تحویل اولین تسلا مدل ۳ در یک مهمانی در شرکت تسلا

0

تحویل اولین تسلا مدل ۳ در یک مهمانی در شرکت تسلا

 

 

حداکثر مسافت طی شده در هر بار شارژ ۳۱۰ مایل و شتاب صفر تا صد در ۵.۱ ثانیه، دو ویژگی منحصر به فرد تسلا مدل ۳ است که در مهمانی برگزار شده دیشب به میزبانی تسلا به معرض نمایش در آمد.

 

همانطور که قبلا هم گفته بودیم تسلا قرار بود ۳۰ دستگاه از مدل ۳ را از ۲۸ جولایی به مالکان آن تحویل دهد. اولین خودروی تحویلی در مهمانی که بطور زنده از وبسایت تسلا پخش شد و جمعی از مهندسان و طراحان خودرو حضور داشتند تحویل صاحب خود شد. در این پارتی مهمانان به بررسی طراحی داخلی و خارجی تسلا مدل ۳ پرداختند و بازدیدی از خط مونتاژ آن در کارخانه مستقر در نوادا داشتند.

 

قیمت ۳۵ هزار دلار برای تسلا مدل ۳ در نظر گرفته شده است. ظاهری خوب، عملکردی فوق العاده که در اینجا به بررسی کامل تسلا ۳ خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

به نظر می رسد ظاهر خارجی بسیار عالی و زیبا باشد

 

 

در نگاه اول، یک خودروی شگفت انگیز و سریع به نظر می رسد. با خطوط منحنی براق روی بدنه و ارتفاع کم از سطح جاده. سقف خودرو طوری طراحی شده که بصورت ظاهری هم می توان قدرت آیرودینامیک تسلا ۳ را تایید کرد.

 

 

صفحه نمایش خیره کننده!!!

 

 

مهندسان در این مهمانی توانستند نگاهی دقیق به داخل خودرو داشته باشند. وقتی وارد خودرو می شوید اولین چیزی که توجه شما جلب خواهد کرد مانتیتور ۱۵ اینچی نصب شده در داخل خودرو است. انگار تسلا مانیتور رومیزی را در خودرو جاسازی کرده!! اما بسیار زیبا و خیره کننده!

 

سایر موارد در داخل خودرو ساده و زیبا هستند و از دکمه های زیاد خودروهای امروزی خبری نسیت و تمام آپشن ها را در مانیتور لمسی داخل خودرو می توان فعال یا غیر فعال کرد.ظرفیت تسلا ۳ ، ۵ نفر می باشد.

 

مطالب مرتبط
بررسی کلی نیسان میکرا 71PS 2018

ایلون ماسک، مدیرعامل و بنیان گذار شرکت تسلا می گوید : “یکی از سخت ترین قسمت های طراحی داخلی تسلا ۳ ، ایجاد یک سایبان بزرگ شیشه ای در عقب خودرو بوده است.”

 

 

همچنین ماسک تایید کرد تمامی تسلاهای در حال تولید به سیستم سلف درایو مجهز شده است. یعنی باید انتظار تمام تجهیزات سلف درایو نظیر دوربین، رادار و سنسورهای آلتراسونیک را در خودروهای تسلا داشته باشیم.

 

 

در مورد ایمنی تسلا ۳ هنوز بحث هایی وجود دارد ولی تسلا مدعی است تسلا ۳ امن ترین خودروی جهان خواهد بود. حتی از ولوو s60 نیز ایمن تر خواهد بود. تسلا در ویدئوهای خود از تست تصادف تسلا ۳ این مقایسه را انجام داده است.

 

مشخصات فنی بارز تسلا مدل ۳

 

 

تسلا ۳ در دو مدل استاندارد و مسافت طولانی ( long range ) به بازار عرضه خواهد شد. مدل استاندارد توانایی پیمودن مسیر ۲۲۰ مایلی با یک بار شارژ دارد و شتاب صفر تا صد آن ۵.۶ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۳۰ مایل بر ساعت خواهد بود. قیمت مدل استاندارد ۳۵ هزار دلار است.

 

مدل مسافت طولانی یا long range این خودرو توانایی پیمودن ۳۱۰ مایل با یک بار شارژ دارد و شتاب صفر تا صد آن ۵.۱ ثانیه با حداکثر سرعت ۱۴۰ مایل بر ساعت خواهد بود. قیمت long range حدود ۴۴ هزار دلار خواهد بود.

 

گسترش و پیشرفت تکنولوژی شارژ در تسلا

 

مدیرعامل تسلا می گوید تقاضا برای تسلا ۳ بیشتر از عرضه است. بزرگترین چالش روبروی تسلا در حال حاضر تقاضای بسیار زیاد برای تسلا است که ظرف مدت شش ماه باید خودروها را تحویل دهد. چالش دیگری که پیش روی مهندسان تسلا است افزایش ایستگاه های شارژ و همچنین تکنولوژی شارژ در تسلا است که این شرکت در حال پیشترفت بسیار در سوپرشارژهای خود است.

 

مطالب مرتبط
شروع تولید انبوه تسلا مدل 3

 

تسلا اهداف بلند مدت و درعین حال بلندپروازانه ای را دنبال می کند. تولید ۵۰۰۰۰۰ مدل ۳ برای امسال علاوه بر تولید ۱۰۰۰۰۰ مدل s و x. این ارقام به معنی تولید ۵۰۰۰ خودرو در هفته در سال جاری و ۱۰۰۰۰ خودرو در هفته در سال آینده است!!!!

 

البته خبر خوبی هم برای ۴۰۰۰۰۰ خریدار مشتاق تسلا ۳ این است که می توانند هزار دلار تخفیف بگیرند. در حال حاضر سفارش جدید برای مشتریان انتظاری یکساله را به همراه دارد.

 

 

تسلا تعداد استگاه های سوپرشارژ خود را تا سال آینده به سه برابر افزایش خواهد داد. تسلا امیدوار است بتواند در استرالیا، آسیاو اروپا نیز ایستگاه های خود را نصب و راه اندازی نماید.

 

در قسمت های بعدی بیشتر شما را با تسلا مدل ۳ آشنا خواهیم کرد. به نظر شما تسلا ۳ انقلابی در فروش خودروهای برقی ایجاد خواهد کرد؟

اختصاصی سایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.