بهترین خودروهای جهان در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷

0

بهترین خودروهای جهان در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷

 

سوت شروع فصل نمایشگاه‌های خودرو، در آلمان و با نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ به صدا در آمده است. این رویداد هر دو سال یکبار (خودروهای سواری در طول سال‌های فرد و وسایل نقلیه تجاری در طول سال‌های زوج به نمایش در می‌آیند) برپا می شوند. ارمغان نمایشکاه فرانکفورت همیشه هیجان انگیز و جالب بوده است. خودروهای متنوع با ویژگی های منحصر به فرد.

 

البته نیاز به گفتن نیست که ما هم مانند دیگر رسانه‌های علاقه‌مند به خودرو، به طور طبیعی بیشتر تمایل داریم که خودروهایی را که سریع و جذاب هستند بررسی کنیم و به همین دلیل، فقط گزینه‌های کمی در این لیست قرار می‌گیرند.

اگر شما به خبرهای خارج از فرانکفورت توجه کرده باشید، می‌دانید که این لیست باید شامل خودروهای هیبریدی شرکت هایی همانند مرسدس بنز، مدل جدید مسابقه‌ای BMW و فراری باشد. افزون بر این انتخاب‌های واضح، ما یک SUV مفهومی و ظریف و چند مورد دیگر را نیز اضافه کرده‌ایم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از بهترین های فرانکفورت این مطلب را بخوانید و نکات و اصلاحات خودتان را در بخش نظرات برای ما بفرستید.

 

Mercedes-AMG Project One

کربی گارلیوتوس می‌گوید:
«من می‌خواستم کار جذابی بکنم و خودروی غیرمنتظره‌ای را به عنوان «بهترین خودروی نمایشگاه» انتخاب کنم، اما هرچه بیشتر به مدعیان نگاه کردم، بیشتر مشخص شد که نمایشگاه فرانکفورت واقعا در مورد یک ماشین بود. باور کنید، من سعی کردم جایی برای نسل بعدی پورشه پانامرا، بنتی کانتیننتال GT جدید و خودروی مفهومی BMW Z4 باز کنم.

حتی خودروی مفهومی چری تیگو توجه من را جلب کرد! با وجودی که همه این اتومبیل‌ها در نظر گرفته شده‌اند اما در نهایت باید مرسدس AMG Project One بهترین خودرو نمایشگاه باشد. باید باشد.

هر چقدر دوست دارید از نمای جلوی آن انتقاد کنید (من دوستش ندارم اما از آن متنفر هم نیستم)، اما واقعیت این است که این خودرو، مسلما مهمترین خودروی مرسدس بنز است که این اواخر ساخته شده.

این خودرو نه تنها جایگاه این خودروساز آلمانی را به عنوان یک تولید کننده جدی فراخودروها تثبیت می‌کند، بلکه شیوه‌ای است که از طریق آن توانسته است فناورهای فرمول یک را در یک خودرو ادغام کند.

جهانی از ممکن‌ها را در خصوص توانایی این شرکت برای حرکت به جلو  باز می‌کند. حضور این خودرو در نمایشگاه فقط یک نمایش عادی نبود؛ این یک بیانیه انقلابی از مرسدس-AMG بود.

خودروی مفهومی Kia Proceed

من مطمئن نیستم که آیا می‌دانید یا نه، اما Kia این اواخر دست به کارهای استادانه‌ای زده است. مدل  Stinger GT به راحتی به ذهن می‌آید. حالا ما باید این خودروی مفهومی خوش سیما را نیز به لیست اضافه کنیم.

به عنوان یک پیش‌نمایش از به روزرسانی‌های آینده از خط تولید C’eed این خودروساز، Proceed یک خودروی شیک و اسپرتی همراه با زیبایی خیره کننده است. کیا آن را یک «هات-هچ توسعه یافته» می‌نامد، اما ما آن را مجلل می‌خوانیم.

تنها به نیم‌رخ آن نگاه کنید! تزئینات داخلی بدک نیستند، با یک طراحی تمیز و مدرن که ما را وادار کرد که به آن توجه کنیم. البته، ما مطمئن نیستیم که این خودروی مفهومی تا چه حد بتواند با چراغ سبز برای تولید مواجه شود، اما در حال حاضر، کیا قطعا در مسیر درستی است.

BMW M8 GTE

خودروی BMW M8 GTE که معرفی آن هم‌زمان شد با اعلام بازگشت BMW بعد از ۷ سال به مسابقات لومان، نگاه این خودروساز آلمانی است به آینده رقابتی. علاوه بر این، این خودرو پیش‌نمایشی است از چیزهایی که برای خودرو جاد‌ه ای M8 خواهیم دید، از جمله ظاهر بیرونی جذاب (البته منهای باله پشتی) و سیستم انتقال قدرت.

زیر کاپوت این خودرو، یک موتور ۴ لیتری توربوشارژ  V8 با قدرت ۵۰۰ اسب بخار است، اما انتظار می‌رود مدل جاده‌ای آن با تقویت در هر دو سیستم انتقال و تولید قدرت (به ترتیب ۴.۴ لیتر و ۶۱۵ اسب بخار) و نیز افزودن AWD همراه باشد. به هر ترتیب، این فقط ما را بیشتر شیفته رونمایی رسمی M8 جاده‌ای می‌کند.

