بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۸ / قسمت سوم

0

بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۸ / قسمت سوم

گوشی های هوشمند : اگرچه سال ۲۰۱۸ خود مدل های جدیدی از اسمارتفون ها را در برمی گیرد اما کمپانی ها در دو ماه نخست برنامه ای برای معرفی محصول جدید پرچمدار نداشته و حداقل باید در ماه سوم با آنها دیداری داشت و به خرید این اسمارتفون ها پرداخت. از این رو انتخاب یک گوشی هوشمند از میان چندین مدل پرچمدار امر آسانی نیست زیرا بیشتر آنها عملکرد تقریبا یکسانی داشته و از مشخصات رده بالا بهره می برند. در این میان گرفتن تصمیم امری دشوار بوده که افراد برای آن نیاز به زمان دارند.

اما در این مطلب قصد داریم شما را به سادگی با بهترین پرچمداران سال ۲۰۱۸ آشنا سازیم. البته این نکته حائز اهمیت است که باید این اسمارتفون ها را بهترین گوشی های هوشمند اوایل ۲۰۱۸ دانست زیرا همانطور که گفته شد در حال حاضر پرچمداران سال جاری معرفی نشدند و باید تا رونمایی کامل آنها چند ماهی منتظر ماند. اما مطلب موردبحث کار را در امر خرید یک پرچمدار عالی آسان می سازد از این رو مشاهده آن می تواند قابل توجه باشد.

توصیه می کنیم برای خرید بهتر به لیست زیر توجه کرده و براساس آن عمل کنید و پیش روید.

۲۱- سونی Xperia XA2  و XA2 Ultra / قیمت ۳۵۰ تا ۴۵۰ دلار

مزایا: طراحی مطلوب/رابط کاربری سریع/سنسور اثرانگشتی در نسخه ایالات متحده/عمرباتری مطلوب/تصویربرداری ۴K/اسپیکر خوش صدا

معایب: بدون قابلیت ضدآب/بدون حالت پرتره

شرکت سونی تصمیم گرفت در CES 2018 از چند مدل گوشی هوشمند جدید و میان رده خود رونمایی کند. از جمله آنها باید به اسمارتفون های سونی Xperia XA2  و XA2 Ultra اشاره کرد که طراحی یکسانی داشته و در ابعاد متفاوت هستند. همچنین میان رده های با ثبات شرکت ژاپنی شناخته شده و می توان انتظار عملکرد بالایی از آنها را داشت. کمپانی سونی در نظر داشته با عرضه میان رده های شبه پرچمدار نظر همگان را به خود جلب کنند. از این رو معرفی دو مدل میان رده سونی Xperia XA2  و XA2 Ultra با ویژگی های مفید متعدد جای تعجبی ندارد.

۲۲- Moto Z2 Play / قیمت ۴۵۰ میلیارد دلار

مزایا: طراحی جذاب/عمر باتری بالا/رابط کاربری اندروید/دوربین بزرگ/سخت افزار قوی

مطالب مرتبط
جیسون وات، معلول خوش شانسی که بالاخره مالک سوپراسپرت فورد GT 2018 شد

معایب: صفحه نمایش نامناسب/کیفیت صدا پایین/سرعت شارژ کم/عملکرد نسبتا نامطلوب

تلفن هوشمند Moto Z2 Play موتورولا به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز است که در دسته پردازنده های قدرتمند قرار می گیرد. این پردازنده عمر باتری بالایی رقم زده و می توان عملکرد چشمگیری انتظار داشت. Moto Z2 Play یک میان رده است و موتورولا نیز آن را به عنوان یک تلفن هوشمند رده میانی روانه بازار کرده است. بنابراین حضور آن در لیست بهترین ها جای تعجبی نداشته و باید آن را محصولی بزرگ به شمار آورد.

۲۳-آنر نه/ قیمت ۴۰۰ دلار

مزایا: قیمت مناسب/طراحی خوش ساخت/سنسور اثرانگشت سریع/عمرباتری مناسب/دوربین خوب

معایب: رابط کاربری نامناسب/بسیار لغزنده

شرکت هوآوی آنر ۹ را به عنوان یک شبه پرچمدار یا رده میانی باکیفیت معرفی کرده است. دیوایسی با فناوری های مختلف و مشخصات قابل توجه که در مقایسه با قیمت آن باید این تلفن هوشمند را بزرگ و قابل توجه دانست. با نسبت تصویر ۱۸:۹ و برخی دیگر لیست ویژگی های آنر ۹ را بیشتر می سازد.

۲۴- Moto G5S Plus/ قیمت ۲۸۰ تا ۳۵۰ دلار

مزایا: ارزشمند/عمر باتری بزرگ/ساختار مستحکم

معایب: قابلیت ضدآب/پورت میکرو USB/پوشش نامناسب

شرکت موتورولا Moto G5S Plus را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. گوشی هوشمند میان رده که طراحی هوشمندانه برای آن در نظر گرفته شده و باید آن را میان رده خوش ساخت چینی ها دانست. این محصول به ویژگی های بزرگی مجهز است که آن را در لیست برترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۸ قرار می دهد زیرا به با ویژگی چون عمر باتری بزرگ، ساختار مستحکم و قیمت مقرون به صرفه همراه است. البته معایبی نیز در این میان وجود داشته که این گوشی هوشمند را نامطلوب نمی کند.

