آشنایی با بهترین گوشی های هوشمند با نمایشگر بزرگ

در دو سال گذشته زبان طراحی گوشی های هوشمند به بی حاشیه تغییر پیدا کرد و شاهد گسترده شدن پنل صفحه نمایش در اسمارتفون ها بودیم. طراحی که طرفداران بسیاری پیدا کرده و با استقبال بزرگی رو به رو شده است. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین گوشی های هوشمند بزرگ نمایشگر آشنا سازیم تا اگر زمانی قصد خرید تلفن هوشمندی با صفحه نمایش بزرگ داشتید، از لیست زیر یکی را انتخاب کنید.

0

آشنایی با بهترین گوشی های هوشمند با نمایشگر بزرگ

نمایشگر های بزرگ : در دو دهه اخیر صنعت تلفن هوشمند پیشرفت های بزرگی کرده که توانسته چشمگیر باشد و نظر همگان را به خود جلب کند. به شکلی که در حال حاضر تلفن های هوشمند از ابزارهای کاملا کاربری و پرطرفدار به شمار می روند که ارتباط با فضای مجازی را سهل کردند.

در این بین بسیاری مایلند از گوشی هوشمندی برخوردار باشند که نمایشگر بزرگی داشته و تجربه کاربری لذت بخشی را رقم بزند. نمایشگری که ابعاد مناسبی داشته و نیاز افراد را به گوشی هوشمندی با نمایشگر بزرگ برطرف سازد.

در دو سال گذشته زبان طراحی گوشی های هوشمند به بی حاشیه تغییر پیدا کرد و شاهد گسترده شدن پنل صفحه نمایش در اسمارتفون ها بودیم. طراحی که طرفداران بسیاری پیدا کرده و با استقبال بزرگی رو به رو شده است. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین گوشی های هوشمند بزرگ نمایشگر آشنا سازیم تا اگر زمانی قصد خرید تلفن هوشمندی با صفحه نمایش بزرگ داشتید، از لیست زیر یکی را انتخاب کنید.

البته این لیست با تحقیقات مختلفی جمع آوری شده و معرفی گوشی های هوشمند آن براساس اطلاعات دقیق بوده است.

بهترین اسمارتفون: گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند پرچمدار خود را معرفی می کند. گلکسی اس ۹ پلاس نیز در سال ۲۰۱۸ همراه با گلکسی اس ۹ معرفی شد. این اسمارتفون اگرچه در طراحی مشابه سال گذشته بوده امار در بخش دوربین و مشخصات سخت افزاری ارتقا چشمگیری در آن به کار گرفته شد.

برای مثال دوربین اصلی این اسمارتفون دوگانه بوده و یکی از لنزها قابلیت تغییر دیافراگم را داراست. همچنین در بحث سخت افزاری پردازنده پرچمدار اگزینوس ۹۸۱۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و برخی ویژگی دیگر برای محصول شرکت کره ای فراهم آمده است.

بنابراین می توان با تمام ویژگی های مثبتی گلکسی اس ۹ پلاس دارد، آن را گوشی هوشمند تمام عیار کره ای ها دانست و قادر است رضایت کاربر را به سادگی جلب کند. صفحه نمایش آن نیز از نوع ۶.۲ اینچی QHD+ بوده و وضوح بالایی را برای مخاطب خود به ارمغان می آورد. وضوحی که در میان پرچمداران کم نظیر است و می تواند کیفیت تصویر بالایی را به نمایش بگذارد.

چرا گلکسی اس ۹ پلاس برترین است؟

همانطور که گفته شد گلکسی اس ۹ پلاس پرچمدار جدید کره ای ها بوده و شرکت سامسونگ نیز سعی کرده بهترین سخت افزار و ویژگی ها را برای این گوشی هوشمند در نظر گیرد.

