بی ام و ام ۴ کروک با طراحی منهارت

منهارت نه تنها در طراحی ظاهری بلکه در بخش فنی نیز تغییرات بزرگی ایجاد کرده و از این رو M4 بی ام و کروک به مدلی برجسته تبدیل شده است. طراحی نسخه اصلی بی ام و کروک M4 به تنهایی جذاب و قابل توجه است و در این بین نسخه تیونینگ شده جذاب تر از نسخه اصلی می باشد.

0

بی ام و کروک ام ۴ با طراحی منهارت

بی ام و کروک M4 : شرکت منهارت یکی از تیونرهای مطرح بوده که همیشه در سبد محصولات خود مدل های اسپرت قابل توجهی دارد. در این بین تصمیم گرفت M4 کروک بی ام و را ارتقا ببخشد.

منهارت نه تنها در طراحی ظاهری بلکه در بخش فنی نیز تغییرات بزرگی ایجاد کرده و از این رو M4 بی ام و کروک به مدلی برجسته تبدیل شده است. طراحی نسخه اصلی بی ام و کروک M4 به تنهایی جذاب و قابل توجه است و در این بین نسخه تیونینگ شده جذاب تر از نسخه اصلی می باشد.

پیشرانه M4 کروک توسط منهارت تقویت شده و از این رو به قدرت ۶۹۰ اسب بخاری رسیده است. چنین قدرتی در نسخه اصلی M4 قابل دریافت نیست اما منهارت سعی کرده با بهینه سازی موتور آن را به مدلی برجسته تبدیل نماید. پیشرانه موردبحث از نوع ۳.۰ لیتری توربوشارژ بوده و منهارت نیز با افزودن اینترکولر جدید و برخی تقویت های دیگر آن را به قدرت نزدیک ۷۰۰ اسب بخار رساند. این موتور در کنار گیربکس هشت سرعته قرار گرفته و می تواند در کمتر از ۴.۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد. این در حالیست که نسخه اصلی M4 از پیشرانه ۴۳۱ اسب بخاری برخوردار است و در کمتر از ۴.۸ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتربرساعت خواهد رسید.

در بحث ظاهری کیت اسپرتی در نظر گرفته شده و کابین داخلی نیز با تریم چرم سفید، مشکی و آبی همراه گشته از این رو چشمگیر به نظر می رسد. منهارت سابقه درخشانی در تیونینگ اتومبیل ها داشته و M4 کروک یکی از جدیدترین محصولات کمپانی موردبحث می باشد.

گفتنیست این خودرو تیونینگ شده دو برابر قیمت نسخه اصلی به فروش می رسد و یک مدل ارزان قیمت و اقتصادی محسوب نمی شود.

مطالب مرتبط
بی ام و و معرفی محصولی جدید از خانواده X

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.