بهترین و بزرگ ترین پیکاپ های دنیا

0

بهترین و بزرگ ترین پیکاپ های دنیا

 

۱. فورد F-۱۵۰

قیمت کارخانه: ۲۸ تا ۶۴ هزار دلار

 

فورد F-۱۵۰ یکی از بهترین وانت‌های موجود در بازار کنونی است. از زمان ارائه خودرو درسال ۲۰۱۷، فورد تغییر زیادی در ساخت بدنه آلومینیومی و بخش بار این وانت بسیار محبوب ایجاد کرده و مشتریان نیز از عملکرد کلی خودرو بسیار راضی بوده‌اند. موتور اصلی این خودرو یک V6 با ۲۵۳ پوند گشتاور است و این درحالی است که مشتریان می‌توانند موتور ۲.۷ لیتری توربو V6 یا ۵ لیتری V8 را انتخاب کنند. سیستم انتقال قدرت به جز موتور ۳.۵ لیتری توربو دوقلو V6، از یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند در حالی که موتور توربو دوقلو همراه با جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود که برای بکسل کردن مناسب‌تر است. میزان مصرف سوخت این وانت، ۱۴ مایل بر گالن در شهر و ۱۹ مایل بر گالن در بزرگراه است.

 

۲. رام ۱۵۰۰

قیمت کارخانه: ۲۷.۷۱۴ تا ۵۴.۶۹۵ دلار

 

رام ۱۵۰۰ یکی دیگر از پیکاپ های محبوب در آمریکا است که بعد از F-150 به فروش می‌رسد. اگر در زمان خرید بخواهید آن را متناسب با نیاز خود سفارشی سازی کنید، وانت کامل با حدود ۳۶۵۶ نوع پیکره‌بندی‌های متفاوت در دسترس است. هنگام خرید وانت جدید، مشتری می‌توانند بین تک کابین، چهار نفره و یا حالت خدمه، سه اندازه مختلف برای بخش بار، و بین دیفرانسیل عقب و یا دو دیفرانسیل دست به انتخاب بزنند.

 

سیستم انتقال قدرت موجود برای وانت شامل یک موتور V6 با ظرفیت۳.۶ لیتر، یا موتور V6 توربو دیزل ۳ لیتری و یا موتور ۵.۷ لیتری V8 است که می‌تواند تا ۱۰.۷۰۰ پوند بارگیری کند. حداکثر سرعت این وانت به ۱۰۷ مایل در ساعت می‌رسد و شتاب حرکت ۰ تا ۶۰ مایل بر ساعت این خودرو نیز ۷.۱ ثانیه است. میزان مصرف سوخت رم ۱۵۰۰ معادل ۱۵ مایل بر گالن در شهر و ۲۱ مایل بر گالن در بزرگراه است.

 

۳. شورولت سیلورادو ۱۵۰۰

قیمت کارخانه: ۲۸.۷۸۰ تا ۵۶.۱۲۰ دلار

شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ یکی از بهترین گزینه‌های وانت‌های باری بزرگ برای خریداران است. وقتی که پای عملکرد کلی و امکانات داخلی در میان باشد، سیلورادو شما را ناامید نمی‌کند. موتور استاندارد این وانت یک موتور شش سیلندر ۴.۳ لیتری با گشتاور ۳۰۵ پوند بر فوت است که با یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته همراه است.

 

خریدان همچنین این امکان را دارند که موتور آن را به یک موتور V8 با ظرفیت ۵.۳ لیتری یا ۶.۲ لیتری ارتقا دهند. موتور ۶.۲ لیتری که امکان انتخاب جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته برای آن وجود دارد می‌تواند تا ۱۲.۵۰۰ پوند را یدک بکشد. میزان بهره‌وری سوختی این وانت معادل ۱۵ مایل بر گالن در شهر و ۲۱ مایل بر گالن در بزرگراه است و خریداران می‌توانند در هنگام خرید در انتخاب قسمت بار انتخاب های متفاوتی داشته باشند.

