تست سیستم عامل فیوشا گوگل با مرورگر

0

از این به بعد می توانید فیوشا را از طریق مرورگر تست کنید

شرکت گوگل را می توان یکی از برندهای بزرگ فناوری دانست که همیشه سعی داشته بهترین ها را به مخاطب خود ارائه دهد و در این بین فیوشا یکی از برندهای شناخته شده به شمار می رود.

همانطور که می دانید شرکت گوگل در سال گذشته خبرها و گزارشاتی از طراحی و توسعه ی یک سیستم عامل جدید منتشر کرد در حال حاضر نیز امکان تست کردن این سیستم عامل گوگل از طریق مرورگر آن برای تمامی کاربرانش فراهم شده است.

قبل از اینکه سیستم عامل جدید گوگل منتشر شود برخی از کارشناسان بر این عقیده بودند که به احتمال زیاد این سیستم عامل جایگزین برای اندروید خواهد بود اما با انتشار نسخه ی آزمایشی از سیستم عامل گوگل که فیوشا نام دارد می توان گفت که این سیستم عامل ترکیبی از اندروید و کروم می باشد.

سیستم عامل فیوشا

اما تفاوتی بین فیوشا با اندروید و کروم وجود دارد که لازم است به آن اشاره کنیم، فیوشا بر پایه ی میکروکرنلی از گوگل به نام مگنتا توسعه پیدا کرده است در صورتی که اندروید و کروم براساس لینوکس که دارای امنیت فوق العاده بالایی می باشد توسعه پیدا کرده اند، از این است که همیشه وقتی در مورد امنیت اندروید صحبت می شود آن را در رنج بالایی دسته بندی می کنند چرا که بر پایه ی لینوکس می باشد . البته لازم است بدانید که فیوشا نیز نتیجه ی کار سیستمی ساده است و همین مزیت باعث می شود تا این نرم افزار به هیچ وجه منابع سخت افزاری را درگیر خود نکند.

در محیط فیوشا مشابه ی محیط کروم با کلیک بر روی نشانگر زمان تنظیمات و منوی کاربر سیستم باز می شود . علاوه بر این در مرکز صفحه کلید مدوری قرار گرفته است که دلیل طراحی آن در مرکز صفحه این است که کاربر با کلیک بر روی آن به صفحه ی اصلی باز گردد.

مطالب مرتبط
بروزرسانی نسخه ی آزمایشی واتس اپ برای مایکروسافت

یکی از مزیت ها و ویژگی های فیوشا بهره بردن آن از دستیار گوگل می باشد.

معاون ارشد بخش مهندسی اندروید به نام دیو بورک در سال گذشته در زمینه ی این سیستم عامل گفته است که : فیوشا متن باز و یا بهتر است بگوییم Open Source می باشد که این ویژگی آن به همه ی کاربران به خصوص برنامه نویسانی که در این زمینه فعالیت می کنند اجازه می دهد تا کدهای آن را مشاهده کنند و حتی بتوانند آن را توسعه دهند.

اولین بار است که امکان تست کردن سیستم عامل گوگل از طریق مرورگر کروم برای کاربران فراهم شده اس.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.