بهترین خودروهای جایگزین کراس اوور و شاسی بلند جدید

0

بهترین خودروهای جایگزین خودرو کراس اوور و شاسی بلند جدید

در حال حاضر خودرو کراس اوور و شاسی بلند طرفداران بسیاری دارند و شرکت های نیز تصمیم گرفتند با افزایش مدل ها در این سبک و افزایش تیراژ بر تعداد این مدل خودروهای خود بیافزایند. اما گاهی اوقات باید گذشته از خودرو کراس اوور و شاسی بلندها سبک دیگری را به عنوان جایگیزین انتخاب کرد که تعداد خودروهای آنها نیز بسیار نیست و محدود می باشد.

اتومبیل های واگنی همان دست خودروهایی هستند که می توان انتظارات بسیاری از آنها داشت و تجربه سواری خوبی را به ارمغان می آورند. این خودروها جایگزینی برای کراس اوورها و شاسی بلندها هستند از این رو باید آنها را مدل های ارزشمندی دانست که شرکت های تولیدکننده خودرو در جهت پاسخ به نیاز مخاطب خود در نظر می گیرد.

از جمله آنها باید به ولوو V90، سوبارو کراس ترک، بی ام و سری ۳ جی تی و چندی دیگر اشاره کرد که سبکی واگنی دارند و مدلی میان خودرو کراس اوور و شاسی بلند شناخته می شوند.

هر یک از این مدل ها برند شناخته شده و مطرحی هستند که می توانند نظر مخاطب خود را به سادگی جلب کنند. به هر حال اگر می خواهید با بهترین خودروهای جایگزین خودرو کراس اوور و شاسی بلند جدید آشنا شوید این مطلب را دنبال کنید:

 سوبارو کراس ترک ۲۰۱۸

سوبارو در تولید خودروهای اوت بک توانسته عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد. این نوع مدل ها میان خودرو کراس اوور و شاسی بلند قرار می گیرند از این رو باید انتظارات بسیاری داشت. کراس ترک ۲۰۱۸ یکی از این مدل ها سوبارو بوده که با عنوان خودرو واگنی اما با ساختار کراس اوور و شاسی بلند، به فروش می رسد و با تحسین های بسیاری نیز رو به رو شد. مدل موردبحث نسخه ای بهبودیافته تر از Impreza Outback Sport و Forester این شرکت ژاپنی محسوب شده که توانستند طرفداران بسیاری به خود جلب کنند.

بنابراین حضور سوبارو کراس ترک ۲۰۱۸ در لیست بهترین مدل های جایگزین و شاسی بلند بی دلیل نبوده و سوبارو نیز تمام تلاش خود را نمود تا محصولی ارائه دهد که فراتر از خودرو کراس اوور و شاسی بلند محسوب شده و سرنشینان می توانند سواری راحت و شیرینی داشته باشند. کراس ترک یک نیمه کراس اوور یا بهتر بگوییم نیمه شاسی بلند است بنابراین در ابعاد می تواند یک مدل راحت و بهتر از نسخه پیشین به شما رود. در طول چند سال گذشته شاهد معرفی رقبا متعددی برای این خودرو واگنی ژاپنی بودیم که هر یک ویژگی های خاص خود را داشتند. با تمام این تفاسیر سوبارو کراس ترک ۲۰۱۸ یک جایگزین قابل قبول برای کراس اوور و شاسی بلند جدید است.

مطالب مرتبط
بررسی تویوتا C-HR یک هیبریدی بزرگ

ولوو V60 2018

شرکت ولوو به عنوان کمپانی تولیدکننده خودروهای ایمن شناخته می شود، کمپانی که هر سال نسل جدیدی از اتومبیل های ایمن خود را معرفی کرده و مدتی بعد آن را عرضه می دارد. یکی از آنها V60 واگنی محصولی از خانواده ۶۰ که در مدل های مختلفی شاهد تولید آنها هستیم. این مدل واگنی با پیشرفت های چشمگیری نسبت به نسل پیشین خود توانست با استقبال بسیاری رو به رو شود. البته تنها پیشرفت های صورت گرفته نبود که این مدل را در میان مدل های واگنی برتر می سازد.

ولوو تمامی فناوری های ایمنی و رفاهی را برای V60 در نظر گرفته و وجود آن در لیست بهترین خودروهای جایگزین خودرو کراس اوور و شاسی بلند جدید عجیب نیست. مدل طراحی نسل جدید ولوو را به خود گرفته و با پیشرانه ۳۰۰ اسب بخاری قدرتمند به شمار می رود. با سیستم حرکتی AWD یا دو چرخ عقب محرک باید محصول ولوو را با عملکرد بالا توصیف کرد. این خودرو واگنی مید سایز یا سایز متوسط می تواند انتظارات را برآورده سازد و در لیست مورد اشاره قرار گیرد.