 

۴. نیسان تیتان

قیمت کارخانه: ۳۰.۷۷۵ تا ۵۶.۵۹۵ دلار

 

نیسان تیتان طی چند سال گذشته گام‌های بزرگی برداشته و در حال حاضر یکی از بهترین وانت‌های بزرگ در بازار است. موتور اصلی تیتان یک موتور ۵.۶ لیتری V8 با ۳۹۴ پوند بر فوت گشتاور و ۳۹۰ اسب بخار است که به یک جعبه دنده اتوماتیک هفت سرعته متصل است. در زمان خرید وانت جدید، خریداران می‌توانند بین دو مدل دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل دست به انتخاب بزنند و ظرفیت کل بکسل این خودرو ۹۳۹۰ پوند است.

 

از شروع تولید تیتان در سال ۲۰۱۷ میلادی، خریداران میان سه اندازه متفاوت در قسمت بار حق انتخاب دارند (در گذشته فقط مدل با بار کوچک موجود بود). امتیاز کلی مسافت پیموده شده این خودرو ۱۵ مایل بر گالن در شهر و ۲۰ مایل بر گالن در بزرگراه است.

 

۵. جی‌ام‌سی سیرا ۱۵۰۰

قیمت کارخانه: ۲۹.۴۰۰ تا ۵۶.۸۰۰ دلار

 

جی‌ام‌سی سیرا ۱۵۰۰یکی از بهترین وانت‌های بزرگی است که این روزها به فروش می‌رسد. موتور پایه در این وانت، یکV6 با ۲۸۵ اسب بخار است.خریداران همچنین می‌توانند در هنگام خرید خودروی جدید، موتور V8 با ۳۵۵ اسب بخار و یا V8 با قدرت ۴۲۰ اسب بخار را انتخاب کنند.

 

مطالب مرتبط
اینفینیتی کانسپت: نگاهی به مدل مفهومی Q Inspiration

حداکثر توان باری این وانت ۱۲ هزار پوند است و هنگام خرید مدل کابین معمولی، خریداران میان بخش باری ۶.۵ فوت یا ۸ فوت حق انتخاب دارند. در تمام مدل‌های این وانت، امکان سفارش نوع دو دیفرانسیل نیز وجود دارد. حداکثر سرعت کلی جی‌ام‌سی سیرا به ۹۸ مایل بر ساعت می‌رسد. امتیاز کلی مسافت پیموده شده این وانت معادل ۱۵ مایل بر گالن در شهر و ۲۱ مایل بر گالن در بزرگراه است.

 

۶. تویوتا توندرا

قیمت کارخانه: ۳۱.۲۱۵ تا ۵۱.۲۲۵ دلار

 

تویوتا توندرا یکی از بهترین وانت‌های بزرگ در بازار است. این خودرو دارای ظاهری جسورانه و یک فضای داخلی است که به مراتب از عرف بازار بهتر است. زمانی که بحث طراحی بدنه و طول قسمت بار و سیستم انتقال قدرت به میان می‌آید، خریداران از گزینه‌های مختلفی برخوردار هستند. این وانت هم به صورت دیفرانسیل عقب و هم به صورت دو دیفرانسیل موجود است.

 

موتور اصلی آن یک ۴.۶ لیتری V8 دارای ۳۱۰ اسب بخار است. اما خریداران می‌توانند در هنگام خرید توندرا، موتور آن را به یک موتور ۵.۷ لیتری V8 با قدرت ۳۸۱ اسب بخار ارتقا دهند. قدرت بکسل این خودرو ۱۰.۵۰۰ پوند است و حداکثر سرعت آن به ۱۰۸ مایل در ساعت می‌رسد. میزان مصرف سوخت توندرا برابر با ۱۳ مایل بر گالن در شهر و ۱۷ مایل بر گالن در بزرگراه است.

 

۷. فورد F-۱۵۰ Raptor

قیمت کارخانه: ۵۰.۱۵۵ تا ۵۳.۱۴۰ دلار

 

فورد F-۱۵۰ Raptor در حال حاضر یکی از بهترین وانت‌های بزرگ است. موتور اصلی این وانت قدرتمند یک ۳.۵ لیتری توربو دوگانه V6 است که ۵۱۰ پوند بر فوت گشتاور و ۴۵۰ اسب بخار قدرت دارد و از یک جعبه دنده اتوماتیک ۱۰ سرعته برخوردار است. رپتور به صورت استاندارد یک خودروی دو دیفرانسیل است البته شامل یک قفل دیفرانسیل مرکزی است و می‌تواند به صورت خودکار و بسته به حالت رانندگی، نیرو رو تنها به چرخ‌های عقب منتقل کند.

