تشخیص مارک های مشهور واقعی و جعلی

0

تشخیص مارک های مشهور واقعی و جعلی

تشخیص مارک های مشهور واقعی و جعلی

بسیاری از ما، هزینه هایی را صرف خرید محصولات تقلبی می کنیم در حالیکه فروشنده ادعای اصل بودن محصول را کرده است.

در این مقاله که توسط کارشناسان فن آوری Technology وبسایت وردنگار تهیه شده است، به شما خواهیم آموخت چطور مارک اصل را از تقلبی را در چند برند معروف تشخیص دهید. با ما همراه باشید.

 

جین های Levi’s

قوس عقب جیب، برچسب ها و پچ ها. دوخت قوسی شکل در جیب پشتی در تمامی مدلها وجود دارد، به جز نمونه های جعلی. نوشته Levi در جیب پشتی با استفاده از حروف کوچک نوشته شده است. “E” بزرگ فقط در سبک های منحصر به فرد و یا تقلبی دیده می شود. شماره سریال در پچ کمربند شلوار در داخل کپی شده است.

پین ها و دکمه های سردست: دکمه های پین از فلز ساخته شده اند. صفحه تخت آنها با امضای Levi Strous حکاکی شده است. طرف پشتی آن شامل شماره سریال مدل است. سر دست ها از مس ساخته شده اند (آنها نیز به ندرت با لعاب پوشیده شده اند) و شماره سریال در داخل و خارج حک گردیده است (در طرف پشتی محصول).

 

تی شرت های پولو لاکوست Lacoste polo

دکمه ها : این تی شرت ها رنگ های متنوعی دارند، چرا که بیشتر آنها از صدف مروارید ساخته شده اند. این شکل سطح صاف و کمی زین مانند در وسط دارد. دو سوراخ برای دکمه ها (در قسمت های بالا و پایین) وجود دارد. هیچ نوشته ای هم بر روی دکمه ها وجود ندارد.

برچسب: تمساح سبز رنگ در مدل های کلاسیک به طور جداگانه دوخته شده و سپس به آن متصل گردیده است و محل آن در یک طرف دکمه ها است، کمی در قسمت پایین (معمولا در نمونه های جعلی این مورد فراموش می شود). بخش های بدن تمساح به راحتی قابل تشخیص هستند.

برآمدگی های جانبی: تی شرت های مردانه دارای برآمدگی های کمی هستند، در حالیکه زنانه ها اینطور نیستند.

 

مطالب مرتبط
جگوار لندروور با بلک بری همکاری می کند

ساعت رولکس Rolex

صفحه ساعت: صفحه ساعت عقربه ای Rolex از شیشه یاقوت کبود ساخته شده است. اگر یک قطره آب روی آن قرار دهید، یک قطره باقی می ماند. جعبه تقویم کمی بلند شده است. طرف پشت شیشه ای یک تصویر تاج کوچک در نزدیکی شماره ۶ دارد (مربوط به تمام مدل های تولید شده پس از سال ۲۰۰۲).

دسته دو طرف: دست های دو طرف صاف هستند و بدون هیچ حرکتی می باشد. حتی اگر شما آن را تکان دهید، صدای تیک تاک آن را نخواهید شنید.

پنل پشتی: نسخه های Rolex اغلب یک صفحه پشتی شفاف دارند. مدل های اصلی همیشه یک پوشش فلزی با شماره سریال و برچسب حکاکی شده در زیر آن را دارند.

 

عینک دودی Ray-Ban

جعبه: این جعبه از پوشش چرمی ساخته شده است و دارای ویژگی هایی است. در هنگام لمس جعبه سطح ناهموار و لوگوی Ray-Ban بر روی دکمه حک شده است. یک علامت تجاری در قسمت سمت چپ دکمه وجود دارد. پوشش جلوی جعبه زبر، و قسمت پشتی صافتر است. در داخل آن پوشش سیاهی وجود دارد.

لنزها: لنز چپ تمامی مدلها دارای نوشته Ray-Ban است که قابل حذف نیست. لنز راست دارای حکاکی لیزری از داخل یا خارج است.

دسته ها: شماره سریال شروع شده با RB در بازوی چپ وجود داردکه حاوی اطلاعات زیر است: رنگ عینک، میزان کم کردن نور، قطر لنز و اندازه پل بینی.