از طراحی باکیفیت با بدنه فلز و شیشه ای گرفته تا سخت افزار قدرتمند همگی نشان می دهند که با محصول باکیفیتی از سامسونگ رو به رو هستیم. گذشته از آن با نمایشگر بزرگ ۶.۲ اینچی بی حاشیه می توان زاویه دید گسترده ای داشت و نمایش محتوا ویدئویی و برخی دیگر در گلکسی اس ۹ پلاس تجربه کاربری فوق العاده ای را رقم می زند.

از این رو سامسونگ تصمیم گرفت در مقایسه با سال گذشته برخی تغییرات را در این گوشی هوشمند خود اعمال کرده تا بیشتر موردتوجه قرار گیرد. مهمتر از همه آن که دوربین دوگانه برای نخستین بار در سری گلکسی اس به کار گرفته شده است. البته تنها گلکسی اس ۹ پلاس بوده که با دوربین اصلی دوگانه همراست و نسخه استاندارد فاقد چنین سنسور دوربینی می باشد.

مطالب مرتبط
شاسی بلند لینکلن اوییتور در نمایشگاه نیویورک رونمایی می شود

به هر حال با تمام این ویژگی ها گلکسی اس ۹ پلاس تلفن هوشمند برجسته برند سامسونگ بوده و برتری آن نسبت به سایر گوشی های هوشمند دارای نمایشگر بزرگ ویژگی های مورداشاره است.

البته از دلایل خرید ارزشمند گلکسی اس ۹ پلاس باید به لیست زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر بزرگ با بدنه ای پریمیومی
  • طراحی باکیفیت و سخت افزار قدرتمند
  • فناوری شارژ بی سیم و قابلیت ضد آب
  • حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق اسلات کارت میکرو اس دی
  • دوربین دوگانه باکیفیت
  • سیستم نرم افزاری نرم و صاف
  • اسپیکرهای قدرتمند

البته معایبی هم گلکسی اس ۹ پلاس داشته که باید به برخی اپ های غیرلازم، صفحه نمایش منحنی و کاربری نسبتا دشوار، سرعت دریافت بروزرسانی پایین.

دومین گوشی هوشمند برتر: گوگل پیکسل ۲ ایکس ال

در پاییز ۲۰۱۷ بود که گوگل تصمیم می گیرد پیکسل ۲ ایکس ال را به عنوان یک پرچمدار نسل جدید معرفی کند. گوشی هوشمندی که در مقایسه با نسل پیشین ارتقا طراحی داشته و از سخت افزار قابل قبولی برخوردار است. تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون نسل بعدی پیکسل ۲ ایکس ال رو به رو شدیم که هریک به ویژگی های بزرگی اشاره دارند. پیکسل ۲ ایکس ال نیز گوشی هوشمند رده بالا و قابل توجهی است که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

این گوشی هوشمند شرکت گوگل از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ برخوردار بوده و با حافظه رم ۴ گیگابایتی به فروش می رسد. پیکسل ۲ ایکس ال از صفحه نمایش بزرگی برخوردار است و به عنوان گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ محسوب می‌شود.

نمایشگر ۶ اینچی پیکسل ۲ ایکس ال در مقایسه با صفحه نمایش ۶.۲ اینچی گلکسی اس ۹ پلاس اگرچه کمتر است اما طراحی نسبتا مشابه ای را در ابعاد نمایشگر می توان شاهد بود.

پیکسل ۲ ایکس ال پرچمدار قابل ستایش گوگل بوده و مشخصاتی که شرکت سازنده برای آن در نظر گرفته این اسمارتفون را به محصولی قابل توجه تبدیل کرده است. با تمام ویژگی هایی که پیکسل ۲ ایکس ال دارد اما آنچه موجب شد این مدل در لیست قرار گیرد، نمایشگر بزرگ ۶.۰ اینچی QHD بوده که عمدتا در مدل های پرچمدار شاهد آن هستیم و در مدل های میان رده نمی توان چنین صفحه نمایشی را شاهد بود.