۲۵-Honor 7X /قیمت ۲۰۰ دلار

مزایا: طراحی خوش ساخت/صفحه نمایش بی حاشیه/عملکرد خوب

مطالب مرتبط
هر آنچه که باید درباره گلکسی اس 9 بدانیم

معایب: بدون یو اس بی نوع C/دوربین نامطلوب/رابط کاربری نامناسب

شرکت هوآوی اخیرا گوشی هوشمند Honor 7X را به عنوان اسمارتفونی کارآمد معرفی کرده است. اسمارتفونی که طراحی چشمگیری داشته و به صفحه نمایش بی حاشیه مجهز است. گذشته از آن با وجود سخت افزاری قابل توجه باید آن را توانمند دانست. اما معایبی وجود داشته که قابل چشم پوشی بوده و می توان Honor 7X را گوشی هوشمند کارآمد به شمار آورد.

۲۶-هوآوی میت ۱۰ لایت/ قیمت ۳۵۰ یورو

مزایا: ارزشمند/عملکرد مطلوب/نمایشگری با نسبت تصویر مطلوب/کیفیت ساخت بالا/دوربین مناسب/حافظه داخلی گسترده/رابط کاربری زیبا

معایب: عملکرد تصویربرداری ضعیف/عکس های بی کیفیت/بدون پورت USB-C/آیکون های نامطلوب/عمر باتری کم/بدون قابلیت ضدآب

شرکت هوآوی میت ۱۰ لایت را به عنوان یکی از پرچمداران فبلت اواخر سال ۲۰۱۷ در کنار میت ۱۰، ۱۰ پرو و پورش دیزاین رونمایی کرد. هر یک از این گوشی های هوشمند در نوع خود بی نظیر بوده و در این بین میت ۱۰ لایت تجربه کاربری محدودی به ارمغان می آورد. نباید افراد انتظارات بسیاری از میت ۱۰ لایت داشته باشند اما ویژگی های مثبت آن قابل قبول بوده و کاربری لذت بخشی را فراهم خواهد آورد. از این رو حضور آن در لیست برترین ها هیچ جای تعجبی نداشته و ارزشمند است.

۲۷- نوکیا ۶/ قیمت ۲۳۰ دلار

مزایا: صفحه نمایش ایده آل/دوربین کارآمد/بدنه ای مناسب/اسپیکرهای قدرتمند/سوئیچ اپ سریع/سنسور اثرانگشت سریع

معایب: برخی قابلیت های دوربین محدود/حالت پویایی کم/ حالت بارگذاری طولانی/تکرار اسکن اثرانگشت برای انجام اسکن

شرکت نوکیا محصول میان رده نوکیا ۶ را در MWC 2017 معرفی کرد. گوشی هوشمندی که در کنار سه مدل دیوایس دیگر رونمایی شد. این گوشی هوشمند اگرچه پرچمدار نبوده اما ویژگی های مثبت متعددی داشته که آن را به محصولی ارزشمند تبدیل می کند. کیفیت ساخت بالا در کنار کاربری لذت بخش از ویژگی های بارز نوکیا ۶ بوده و آن را نسبت به رقبا برتر می سازد. از این رو وجود آن در لیست برترین ها جای تعجبی ندارد.

۲۸- شیائومی Mi A1/ قیمت ۲۲۰ یورو

مزایا: رابط کاربری روان/عمر باتری فوق العاده/طراحی خوب

مطالب مرتبط
شیائومی بلک شارک معرفی شد

معایب: صفحه نمایش مناسب/دوربین نامطلوب

شرکت شیائومی Mi A1رده میانی را در سال گذشته به عنوان گوشی هوشمند اندروید وان معرفی کرد. اسمارتفونی که در دسته گوشی های هوشمند محدود اندروید وان قرار می گیرد. با رابط کاربری روان، باتری عالی و طراحی خوب باید این محصول را قابل توجه دانست. اما معایبی چون صفحه نمایش بی کیفیت و دوربین نامناسب وجود دارد که با توجه به قیمت مقرون به صرفه می توان از آنها گذشت و Mi A1 را یکی از بهترین ها در سطح خود دانست.

۲۹- Moto E4 Plus/ قیمت ۱۸۰ دلار

مزایا: عمر باتری طولانی/رابط کاربری مطلوب/طراحی مناسب/سنسور اثرانگشت سریع

معایب: عملکرد ضعیف/دوربین نامناسب/صفحه نمایش بی کیفیت

شرکت موتورولا گوشی هوشمند Moto E4 Plus را به عنوان یک اسمارتفون کارآمد معرفی کرده که طراحی ساده و جذابی دارد اما معایبی چون عملکرد، دوربین و صفحه نمایش نامناسب کمی لذت تجربه کاربری را کاسته است. اما مزایایی چون رابط کاربری ایده آل، باتری مناسب، سنسور اثرانگشت سریع و برخی دیگر Moto E4 Plus را به یکی از برترین گوشی های هوشمند تبدیل می کند.

۳۰- شیائومی Redmi 5/قیمت : ۱۶۰ دلار

مزایا: قیمت مناسب/طراحی بی حاشیه/عمرباتری فوق العاده

معایب: عدم عرضه جهانی/بدون خدمات جهانی/عملکرد نامناسب/کیفیت دوربین و صفحه نمایش نامطلوب

شرکت شیائومی گوشی هوشمند Redmi 5 را سال گذشته به عنوان اسمارتفونی کارآمد معرفی کرده است. گوشی هوشمندی که باید انتظارات بسیاری از آن داشت و محصولی قابل توجه به شمار می رود. این دیوایس با عمر باتری، طراحی و قیمت فوق العاده یک گشوی هوشمند اقتصادی به شمار می رود که تجربه خوبی رقم می زند. ویژگی های بزرگی توسط شیائومی برای آن در نظر گرفته شده و آن را باید تمام عیار دانست.

منبع : phonearena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.