 

مطالب مرتبط
بارداری باعث تغییرات عجیبی در صدای زنان می شود

فراری Portofino

فراری با روی صحنه آوردن این گلوله‌ی سرعت که نام‌اش را Portofino گذاشته‌اند با قدرت کامل در فرانکفورت ظاهر شد. Portofino جایگزینی برای فراری کالیفرنیا است که در حال از رده خارج شدن است. این خودرو در تناسب کامل با مدل‌های مدرنی مانند ۸۱۲ Superfast و GTC4Lusso است.

خطوط طولانی هستند و برش‌ها اغراق آمیز؛ همگی با حسی مدرن همراه هستند که مطمئنا توجه ما را جلب می‌کند. به باز یا بسته بودن سقف خیلی توجه نکنید چون حال مقطعی شما ممکن است به شما خیانت کند. تزیینات داخلی، همان ترکیبات معمول این اسب پر شور است، با دریچه‌های گرد، یک فرمان که بخش پایین آن صاف است و یک کیلومتر شمار بزرگ که در وسط قرار دارد.

موتور این خودرو یک ۳.۹ لیتری V8 است که ۵۹۰ اسب بخار و ۵۶۱ پوند بر فوت گشتاور تولید می‌کند که به نسبت مدل کالیفورنیا، ۴۰ اسب بخار و ۴ پوند بر فوت گشتاور بیشتری ارائه می‌دهد.

 

لندروور Discovery SVX

خوشبختانه، مارک مک‌ناب را که متخصص کامیون و SUV ماست همراه‌مان داشتیم تا بتوانیم نگاهی منصفانه به دنیای خودروهای آفرود داشته باشیم. بنابراین طبیعی است که از نگاه او، لندروور Discovery SVX  بهترین نمایش را فرانکفورت داشته باشد.

SVX به عنوان چیزی «بین پاریس داکار و Camel Trophy» طراحی شده است. این یعنی اگر شما وسط بیابان گیر بیفتید، یک SUV خشن برای یک ماموریت دشوار آماده است. ارتقاء شامل کنترل فعال رول هیدرولیک، بالابردن تعلیق با اجزای هوایی، و چرخ‌های ۲۰ اینچی ورزشی Goodyear Wrangler می‌شود.

افزون بر اینها Discovery SVX به یک موتور ۵ لیتری V8 سوپر شارژ با قدرت ۵۲۵ اسب بخار و ۴۶۱ پوند بر فوت گشتاور مجهز شده است.

 

Bentley Continental GT

بزرگ، لوکس، هیجان‌انگیز و قدرتمند – ما فکر می کنیم که این واژه‌ها توصیف مناسبی برای Bentley Continental GT هستند؛ یک خودروی دو در کلاس بالا برای افراد ثروتمند که در نهایت به دنبال لذت رانندگی هستند.

بنتلی نسل سوم به روز شده را در نمایشگاه فرانکفورت امسال عرضه کرده که ما از آن بسیار خوشحال هستیم. نمای بیرونی آن ما را به یاد مدل مفهومی EXP 10 Speed 6 دوست داشتی می‌اندازد، در حالی که در داخل همه جزئیات معمول لوکسی است که انتظارشان را داریم. روی داشبورد، صفحه نمایش چرخان بنتلی را می‌بینید. بسته به آنچه که در بالای صفحه انتخاب شود پنلی سه وجهی با صفحه نمایش لمسی، سه گیج آنالوگ و یا پنل براق چوبی ارائه می دهد.

زیر کاپوت چیزی به مراتب دوست‌داشتنی‌تر است:‌ یک موتور توربو دوقلو ۶ لیتری V12. خروجی قدرت این موتور معادل ۶۲۶ اسب بخار و ۶۶۴ پوند بر فوت گشتاور است. در مقایسه با مدل قبلی، ۴۴ اسب بخار و ۴۴ پوند بر فوت گشتاور بیشتری تولید می‌کند.

 

مطالب مرتبط
نوکیا به توسعه لباسی برای امدادرسانان پرداخت

TVR Griffith

طرفداران ماشین‌های اسپورت بریتانیایی خوش حال باشید؛ TVR با یک کوپه کاملاً جدید بازگشته است. این خودرو، Griffith نام دارد و همه مشخصاتی که می‌خواهید را دارد. این خودرو از یک موتور ۵ لیتری V8 که توسط شرکت Cosworth تنظیم شده بهره می‌برد که بیش از ۵۵۰ اسب بخار در چرخ‌های عقب قدرت تولید می‌کند.

حداکثر سرعت آن بیش از ۲۰۰ مایل در ساعت و شتاب صفر تا ۶۰ مایل در ساعت آن کمتر از ۴ ثانیه است. افزون بر این، بخشی از سرعت این ماشین به لطف استفاده آن از پنل‌های بدنه فیبر کربن است. توزیع ۵۰-۵۰ وزن خودرو بین محورهای عقب و جلو نیز به پایداری آن کمک می‌کند.

 

اختصاصی سایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.