شیرون آفرود : ابراتومبیل بوگاتی شیرون آفرود جالب به نظر می رسد

بوگاتی شیرون

0

بوگاتی شیرون آفرود جالب به نظر می رسد

شیرون آفرود

شیرون آفرود : شرکت بوگاتی را می توان یکی از برندهای لوکس ساز و خاص صنعت اتومبیل سازی دانست که تاکنون توانسته مدل‌های قابل توجهی عرضه دارد.

البته محصولات بوگاتی عمدتا در مدل های سوپراسپرت خلاصه می شود و احتمالا در آینده یک نسخه شاسی بلند هیبریدی نیز در کار است.

یکی از ابراتومبیل های موجود را می توان بوگاتی شیرون دانست. این خودروساز فرانسوی زیرمجموعه فولکس واگن در کمتر مواقعی مدل جدیدی برای تولید معرفی می کند و شیرون نیز در سال های اخیرا به عنوان یک محصول جدید رونمایی شد.این خودرو با معرفی خود استقبال بسیاری پیدا کرد و اگرچه قیمت بالایی داشت اما بوگاتی مدتی قبل با آغاز پیش فروش توانست تمامی مدل ها را به فروش برساند. بسیاری به دنبال این هستند که بوگاتی مدل های دیگری چون شاسی بلند، شوتینگ بریک و آفرود را به سبد محصولاتش بیافزاید.

شاسی بلند هیبریدی

اما فرانسوی ها نمی خواهند در اصالت خود لطمه ای وارد کنند از این رو ترجیح می دهند تنها به تولید یک سبک اتومبیل ادامه دهند. البته پیشتر مدیرعامل بوگاتی اظهار داشت که ممکن است در آینده شاهد شاسی بلند هیبریدی از این برند باشیم. باتوجه به رشد روز افزون مدل های شاسی بلند، عجیب نیست بوگاتی نیز در این زمینه قدم بردارد. حال به تازگی یکی از هنرمندان دیجیتالی تصویر رندر شده ای از بوگاتی شیرون زرد رنگ با ساختار آفرود منتشر کرده که جالب به نظر می رسد. تاکنون شاهد انتشار تصاویر نامتعارف مختلفی از بوگاتی شیرون بودیم و طراحی این اتومبیل سوپراسپرت و ابراتومبیل را نشان می داد.

در تصویر جدید نیز این هنرمند کاملا به بوگاتی شیرون بسنده نکرده و تغییراتی به وجود آورده است. نخست آن که چراغ های جلو LED ایکس شکلی پیداست و مه شکن های LED مربعی را نیز می توان مشاهده کرد. تایرهای بزرگ مخصوص آفرود نیز در تصویر پیداست و طراحی ظاهری شیرون را عجیب و متفاوت ساخته است.

مطالب مرتبط
مدل مفهومی Enverge در نمایشگاه دیترویت محصول 2019 جک

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا در آینده فرانسوی ها برنامه ای برای عرضه یک مدل شاسی بلند و غیر دارد یا خیر.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.