بستنی باترمیلک لیمویی (بدون نیاز به دستگاه)

0

من همیشه دقیقا می دانم که اولین روز تابستان هر سال چه روزی است. چرا که دقیقا در همان روز، کودکانم از من می خواهند تا برایشان یک چیز خنک لیمویی درست کنم.

شربت آبلیمو فوق العاده است و بچه ها معمولا آن را دوست دارند. این میوه هم دارای قیمت مناسبی است و هم در تابستان می تواند عطش شما را برطرف کند. این ها درس هایی از زندگی هستند که آن ها را در طول زندگی به تدریج فرا خواهید گرفت.

اما امسال بر خلاف سال های پیش، به جای شربت اب لیمو من می خواهم برای آنها یک بستنی لیمویی فوق العاده درست کنم. بهترین قسمت تهیه این بستنی این است که از دستگاه استفاده نمی شود! مواد تشکیل دهنده خود را به خوبی مخلوط کنید و و آنها را در فریزر بگزارید تا فریز شوند. من، خود به شخصه بستنی را که با دستگاه درست شود دوست ندارم و این بستنی های دست ساز را بیشتر می پسندم. پس بیاید شروع کنیم.

مواد لازم برای تهیه بستنی باترمیلک لیمویی

۱ و یک دوم فنجان شکر
۱ فنجان باترمیلک
۱ لیوان آب لیمو (۸-۱۰ لیمو)
پوست ۳ لیمو
۱۴ اونس شیر تغلیظ شده شیرین

دستور تهیه

یک کاسه فلزی را در فریزر بگزارید تا کاملا خنک شود.
شکر و آب لیمو را در یک کاسه مخلوط کرده و تا زمانی که شکر حل شود، هم بزنید. باترمیلک، چاشنی لیمو و شیر تغلیظ شده را با هم هم بزنید. اجازه دهید بستنی تان ۱۰ دقیقه در حمام یخ بماند و بعد آن را در ظرفی که قبلا در فریزر گذاشتید تا خنک شود بریزید. بعد از ۲۰ دقیقه، مخلوط را به شدت با همزن هم بزنید. مطمئن شوید که لبه هایی که شروع به یخ زدن کرده بودند را در مخلوط حل کرده اید. این روند را هر ۳۰ دقیقه ادامه دهید تا زمانی که مخلوط شروع به بستن کند. (احتمالا پس از ۵ بار هم زدن این اتفاق خواهد افتاد).. این مخلوط را در ظرفی درب دار بریزید و آن را در فریزر بگزارید تا کاملا خود را ببندد. و بعد نوش جان کنید.

مطالب مرتبط
طرز تهیه کیک گاتوشا

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.