 

این خودرو تنها ظرف۵.۱ ثانیه می‌تواند از سرعت صفر به ۶۰ مایل بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۱۰۸ مایل در ساعت است. امتیاز مسافت پیموده شده این وانت معادل ۱۵ مایل بر گالن در شهر و ۱۸ مایل بر گالن در بزرگراه است.

 

۸. رام Power Wagon

قیمت کارخانه: ۵۳ هزار دلار

 

مدل ۲۰۱۷ رام Power Wagon یکی از برترین وانت‌های بزرگ موجود است. این خودرو بر اساس مدل رم ۲۵۰۰ کابین‌دار ساخته شده و برترین وانت جاده‌ای این شرکت تولیدکننده خودرو است. این وانت نیروی خود را از یک موتور ۶.۴ لیتری V8 با ۴۲۹ پوند بر فوت گشتاور و ۴۱۰ اسب بخار قدرت دریافت کرده و توان حمل ۱۰.۰۳۰ پوند بار را دارد. کف این وانت بیش از ۱۴ اینچ تا زمین فاصله دارد.

 

پاور واگن یک موتور بوکسل استاندارد ۱۲ هزار پوندی، موج گیر الکترونیکی در جلو و قفل الکترونیکی دیفرانسیل بهره می‌برد. این وانت اساساً برای رانندگان طراحی شده است که نیاز به حمل مواد در فواصل طولانی و یا کار در زمین‌های ناهموار دارند. وانت استاندارد با یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته و به صورت دو دیفرانسیل عرضه می‌شود.

 

۹. فورد F-250 Super Duty

قیمت کارخانه ۳۳.۸۳۰ تا ۶۳.۸۰۵ دلار

 

وانت فورد F-250 Super Duty یکی بهترین وانت‌های بزرگ در جاده‌ها است. در مقایسه با قابلیت های F-150، خریدارانی که تصمیم به خرید F-250 می‌گیرند مشخصاً نیاز به قدرت و ظرفیت حمل بار بیشتری دارند. موتور استاندارد در این وانت یک موتور ۶.۲ لیتر V8 با ۴۳۰ پوند بر فوت گشتاور و ۳۸۵ اسب بخار قدرت است که همراه با یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته می‌تواند تا حداکثر ۱۵ هزار پوند را حمل کند. همچنین خریداران می‌توانند با انتخاب موتور ۶.۷ لیتری توربو دیزلی V8 با ۹۲۵ پوند بر فوت گشتاور و ۴۴۰ اسب بخار قدرت، توان حمل بار را تا حداکثر ۳۲.۵۰۰ پوند ارتقا دهند. آخرین مدل این خودرو دارای شش دوربین بیرونی است و امکان انتخاب بخش باری در دو ابعاد ۶.۵ و یا ۸ فوت وجود دارد.

 

مطالب مرتبط
دانشمندان برای اولین بار توانستند هلیوم را در سیاره ای خارج از منظومه شمسی کشف نمایند

۱۰. شورولت سیلورادو ۲۵۰۰HD

قیمت کارخانه: ۳۴.۵۰۵ تا ۵۹.۱۰۵ دلار

 

شورولت سیلورادو ۲۵۰۰HD یکی از بهترین وانت‌های بزرگ امروز جاده‌هاست. این وانت برای کارایی مناسب هم در حین کار و هم در جاده ساخته شده است. موتور استاندارد آن یک ۶ لیتری V8 است که ۳۸۰ پوند بر فوت گشتاور و ۳۹۷ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. خریداران همچنین می‌توانند موتور ۶.۶ لیتری توربو دیزلی V8 با ۹۱۰ پوند بر فوت گشتاور را سفارش داده و توان حمل خودرو را تا ۱۸ هزار پوند افزایش دهند. این وانت در تمام مدل‌ها از یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته استفاده می‌کند و قسمت بار آن در دو اندازه ۶.۵ و ۸ فوت عرضه می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو ۹۷ مایل در ساعت است.

