بزودی اولین گوشی هوشمند ۵G توسط هوآوی معرفی می شود

0

بزودی اولین گوشی هوشمند ۵G توسط هوآوی معرفی می شود

هوآوی را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند و دیگر دستگاه های مخابراتی دانست که همیشه با محصولاتی سال خود را به پایان رسانده و سال دیگری آغاز  می کند.

در شنژن چین نشستی جهانی که متشکل از تحلیلگران بود برگذار شد که در این نشست تحلیلگران کمپانی هواوی نیز وجود داشتند و در مورد برنامه های آینده ی خود صحبت کردند و اعلام کردند که قصد دارند در نیمه ی دوم سال میلادی ۲۰۱۹ از تلفن همراه هوشمند خود که از قابلیت ۵G پشتیبانی بکند رونمایی کنند.

با در نظر گرفتن میزان بازه ی زمانی که این شرکت چینی اعلام کرده است که قصد دارد در چنین بازه ی زمانی تلفن همراه هوشمند خود را عرضه کند احتمال می دهیم که این تلفن همراه هوشمند که از قابلیت ۵G پشتیبانی می کند گوشی هوشمند میت ۳۰ باشد.

چرا که کمپانی هواوی ابتدا از گوشی هوشمند میت ۱۰ رونمایی کرد و بعد از آن از گوشی هوشمند میت ۲۰ رونمایی کرد و درصورتی که بخواهد براساس همین ترتیب پیش برود مطمعنا گوشی همراه هوشمند بعدی که از آن رونمایی می کند حتما میت ۳۰ نام دارد.

علاوه بر این بازه ی زمانی که این کمپانی برای عرضه ی تلفن همراه هوشمند خود که از قابلیت ۵G پشتیبانی می کند را تعیین کرده است دقیقا برابر با زمانی است که از تلفن های همراه هوشمند میت خود در نسخه های قبلی رونمایی کرده بوده است، می باشد.

بنابراین میزان درست بودن چنین احتمالی درصد بالایی دارد.

ویژگی گوشی هوشمند ۵G هوآوی

یکی از جالب ترین ویژگی های این گوشی هوشمند هواوی که قرار است در نیمه ی دوم سال میلادی ۲۰۱۹ عرضه شود این است که قرار است در این تلفن همراه هوشمند از مودم ۵G اختصاصی هواوی در آن استفاده شود.

مطالب مرتبط
رونمایی هوآوی از Y6 مدل 2018

کمپانی هواوی اعلام کرده است که مودم اختصاصی این کمپانی پهنای باندی برابر با ۲.۳ گیگابایت را در اختیار کاربران و دارندگان این تلفن همراه هوشمند قرار می دهد.

علاوه بر این کمپانی هواوی قصد دارد تمامی تجهیزاتی که مرتبط به پشتیبانی از قابلیت ۵G می باشد را تولید کند. این تجهیزات شامل : تجهیزات پوشش شبکه و سخت افزار های دریافت کننده ی چنین قابلیتی می باشند.

البته به دلایل سیاسی و تصمیمات عجیب رئیس جمهور آمریکا این کمپانی از بازارهای این کشور پس رانده شده است البته این فاصله از بازارهای آمریکا برای هواوی نمی تواند مانعی برای این شرکت باشد .چشم انداز و برنامه ریزی های طولانی مدتی که شرکت هواوی دارد شامل عرضه ی ۱.۱ میلیارد اتصال ۵G به علاوه ی ۲۰۰ میلیون خودرو متصل به ۵G در جهان تا سال ۲۰۲۵ می باشد.

برنامه هوآوی برای گوشی هوشمند ۵G بسیار گسترده است و باید مشاهده کرد هدف این شرکت چیست.

اختصاصی سایت وردنگارهر گونه کپی برداری با ذکر نام منبع و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.