پوند صرفه جویی خواهید کرد. این در قیمت کلی خودرویی در این بخش، تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

 
مشکل موتور ارزان برای نیسان میکرا

ارائه یک موتور ارزان تر نیز به یک مشکل اساسی برای نیسان میکرا تبدیل شده است. تا کنون، رکورد این بخش در دستان فورد فیستا و لیدر این کلاس یعنی Seat Ibiza قرار دارد. چرا که کمپانی های این دو خودرو، توانسته اند قیمت آنها را تا حد زیادی کاهش دهند.
نیسان ادعا می کند که مدل جدید نیسان میکرا، با قیمتی معادل ۱۱،۹۹۵ پوند، از رقبای خود پیشی گرفته و به ارزان ترین خودرو در کلاس خود تبدیل خواهد شد.
اما چگونه؟


نیسان میکرا نرم و دلپذیر

ما نسل پنجم نیسان میکرا را به دلیل طراحی دلپذیر و مدرن، دینامیک رانندگی نرم و راحت و سطوح بالای تجهیزات این خودرو که تحت آزمون های کامل جاده ای Autocar قرار گرفته ستایش می کنیم.

مطالب مرتبط
قیمت kia k900 2019 مشخص شد

افسوس که عملکرد ماشین توربو شارژر ما به این خوبی نبود، چرا که توربو شارژر، مهمترین ویژگی این خودرو به حساب می آمد. اما تا حد زیادی سعی شده که ویژگی هایی همانند مدل توربوشارژر، در این مدل نیز ارائه شود.

می توان گفت که گشتاور متوسط نیسان میکرا، این خودرو را برای خیابان های شهری آماده کرده و این خودرو با موتور ۱ لیتری اش، در شرایطی که به حرکت مداوم با سرعتی متوسط نیاز باشد، گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود.

این موتور به حدی قوی و اصلاح شده است که با بهره گیری از ان می توانید از قدرتی بی نظیر به همراه حفاظت از منابع طبیعی لذت ببرید. جعبه دنده دستی ۵ سرعته این خودرو، سبک و مطلوب است، اما برای حفظ موتور در سرعت حدود ۳۵۰۰ دور در دقیقه، که بیشترین گشتاور را تولید می کند، مناسب نیست.

با این حال، قدرت اوج موتور این خودرو تنها به ۶۳۰۰ دور در دقیقه می رسد و در این سرعت موتور، بیشترین مصرف سوخت را داراست که تجربه چندان جالبی نیست. بنابراین بهتر است ابتدا به جای اینکه ببینیم، چه مسافتی را می توان با نیسان میکرا طی نمود نگاهی به توپوگرافی جاده بیندازیم.


آیا خرید نیسان میکرا به صرفه است؟

مطمئنا خرید مدل توربوشارژر بنزینی ۰.۹ لیتری گزینه بهتری است، البته اگر قیمت آن برای شما گران نباشد. چرا که این مدل تجربه رانندگی دلپذیری را ارائه می دهد و مشکلات ناشی از دوربرداشتن موتور را که به وسیله یک موتور تنفس طبیعی کوچک ایجاد می شود برطرف خواهد کرد.


قیمت قوی ترین مدل نیسان میکرا

قیمت قوی ترین مدل نیسان میکرا، ۱۳۹۱۵ یورو است و می توان گفت که هم ردیف خودروهای Ibiza و Fiesقرار دارد اما نمی توان چنین چیزی را برای مدل ۱ لیتری بیان نمود. در کل می توان گفت که اگر انتظارات شما از عملکرد رانندگی با یک خودرو، معقول و کم باشد، مدل ابتدایی تر میکرا برای شما گزینه خوبی خواهد بود.

مطالب مرتبط
آشکار شدن اطلاعاتی از ایسوس ذنفون 5 لایت

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.