تولید مجدد مدل قدیمی مرسدس بنز SL

1

تولید مجدد مدل قدیمی مرسدس بنز SL

بنز SL : در حدود سال ۱۹۵۴، “Sport Leicht” جایگاه بسیار ویژه ای را در خط تولید مرسدس بنز به خود اختصاص داده بود و حتی با این که  فروش سایر محصولات رو به کاهش می گذاشتند، این رودستر همچنان با اقتدار پیش می راند.

در این راستا، شرکت والد کمپانی مرسدس یعنی دایملر از زبان سخنگوی خود Dieter Zetsche، بیان نموده است که به زودی نسل جدید SL تولید خواهد شد اما هنوز در مورد جزئیات آن سخنی به میان نیامده است.

این اعلامیه  توسط شرکت دایملر در نمایشگاه  اتومبیل ژنو ۲۰۱۸  بیان شد و طی آن وعده داده شد که نسل جدید اصلاح شده و به روز رسانی شده SL به عنوان یک “خودروی زیبا و دوست داشتنی” شناخته شود.

Zetsche ادامه داد که برای بازتولید این مدل دوست داشتنی، مرسدس باید به سال های دور دست باز گردد و تا حدی از نسل قبلی خودرو نیز در تولید نسل جدید الهام بگیرد.

او اعتراف کرد که رویکرد محافظه کارانه مرسدس در نسل فعلی R231 در مقایسه با SL های هیجان انگیز تر سال های گذشته کمتر موفق بوده است.

اینتل عنوان نموده که SL باز تولید شده در سال ۲۰۲۱ برای فروش عرضه خواهد شد، بنابراین ما ممکن است با کانسپت یا نمونه اولیه آن در سال ۲۰۲۰ آشنا شویم.

تغییرات گسترده در مرسدس بنز SL جدید

اگر بخواهیم براساس گفته های کارخانه نتیجه گیری کنیم باید بگویم که قطعا تغییرات شگرفی را مشاهده خواهیم کرد و همچنین، مطمئنا این کمپانی سقف فلزی این مدل را با یک سقف تاشو جایگزین خواهد کرد.

بعضی شایعات می گویند که این مدل هم بر روی همان پلتفرم AMG GT سوار خواهد شد و به اندازه کافی نیز برای جای دادن دو ردیف صندلی در خود جا خواهد داشت.

مطالب مرتبط
جی بی ال از هدست های جدید رونمایی کرد

هر چند باید تعجب کنید که چگونه قرار است خودروی مدل SL جدید در کلاس کابریولت S جای گیرد.

گویا قرار است در مدل اصلاح شده جدید SL از یک موتور ۶ سیلندر با توان تقریبی ۴۳۵ اسب بخار  و یا یک موتور بی توربو  ۴.۰ لیتری ۸ سیلندر با توان ۵۲۲ اسب بخار و یا موتور SL612  با توان اسب بخار ۶۱۲ اسب بخار با مشخصات ارتقا یافته همان موتور ۸ سیلندر  استفاده شود.

انتظار می رود که  این جواهر پرچم دار از سری  SL  دارای توان ترکیبی بیش از ۸۰۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۷۳۸ پوند پا (۱۰۰۰ نانومتر) باشد.

گالری تصاویر زیبایی از مرسدس بنز SL

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.