البته گوگل در تلاش است سال های آینده مشخصات سخت افزاری بهتری را به کار گیرد و تنها به ویژگی های خاص اسمارتفون خود بسنده نمی کند.

بهترین گوشی هوشمند ارزشمند: وان پلاس ۶

شرکت وان پلاس پرچمدار جدید خود را تحت عنوان وان پلاس ۶ معرفی کرد. اسمارتفونی با نمایشگر بی حاشیه که از مشخصات بزرگی بهره می برد و به پنل باکیفیت Optic AMOLED مجهز بوده که برای نمایش بهتر محتوا به کار گرفته می‌شود. وان پلاس ۶ دارای نمایشگر ۶.۲۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۲۸۰ پیکسلی بوده و تجربه کاربری خوبی را برای مخاطب خود رقم می زند. تاکنون پرچمداران مختلفی که از نمایشگر بزرگی بهره می بردند معرفی شدند و وان پلاس ۶ نیز از چنین ویژگی برخوردار است و می تواند عملکرد خوبی برای کاربران به دنبال داشته باشد.

مطالب مرتبط
فروش گلکسی اس 9 و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ آغاز شد

وان پلاس برای این اسمارتفون پرچمدار از حافظه رم ۸ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی تا ۱۲۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو و برخی دیگر بهره گرفته تا در کنار صفحه نمایش بزرگ ۶.۲۸ اینچی بدون حاشیه بتوان تجربه کاربری حرفه ای و لذت بخشی داشت. همانطور که می دانید وان پلاس ۶ جدیدترین محصول شرکت چینی بوده و قرار نیست در اواخر سال جاری نسخه دومی را شاهد باشیم. با ویژگی هایی که وان پلاس ۶ داشته حضور آن در لیست عجیب نیست زیرا حقیقتا اسمارتفون ارزشمند شرکت وان پلاس به شمار می رود.

بهترین گوشی هوشمند با دوربین سه گانه: پی ۲۰ پرو

شرکت هوآوی را می توان از اولین شرکت های معرفی کننده گوشی هوشمند با دوربین سه گانه دانست. این گوشی هوشمند پی ۲۰ پرو بوده و نشان می دهد که هوآوی برای موفقیت در زمینه فعالیتی خود بسیار جدی بوده و برنامه های بزرگی دارد. پی ۲۰ پرو یک اسمارتفون پرچمدار است و از این رو چینی ها برای افزودن ویژگی قابل توجه آن را با دوربین سه گانه همراه ساختند تا به گوشی هوشمند عجیب و جالب توجه تبدیل شود.

پی ۲۰ پرو اگرچه یکی از مزیت های بزرگ آن دوربین سه گانه بوده اما تنها دوربین نیست که این گوشی هوشمند را در لیست جای داده بلکه نمایشگر ۶.۱ اینچی ناچ FHD+ است که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. پی ۲۰ پرو از سه دوربین ۴۰، ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی بهره می برد که نظر هر فردی را به خود جلب می سازد. گذشته از آن دارای پردازنده کایرین ۹۷۰، حافظه رم ۶ تا ۸ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو است.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت هوآوی آیا مدل برتر دیگری را معرفی خواهد کرد یا خیر. گفتنیست شرکت هوآوی در تلاش است بتواند پرچمداران پریمیومی و لوکس تری را به مخاطبان و طرفداران خود ارائه دهد تا تجربه بهتری را رقم زند.

البته سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو آن مبتنی بر رابط کاربری EMUI بوده تا تجربه کاربری بهتری را فراهم آورد. همانطور که می دانید هر سال نسخه جدیدی از پرچمداران هوآوی معرفی می شود و پی ۲۰ پرو نیز یک مدل قابل توجه از شرکت چینی هوآوی می باشد.