 

۱۱. جی‌ام‌سی سیرا ۲۵۰۰ HD

قیمت کارخانه: ۳۵.۸۰۵ تا ۵۹۶۹۰ دلار

 

جی‌ام‌سی سیرا ۲۵۰۰ HD یکی از بهترین وانت‌های بزرگ کنونی است. هرچند این وانت بر روی شاسی مشابه شورلت سیلورادو ۲۵۰۰HD ساخته شده است اما طراحی و گزینه‌های متفاوتی را عرضه می‌کند. هنگام خرید وانت جدید، خریداران می‌توانند بین دو طول مختلف بخش بار، پنج فاصله محور جلو و عقب، سه سبک کابین و سه سیستم انتقال قدرت مختلف دست به انتخاب بزنند.

 

موتور اصلی این وانت، یک موتور ۶ لیتری V8 با ۳۲۲ پوند بر فوت گشتاور و ۳۶۰ اسب بخار قدرت است. حداکثر توان حمل بار خودرو معادل ۱۸ هزار پوند و در دو مدل دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل در دسترس است. حداکثر سرعت این خودرو ۹۵ مایل در ساعت است.

 

۱۲. نیسان تیتان XD

قیمت کارخانه: ۳۲.۲۸۵ تا ۶۳.۱۵۵ دلار

 

نیسان تیتانXD دارای ابعادی متوسط بوده و یکی از بهترین وانت‌های بزرگ موجود در بازار است. این وانت قدرت خود را از یک موتور ۵.۶ لیتری V8 با ۴۰۱ پوند بر فوت گشتاور و ۳۹۰ اسب بخار دریافت می‌کند، یک جعبه دنده اتوماتیک هفت سرعته دارد که امکان انتخاب استفاده از محور عقب یا هر چهار چرخ را می‌دهد.

 

خریداران همچنین می‌توانند در صورت تمایل با سفارش موتور ۵ لیتری توربو دیزلی V8 با قدرت ۵۵۵ پوند بر فوت گشتاور ظرفیت حمل بار را به بیش از ۱۲ هزار پوند افزایش دهند. نسخه تک کابین این وانت دارای بخش باری به طول ۸ فوت است در حالی که در مدل دارای کابین سرنشین، طول این بخش به ۶.۵ فوت می‌رسد. حداکثر سرعت این وانت معادل ۱۰۵ مایل در ساعت است.

 

۱۳. رام ۲۵۰۰

قیمت کارخانه: ۳۳.۴۶۵ تا ۶۰.۰۹۵ دلار

 

رام ۲۵۰۰ یکی از بهترین وانت‌های مناسب جاده این روزهااست. این خودرو برای کار طراحی شده است، و در هنگام خرید خوروی جدید، شرکت گزینه‌های مختلفی را برای خودرو ارائه می‌دهد. زمانی که قصد خرید خودروی بنزینی مطرح باشد، خریداران میان یک موتور ۵.۷ لیتری V8 با ۴۰۰ پوند بر فوت گشتاور و ۴۱۰ اسب بخار و یا یک موتور ۶.۴ لیتری با گشتاور ۴۲۹ پوند بر فوت با جعبه دنده اتوماتیک۶ سرعته حق انتخاب دارند.

 

برای کسانی که موتورهای دیزلی را ترجیح می‌دهند نیز یک موتور ۶.۷ لیتری توربو دیزل ۶ سیلندر خطی با گشتاور ۸۰۰ پوند بر فوت همراه با جعبه دنده‌ی دستی و یا اتوماتیک شش سرعته موجود است. حداکثر سرعت این وانت به ۹۹ مایل در ساعت می‌رسد.

 

مطالب مرتبط
ملاقات با کیا استینگر GT

۱۴. شورولت سیلورادو ۳۵۰۰ HD

قیمت کارخانه: ۳۵.۶۰۵ تا ۵۹.۲۲۵ دلار

 

شورولت سیلورادو ۳۵۰۰ HD یکی از بهترین وانت‌های بزرگ جاده است. این خودرو، بزرگترین وانت تولید شده توسط شورولت است و دارای ظرفیت حمل بار آن بالای ۲۳ هزار پوند است. هنگام خرید خودرو جدید، خریداران دارای چهار انتخاب برای فاصله‌ی محورها، دو انتخاب برای طول قسمت بار و سه انتخاب برای نوع کابین هست.

