بررسی تویوتا کمری ۲۰۱۸

0

تویوتا کمری ۲۰۱۸ : بررسی تویوتا کمری ۲۰۱۸ ، خودروی جذاب برای بازار آمریکا با قیمتی مناسب

XLE V6 4dr Sedan
قیمت: ۳۴۰۰۰ دلار

تویوتا کمری ۲۰۱۸ کاملا به روز شده و به نظر می رسد که یک نسخه متحول یافته از این خودروی محبوب برای فروش در آمریکا باشد. سالهاست که در رابطه با این خودرو، بین منتقدین و خریداران آن، اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد.

کمری ۲۰۱۸ Camry یک خودروی مطمئن، قابل اعتماد و قابل قبول بوده و ارزش خرید مجدد را دارد. در عین حال، یک وسیله نقلیه کاملا ساده و پر از اجزای پلاستیکی ارزان قیمت است و در واقع همانند یک قایق کوچک در طوفان به نظر می رسد.

XSE 4dr Sedan
قیمت: ۲۹۰۰۰ دلار

ویژگی های مدل جدید تویوتا کمری ۲۰۱۸

اما اینها در مورد مدل جدید صدق نمی کنند. تویوتا و لکسوس هر دو در نظر دارند تا علاقه مندان بیشتری را به سوی خود جلب کنند. کمری ۲۰۱۸ Camry جدید نشان می دهد که یک خودرو می تواند تمامی ویژگی های لازم را داشته باشد.

صاحبان تویوتا انتظار دارند که محصول جدیدشان از هر جهت ارتقا یافته باشد و دیگر همانند یک دونده عقب مانده از رقبایی مانند هوندا، مزدا، فورد و هیوندا به نظر نرسد.

سردبیر، Joel Stocksdale می گوید من کاملا تحت تاثیر Camry کمری ۲۰۱۸ جدید، به خصوص مدل V6 قرار گرفته ام. چرا که این خودرو علاوه بر قدرت، می تواند رانندگی لذت بخشی را نیز به ارمغان آورد. در حالت اسپرت، فرمان این خودرو، آنچنان نرم و انعطاف پذیر خواهد بود که سبب می شود تجربه لذت بخشی از رانندگی خود داشته باشید .

اگرچه این فرمان به پای سایر رقبا نمی رسد و اندکی ضعیف و کند به نظر می رسد، اما هنوز هم یک فرمان خوب است.

XSE V6 4dr Sedan
قیمت: ۳۴۹۵۰ دلار

بدنه تویوتا کمری ۲۰۱۸

بدنه کمری ۲۰۱۸Camry برای یک ماشین خانوادگی متوسط کاملا مناسب است. گرچه با V6، شما همواره اندکی صدای خرخر را تجربه خواهید کرد اما سیستم انتقال آن نرم و روان است. در کل می توان گفت که تویوتا باید کارهای بیشتری را برای روانتر نمودن V6 انجام دهد.

مطالب مرتبط
جنسیس جی 90 : نسل جدید Genesis G90 هیوندا معرفی شد


داخل تویوتا کمری ۲۰۱۸

من دوست دارم بیشتر، در مورد کابین داخلی این خودرو توضیح دهم چرا که به نظر من، همانند هیچ چیز دیگری که تا کنون در بازار مشاهده نموده اید نیست.، به ویژه حاشیه دوزیهای برجسته موج دار سمت مسافر بسیار به چشم می آیند.

اما همه اینها به همراه بسیاری از قسمت های دیگر با چرم معمولی تویوتا تولید شده اند که باعث صرفه جویی در هزینه ها شده است. البته من از ارگونومی فضای درونی آن اندکی شکایت داشتم. صندلی های جلو خیلی سفت و خشک بودند و تشک پشتی به یک یا چند اینچ ارتفا یا طول بیشتر برای سرنشینان قد بلند نیاز داشت.

سیستم اطلاعات سرگرمی نیز کاربر پسند نبود، چرا که اطلاعات زیادی جهت طبقه بندی وجود دارد. به نظر من تویوتا باید اپلیکیشن Entune را برای یکپارچه سازی اطلاعات سرگرمی کنار بگذارد و از Apple CarPlay و Android Auto استفاده کند. در کل می توان گفت، به زودی کمری به یک رقیب قوی در بخش سدان های متوسط تبدیل می شود.

اختصاصی وردنگار، هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.