این کمپانی هر سال محصولات قابل توجهی را معرفی می کند و پی ۲۰ پرو نیز همان اسمارتفونی بوده که بسیاری انتظار داشتند چینی ها آن را در یک زمانی معرفی کنند. حال که هوآوی به انتظارات پایان داده با رونمایی پی ۲۰ پرو از محصولی رونمایی کرده که عجیب ترین است زیرا تاکنون هیچ تلفن هوشمندی با دوربین سه گانه معرفی نشد و پی ۲۰ پرو نیز اسمارتفونی ارزشمند به شمار رفته و در دسته اولین ها قرار می گیرد.

مطالب مرتبط
ثبت علامت تجاری متال 12 توسط سامسونگ

نمایشگر ۶.۱ اینچی FHD+ آن موجب شده تا به عنوان یکی از تلفن های هوشمند با نمایشگر بزرگ شناخته شود. با تمام ویژگی هایی که این تلفن هوشمند دارد حضور آن در لیست عجیب نیست.

بهترین گوشی هوشمند با قلم: گلکسی نوت ۸

شرکت سامسونگ در تابستان سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت فبلت جدید گلکسی نوت ۸ را معرفی کند. گوشی هوشمندی که تغییر کاملی نسبت به نسل قبل پیدا کرده و موردتوجه همگان قرار گرفت. گوشی هوشمندی که به گفته سامسونگ بهترین فروش را در میان گوشی های هوشمند سری گلکسی نوت رقم زده است. البته طراحی کاملا جدید، مشخصات بزرگ و دوربین دوگانه ویژگی هایی بود که جذابیت بالایی را برای کاربران به دنبال داشت.

گلکسی نوت ۸ از صفحه نمایش بزرگ ۶.۴ اینچی QHD+ اینفینیتی اج برخوردار است که آن را به اسمارتفونی بزرگ تبدیل کرده است. این اسمارتفون دارای پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، تراشه گرافیکی آدرنو ۵۴۰ یا مالی، حافظه داخلی ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی می باشد.

با تمام این تفاسیر حضور گلکسی نوت ۸ در لیست بهترین گوشی های هوشمند نمایشگر بزرگ عجیب نیست.

نتیجه گیری

در این لیست گوشی های هوشمند مختلفی وجود داشته که هر یک اسمارتفون های قدرتمند و پرچمداری به شمار می‌روند. اسمارتفون هایی که در نوع خود بی نظیر بوده و می توانند تجربه کاربری لذت بخشی را با نمایشگر بزرگ رقم زنند. اما گلکسی اس ۹ پلاس یک مدل تمام عیار بوده و به سختی می توان ایرادی در آن یافت، از این رو به عنوان بهترین گوشی هوشمند نمایشگر بزرگ به شمار می رود.

بهترین اسمارتفون: گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند پرچمدار خود را معرفی می کند. گلکسی اس ۹ پلاس نیز در سال ۲۰۱۸ همراه با گلکسی اس ۹ معرفی شد. این اسمارتفون اگرچه در طراحی مشابه سال گذشته بوده امار در بخش دوربین و مشخصات سخت افزاری ارتقا چشمگیری در آن به کار گرفته شد.

برای مثال دوربین اصلی این اسمارتفون دوگانه بوده و یکی از لنزها قابلیت تغییر دیافراگم را داراست. همچنین در بحث سخت افزاری پردازنده پرچمدار اگزینوس ۹۸۱۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و برخی ویژگی دیگر برای محصول شرکت کره ای فراهم آمده است.

بنابراین می توان با تمام ویژگی های مثبتی گلکسی اس ۹ پلاس دارد، آن را گوشی هوشمند تمام عیار کره ای ها دانست و قادر است رضایت کاربر را به سادگی جلب کند. صفحه نمایش آن نیز از نوع ۶.۲ اینچی QHD+ بوده و وضوح بالایی را برای مخاطب خود به ارمغان می آورد. وضوحی که در میان پرچمداران کم نظیر است و می تواند کیفیت تصویر بالایی را به نمایش بگذارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.