انتشار تصاویر جاسوسی از شاسی بلند فول سایز هیوندای

0

انتشار تصاویر جاسوسی از شاسی بلند فول سایز هیوندای

شرکت هیوندای اگر چه سانتافه بزرگترین مدل آن محسوب می شود اما شاسی بلند فول سایز دیگری را در دست توسعه داشته که به عنوان Palisade شناخته می‌شود.

به تازگی عکاسان جاسوسی موفق شدند تصاویر جاسوسی از این شاسی بلند را منتشر کردند که آن را با زبان طراحی سانتافه نشان می دهد اما یک مدل با برندی جدید محسوب می شود.

گزارش می گوید این مدل از پلتفرم کیا Telluride بهره می برد و در دو نسخه دو چرخ جلو محرک و چهار چرخ محرک روانه بازار خواهد شد.

این احتمال وجود داشته که این شرکت پیشرانه شش سیلندر در کنار یک موتور الکتریکی را برای Palisade در نظر گیرد. گفته شده این خودرو سال ۲۰۲۰ از راه می رسد و در آن سال نیز شرکت هیوندای می خواهد ۱۵ مدل الکتریکی معرفی کند. کیا نیز تا آن سال Telluride فول سایز را در نسخه تولیدی معرفی کرده و روانه بازار می سازد. البته در بخش پیشرانه محصول کیا و هیوندای تقریبا مشابه هستند.

در تصاویر جاسوسی اطلاعات دقیقی بدست نمی آید زیرا بخش اعظمی از بدنه استتار شده و پوشش داده شد.

اما آن چه که پیش بینی می شود هیوندای قصد داشته طراحی مشابه سانتافه نسل جدید را برای Palisade در نظر گیرد.

ابعاد شاسی بلند مورد اشاره نیز بسیار بزرگ بوده و غول پیکر به نظر می رسد.

شرکت کره ای در نظر داشته شاسی بلندهای متعددی را طی سال های آینده معرفی کند و این مدل نیز یک نسخه ای بوده که سال ۲۰۱۹ معرفی و ۲۰۲۰ روانه بازار خواهد شد.

هیوندای موتور، شرکت خودروسازی کره‌ای و چندملیتی است، که در سال ۱۹۶۷ توسط چانگ جو-یانگ (بنیانگذار گروه شرکت‌های هیوندای) تأسیس شد.

مطالب مرتبط
معرفی مشخصات فنی و قیمت هیوندای i30 N

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.