 

سیستم انتقال قدرت موجود عبارت است از یک موتور ۶ لیتری V8 و یا یک موتور ۶.۶ لیتر Duramax توربو دیزل با ۹۱۰ پوند بر فوت گشتاور و ۴۴۵ اسب بخار در کنار یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته با حالت تغییر دستی. حداکثر سرعت این وانت به ۱۰۰ مایل در ساعت است و می‌تواند ظرف ۷ ثانیه از سرعت صفر به ۶۰ مایل در ساعت برسد.

 

۱۵. رام ۳۵۰۰

قیمت کارخانه: ۳۴.۵۶۵ تا ۶۱.۱۹۶ دلار

 

رام ۳۵۰۰ یکی از بهترین وانت‌های بزرگ است. این خودرو دارای ظرفیت فوق‌العاده حمل بار تا ۳۱.۲۱۰ پوند است. خریداران از گزینه‌های متعددی در خصوص سیستم انتقال قدرت برخوردار هستند از جمله: موتور ۵.۷ لیتری V8 با قدرت ۳۸۳ اسب بخار، موتور ۶.۴ لیتری V8 با قدرت ۴۱۰ اسب بخار و موتور ۶.۷ لیتری توربو دیزل شش سیلندر خطی با قدرتی بین ۳۵۰ تا ۳۸۵ اسب بخار (بسته به انتخاب نوع جعبه دندهدر هنگام خرید).

 

حداکثر سرعت این وانت به ۱۰۳ مایل در ساعت می‌رسد و می‌تواند ظرف ۶.۶ ثانیه از سرعت صفر به سرعت ۶۰ مایل در ساعت برسد. هزینه کلی وانت بستگی به امکانات و ویژگی‌هایی دارد که در زمان انتخاب سیستم انتقال قدرت توسط خریدار اعلام می‌شود.

 

۱۶. فورد F-350 SuperDuty

قیمت کارخانه: ۳۴.۵۲۵ تا ۶۶.۴۶۰ دلار

 

فورد F-350 Super Duty یکی از بهترین وانت‌های بزرگی است که می‌توان یافت. این خودرو، تنها وانت فوردی است که در سال ۲۰۱۷ به فروش می‌رسد و امکان انتخاب میان دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل را به خریدار می‌دهد. این خودرو توان بکسل تا ۲۶.۵۰۰ پوند را دارد و می‌تواند ۷.۰۵۰ پوند بار مفید را حمل کند.

 

موتور اصلی F-350 یک موتور ۶.۲ لیتری V8 با گشتاور ۴۰۵ پوند بر فوت و قدرت ۳۸۵ اسب بخار است. خریداران همچنین می‌توانند موتور آن را به یک ۶.۷ لیتری توربو دیزلی V8 با گشتاور ۸۸۰ پوند بر فوت و قدرت ۴۴۰ اسب بخار ارتقا دهند. تمام مدل‌ها با یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته و دیفرانسیل عقب عرضه می‌شوند که امکان ارتقای آن به دو دیفرانسیل وجود دارد. حداکثر سرعت این وانت به ۹۴ مایل بر ساعت می‌رسد.

 

۱۷. جی‌ام‌سی سیرا ۳۵۰۰ HD

قیمت کارخانه: ۳۶.۱۸۵ تا ۶۰.۰۲۵ دلار

 

جی‌ام‌سی سیرا ۳۵۰۰ HD یکی از بهترین وانت‌هایی است که به فروش می‌رسد. این خودرو با عنوان «تاج مهاولر» نیز شناخته می‌شود و ظرفیت بکسل ۲۳.۲۹۹ پوند و حداکثر بارگیری ۷.۱۵۶ پوند را دارد. خریداران می‌توانند بین دو طول قسمت بار، سه نوع کابین و سه موتور مختلف در هنگام خرید جدید دست به انتخاب بزنند. سیستم انتقال قدرت شامل موتور ۶ لیتری V8 با قدرت ۳۰۱ اسب بخار و یک توربو دیزلی Duramax ۶.۶ لیتری با گشتاور ۷۶۵ پوند بر فوت و قدرت ۳۹۷ اسب بخار می‌شود.

 

این خودرو دارای یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته با حالت تغییر دستی و دیفرانسیل عقب است که قابلیت ارتقا به دو دیفرانسیل را نیز دارد. این وانت می‌تواند ظرف ۷ ثانیه از صفر به‌ سرعت ۶۰ مایل در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۹۵ مایل در ساعت است.

 

اختصاصی سایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.