دسته راستی شامل نام مدل، نوشته نشان دهنده کارخانه تولید کننده و برچسب نشان دهنده استانداردهای ایمنی اروپا است.

 

کفش های Converse

طرح: کفی کمتر از ۱.۱۸ اینچ ارتفاع دارد. قسمت پشتی حاوی علامت “ALL STAR” (همچنین ستاره ای در وسط نوشته وجود دارد، که گاهی اوقات با حروف “R” همراه است) و هیچ چیز دیگری وجود ندارد. کفش های Converse همیشه بصورت بند دار فروخته می شوند.

برچسب زبانه: این برچسب در قسمت درونی کفش (مدل های جعلی فقط دارای یک تکه کاغذ هستند) و بالایی زبانه چسبیده شده است. بخش فوقانی دارای ۲ قسمت کوکی وسیع است. برچسب همچنین شماره سریالی متشکل از ۶ کاراکتر است.

 

مطالب مرتبط
عکس هایی از مدل های جدید سبزه برای نوروز96

کفش های ورزشی Air Max

محفظه هوا: کفش های اصل دارای یک ماژول هوا زیر یک پوشش پلاستیکی شفاف است. مدل های جعلی معمولا زیر پلاستیک قرار ندارند. برای بررسی محفظه هوا، لازم است آن را فشار دهید. اصل ها به سختی فشرده می شوند، و ماژول به سرعت به شکل اصلی خودش باز می گردد.

برچسب زبانه و کفی: پس از سال ۲۰۰۸، برچسب در همه مدل های Air Max به صورت حرارتی متصل شده، بنابراین تشخیص آن راحت است. شماره سریال یک کد ۶ کاراکتری است، ۳ کاراکتر بعدی کد رنگ هستند. کفی از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است که کمی کم رنگ است.

 

کفش های زنانه کریستین لوبینز Christian Louboutin

طرح: هنگام قرار دادن روی سطوح، قسمت پنجه و پاشنه پا در کفش های اصل در یک سطح قرار می گیرند، پا محکم با زمین در ارتباط است. پاشنه و بخشهای جانبی خیلی بلند نیست (این یک مارک تجاری یا برند است) و بصورت جزیی خمیده است. پارچه در بخش اصلی کفش و در پاشنه یکسان است.

کفی زیر کفش: کفی همیشه قرمز بوده و این قرمزی بصورت روشن، شفاف و کامل می باشد. برچسب هایی با نام “Christian Louboutin”، “ساخته شده در ایتالیا” و اندازه آن در کفی وجود دارد. گاهی اوقات مدلهای چرمی دارای یک نوشته اضافی “Vero Cuoio” هستند. نوشتن ” Christian Louboutin” برجسته است و هیچ تمبر یا نوشته دیگری مجاز نیست.

 

هدفون های گوشی های اپل با نام Apple EarPods

بسته گوشی های اصلی در یک جعبه پلاستیکی با یک سربرگ آبی (معمولا زرد برای محصولات جعلی) فروخته می شود. وزن بسته با خود محصول در حدود ۱.۸ اونس می باشد.

طرح: قسمت گوشی هدفون به نظر سالم هستند و هیچ اثری از لحیم کاری کارخانه ایی وجود ندارد. دریچه اسپیکرها از فلز ساخته شده  است (روزنه پلاستیکی برای محصولات جعلی وجود دارد). کپی ها اغلب فاقد نمادهای چپ و راست هستند.

 

مطالب مرتبط
فراری نسخه خیابانی مدل FXX-K Evo

تلفن همراه سامسونگ

صفحه نمایشگر: نمایشگر AMOLED در اکثر مدل ها وجود دارد. یکی از ویژگی های آن، رنگ سیاه و سفید است. محصولات جعلی معمولا خاکستری، آبی یا قهوه ای هستند.

بررسی کد رمز: کد رمز # ۷۳۵۳ # وارد کنید. گلکسی سامسونگ اصل یک منوی آزمایشی ویژه را باز می کند. ترکیب  *#۰*# به شما در تست صفحه نمایش، اسپیکرها و سایر عملکردهای گوشی کمک خواهد کرد.

شماره شناسه: جدول زیر باتری حاوی کد مدل، شماره سریال و IMEI است. اگر شما * # ۰۶ #، وارد کنید، صفحه نمایش به شما IMEI را به همراه شماره سریال نشان می دهد (البته فقط در برخی از مدل ها کار می کند).

 

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.