بیوک و رونمایی شاسی بلند الکتریکی انسپایر

0

بیوک و رونمایی شاسی بلند الکتریکی انسپایر

بیوک انسپایر : اگر بخواهیم به یکی از برندهای مطرح در صنعت خودرو اشاره کنیم که مدتی به حاشیه کشیده شده است، چیزی جز بیوک نیست. این کمپانی  گذشته پرافتخاری داشته است اما در چند سال گذشته نتوانست به فروش بزرگی دست پیدا کند.

این برند به عنوان برندی مطرح در صنعت خودروسازی به تازگی از شاسی بلند تمام الکتریکی خود رونمایی کرد. این اتومبیل که انسپایر نام دارد، قادر است با هر بار شارژ، مسافتی نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر را بپیماید.

به تازگی و در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸، شرکت بیوک از جدیدترین خودروی خود که یک شاسی بلند تمام الکتریکی با نام بیوک انسپایر است، رونمایی کرد. هدف بیوک از معرفی چنین مدلی نشان دادن عملکرد عالی تیم مهندسی این شرکت بوده است.

این خودرو که فعلا طرح‌های کانسپت آن نمایش داده شده، احتمالا مشتریان امریکایی بیوک را هدف قرار داده که سخت به دنبال خودروهایی با فضای داخلی بزرگ هستند. گذشته از ابعاد بزرگ، سوخت غیرفسیلی این اتومبیل موجب خواهد شد تا نظر مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب سازد.

هر بار شارژ مسافت ۶۰۰ کیلومتر

انسپایر با هر بار شارژ مسافتی نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر را می‌پیماید که در مقایسه با محدوده حرکتی ۵۰۰ کیلومتری مدل ۳ تسلا اختلاف بالایی را نشان می دهد و دستاورد بزرگی برای تیم مهندسی بیوک محسوب می‌شود. انسپایردر کنار قابلیت طی مسافت طولانی، با ابعاد بزرگ فضای داخلی می تواند یک خودرو مناسب خانوادگی تلقی شود.

پیشتر شرکت بایتون در جریان نمایشگاه CES 2018 از شاسی بلند الکتریکی خود رونمایی کرد که محصولی کانسپت محسوب می شد و از طراحی مینیمالیستی همانند Buick Enspire بهره می برد. Buick Enspire از فناوری ۵G پشتیبانی کرده و یک صفحه نمایش OLED مبتنی بر واقعیت افزوده در روی شیشه جلو آن در نظر گرفته شده است. به گفته بیوک این مدل می تواند در کمتر از ۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد و به شکل بی سیم نیز شارژ شود.

مطالب مرتبط
میمون مومیایی شده بر روی سقف یکی از فروشگاه های شهر مینیاپولیس

به گزارش وب سایت The Verge، بیوک خبر از قابلیت سوپرکروزی مشابه کادیلاک CT6 در این مدل داده و اجازه می دهد تا افراد با رانندگی نیمه مستقل اتومبیل رو به رو شوند. اگرچه تمامی این ویژگی ها منحصربفرد است اما سوال اصلی اینجاست که چگونه تمامی آنها در دنیای امروز خودروها به حقیقت تبدیل می شوند. با این حال باید منتظر ماند و دید که در آینده خودروهای الکتریکی به چه سطحی می رسند و چه امکانات جذاب دیگری را ارائه می‌کنند.

پیش بینی می شود بیوک در آینده نزدیک نسخه نهایی این شاسی بلند کانسپت تمام الکتریکی را در بازار عرضه دارد و بسیار موردتوجه قرار گیرد. برند آمریکایی در نظر داشته نقش پررنگی در زمینه تولید اتومبیل های الکتریکی داشته باشد.

منبع

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.