بی ام و سری ۳ GT

شرکت بی ام و را می توان یکی از کمپانی های بزرگ صنعت تولید خودرو دانست. شرکتی که در سبد محصولات خود مدل های مختلفی چون سدان، کوپه، کروک، هاچ بک، شاسی بلند، خودرو کراس اوور و چندی دیگر دارد. البته جای برخی مدل ها در این سبد خالیست و احساس می شد اگر کمپانی باواریایی آنها را به کار می گرفت بی شک می توانستیم این خودروساز را بزرگتر از آن چه که هست بدانیم. یکی از مدل های این لیست به عنوان بهترین خودرو جایگزین کراس اوور و شاسی بلند جدید ، بی ام و سری ۳ جی تی است. خودرویی که همان طور از نامش پیداست مدلی واگنی اما قدرتمند به شمار می رود که بی ام و سعی کرده پیشرانه پرتوانی را برای آن فراهم آورد.

مطالب مرتبط
کمپانی تویوتا قرار است بر روی خودروی RAV4 سرمایه گذاری هنگفتی انجام دهد

سری ۳ جی تی خودرو معمولی نیست و در نگاه نخست مخاطب و مشتریان را شیفته خود می کند. به طور کلی زبان طراحی بی ام و همیشه جذاب بوده و این مدل نیز یک نمونه بارز از خودروهای واگنی شرکت باواریایی به شمار می رود که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. مدل یکی از بهترین واگنی های بازار است و می تواند به عنوان خودرو لوکس و پریمیومی به شمار رود. سری ۳ مدل های واگنی مختلفی داشته و سری ۳ اسپرت واگن نیز یکی از آنها می باشد. به هر حال اگر بخواهیم چنین مدلی را در لیست برترین ها نام ببریم این مدل یکی از خودروهای قابل توجه به شمار می رود.

آئودی A8 Allroad

شرکت آئودی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو بوده که هر سال نسل جدیدی از اتومبیل هایش را در بازار عرضه می دارد. یکی از آنها آئودی A8 Allroad بوده، مدلی که می تواند عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد و محصولی بزرگ به شمار رود. آئودی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو بوده که هر سال نسل جدیدی از اتومبیل های خود را رونمایی می کند. از جمله باید به همین مدل اشاره کرد که در لیست خودروهای واگنی یکی از مدل های برتر به شمار می رود. شرکت آلمانی در تلاش است تا ویژگی های بزرگی را در محصولات آینده به کار گیرد و مدل A8 Allroad نیز یک پرچمدار واگنی به شمار می رود.

پیشرانه قدرتمند در کنار انبوهی از امکانات رفاهی و ایمنی، این خودرو را به محصول تمام عیار آلمانی تبدیل می سازد و نظر هر فردی را به خود جلب می نماید. بنابراین هرچه به این مدل اشاره شود، نباید آن را دست کم گرفت.

مینی کلاب من ۲۰۱۸

یکی دیگر از مدل های لیست که باید به آن اشاره شود، خودرو واگنی مینی کلاب من ۲۰۱۸ شرکت مینی است که به عنوان زیرمجموعه شرکت بی ام و شناخته شده و به فعالیت گسترده خود می پردازد. کلاب من از زبان طراحی خانواده مینی بهره می برد اما ساختار آن به عنوان یک اتومبیل واگنی متفاوت از سایر مدل های مورد بحث می باشد. بنابراین باید آن را خودرو واگنی فوق العاده دانست که فضای کافی را برای یک خانواده نسبتا پرجمعیت فراهم می آورد. این اتومبیل واگنی با سیستم حرکتی ۴ چرخ محرک به فروش می رسد که به نوعی نسبت به رقب پوینت مثبتی دارد.

مطالب مرتبط
ملاقات با هیوندا ولستر توربو 2019

در طراحی نیز مدلی برجسته بوده و با ظاهری قابل توجه نظر هر فردی را به خود جلب می سازد. شرکت مینی سعی کرده کلاب من ۲۰۱۸ را با ویژگی های قابل توجه همراه سازد از این رو به شمار آوردن این خودرو واگنی در لیست بهترین خودروهای جایگزین کراس اوور و شاسی بلند جدید می تواند مطلوب باشد. عرضه این مدل با آپشن های ایمنی و رفاهی مختلف و چندین پیشرانه، نشان از قرار گرفتن کلاب من ۲۰۱۸ در میان بهترین ها دارد.

تویوتا پریوس پرایم ۲۰۱۸

شرکت تویوتا یکی از برندهای مطرح تولیدکننده بوده که به تولید خودروهای باکیفیت و مختلفی می پردازد. در این بین باید به پریوس اشاره کرد که چند سالی است شاهد عرضه نسخه های مختلف آن هستیم. یکی از جدیدترین آنها پریوس پرایم ۲۰۱۸ بوده که در مقایسه با نسل پیشین تغییرات چشمگیری پیدا کرده و نظر هر فردی را به خود جلب می سازد. این مدل ار می توان یکی از خودروهای واگنی ارزشمند اشاره داشت که می توان آن را به عنوان یک جایگزین شاسی بلند و کراس اوور مورد استفاده قرار داد.

این خودرو با تمام ویژگی های فنی و ایمنی که دارد نظر هر فردی را به خود جلب کند. از این رو قرار داشتن آن در لیست موردبحث بی جهت نیست زیرا تویوتا سعی کرده بهترین ها را برای آن فراهم آورد و محصولی قابل را به مخاطب ارائه دهد.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.