بی ام دبلیو M4 کانورتیبل

0

بی ام دبلیو M4 کانورتیبل

تابستان سال ۱۹۸۸ بود که  بی ام دبلیو تصمیم گرفت تا با برداشتن سقف یکی از مدل های سری M ، مدل عملکردی کانورتیبل M3 را تولید نماید و هم اکنون نیز این کمپانی باواریایی در نظر دارد تا سالگرد تولید این خودروی بی نظیر را جشن بگیرد.

مدل کانورتیبل بی ام دبلیو M4

مدل کانورتیبل M4 Edition 30 Jahre بی ام دبلیو، دنباله روی مدل های دیگری مانند سری ۷ سال گذشته، m3 سال ۲۰۱۶ و M5   سال ۲۰۱۴ خواهد بود که آنها نیز در روز سالگرد بی ام دبلیو رونمایی شدند.

البته بنا بر اخبار منتشره، گویا قرار است، تنها ۳۰۰ دستگاه از این خودرو تولید شود. نسخه ویژه M4   کانورتیبل با پکیج رقابتی M و بسیاری از آپشن های بی نظیر سری M مانند تعلیق تطبیقی، سیستم اگزوز و دیفرانسیل فعال به بازار عرضه خواهد شد.

موتور ۳.۰ لیتری خطی ۶ سیلندر بی توربو

علاوه بر این، موتور ۳.۰ لیتری خطی ۶ سیلندر بی توربو با توان ۴۵۰ اسب بخار (۳۳۱ کیلووات) نیز در این خودروی کانورتیبل به کار گرفته می شود. علاوه بر سخت افزارهای فوق العاده به روز شده به کار گرفته شده به عنوان اجزای استاندارد، خودروی کانورتیبل M4 Edition 30 Jahre  بی ام دبلیو، از لحاظ بصری نیز تا حد زیادی از اجداد خود در سه دهه پیش فاصله گرفته است.

به عنوان مثال، رنگ ماکائوی آبی متالیک به عنوان منبع الهام بخش این مدل پدیدار گشته، در حالی که رنگ ماندارین، سایه های زرد رنگ نسل دوم M3  کانورتیبل را تداعی می سازد. علاوه بر تمام این تفاصیل، M4 از وجود پنجره مشبک برجسته با ظاهر مشکی براق، دریچه های جانبی و علامتهای خاص بهره می برد، و چرخ های ۲۰ اینچی خاکستری آن نیز دارای ظاهر ماتی هستند.

مطالب مرتبط
خودرو الکتریکی سدان کوچک BYD در راه است

در داخل کابین، تمام بخش های   M4 کانورتیبل  با چرم مصنوعی ماروینو و رنگی که با رنگ خودرو ست است پوشیده شده اند. حشیه های درب ها نیز با علامت های  ۳۰ Jahre Edition تزئین شده اند و در قسمت داشبورد، درست در مقابل مسافران، علامت “۳۰ Jahre Edition، و عدد “۱/۳۰۰” حک شده که نشان دهنده تعداد محدود این خودروی بی نظیر می باشد.

گالری تصاویر بی ام دبلیو M4

منبع: motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.