نسخه تولیدی تویوتا سوپرا SUPRA رصد شد

0

نسخه تولیدی تویوتا سوپرا SUPRA رصد شد

در حالی که ما در هفته جاری در حال جمع آوری اسپای شات هایی از مدل های مختلف بودیم با مدل احیا شده تویوتا سوپرا برخورد نمودیم که مدت هاست منتظر آن هستیم.

این خودرو که از سال ۲۰۰۲ تا کنون تولید آن متوقف شده است، یک ابرخودروی کاملا اسپرت چرخ عقب متحرک است که در حال حاضر مراحل نهایی آزمایش خود را طی می کند تا برای نخستین نمایشگاه جهانی خود در پاییز امسال آماده شود.

نسل پنجم این خودرو نه تنها نمایانگر بدنه نهایی این خودرو است، بلکه دارای چرخ های نسخه تولیدی خاص دو تناژه با ظاهری فوق العاده خواهد بود.

آلیاژهای پیچیده  شده در تایرهای Michelin، سعی کردند لوگوی تویوتا سوپرا SUPRA را پنهان کنند لکن موفق نبوده اند و عکاسان ما توانستند از بیشتر قسمت های خودرو عکس بگیرند.

اگرچه این خودرو در یک پوشش استتاری غوطه ور شده بود، باز هم سقف دوتایی، یک اسپویلر برجسته عقبی و بسیاری از چراغ های عقب به راحتی قابل تشخیص بودند.

ما همچنین می توانیم دو تیپ اگزوز بسیار برجسته و یک چراغ مه شکن مرکزی F1 را نیز مشاهده کنیم.

به جرات می توان گفت که استتار بخش عقب در حال فریب دادن ماست و به نظر می رسد در قسمت سپر عقب دو قطعه پلاستیکی مصنوعی جهت فریب دادن نصب شده اند که ما امیدواریم جزو طرح نهایی محصول تولیدی نیز باشند چرا که جلوه خاصی به خودرو بخشیده اند.

در قسمت جلوی تویوتا سوپرا SUPRA ، چراغ های جلو قابل تشخیص تر هستند و احتمالا از نوع ال ای دی می باشند.

گذشته از ترکیب آن ها با ورودی های بزرگ هوا، سپر دارای سوپاپ های اضافی نسبت به اطراف آن و همچنین چراغ های ال ای دی کوچکی در اطراف است.

مطالب مرتبط
تویوتا کرولای جدید رصد شد

به طور کلی، طرح این خودرو ظاهر بی نظیر مدل مفهومی FT-1 تویوتا را نشان می دهد (تصویر زیر) که کمی قبل تر از چهار سال پیش منتشر شده بود.

تویوتا سوپرا  SUPRA جدید که به طور گسترده ای در ژاپن مورد استقبال قرار گرفته نتیجه همکاری بین تویوتا و بی ام دبلیو، با آخرین مدل از نسل بعدی Z4 است.

در حال حاضر در خودروی تویوتا سوپرا  SUPRA تازه متولد شده، موتوری همانند موتورهای بی ام دبلیو، توزیع وزن ۵۰:۵۰، عدم استفاده از جعبه دنده دستی و طرحی همانند نسخه ماشین مسابقه مشهود می باشد. علاوه بر این ما می دانیم که این خودرو به طور قابل توجهی گران تر از ۲۶۲۵۵ دلار خواهد بود و از وجود یک پیشرانه هیبریدی نیز بهره مند نخواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر بهتر است تا اوایل پاییز منتظر بمانیم و ببینیم کمپانی تویوتا چه چیزی برای سورپرایز کردن ما دارد.

تصاویر زیبایی از تویوتا کانسپت FT-1 در نمایشگاه شیکاگو

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.