تیزر ابر خودروی ۲۰۱۹ Aston Martin Vantage GT3 در آستانه مسابقات اتومبلیرانی منتشر شد

0

تیزر ابر خودروی استون مارتین ونتیج GT3 2019 در آستانه مسابقات اتومبلیرانی منتشر شد

استون مارتین اولین تیزر خودرو ونتیج GT3 را که قرار است در سال ۲۰۱۹ به مشتریان مشتاق این ابر خودروی استثنایی ارائه شود، منتشر نمود.

این خودرو ، ابر خودرویی از خانواده Vantage GTE است که قرار است اولین بار در مسابقات قهرمانی استقامتی FIA که در Spa-Francorchamps برگزار می شود شرکت نماید.

این مسابقه در انتهای هفته جاری برگزار خواهد شد. گویا قرار است ونتیج GT3 جدید، جایگزین Vantage GT3 12 سیلندر شود.

این کمپانی تولید کننده ابر خودروهای بریتانیایی ۴۲ نمونه از این خودرو را ساخته و ۳۷ دستگاه را نیز به فروش رسانده است. ونتیج GT3 به همراه یک نسخه اصلاح شده از موتور ۴/۱ لیتری ۸ سیلندر بی توربو ارائه خواهد شد (جایگزین پیشرانه ۱۲ سیلندر قبلی) و از بسیاری از راه حل های آیرودینامیکی هاردکور مشاهده شده در Vantage GTE، بهره خواهد برد .

می توان گفت که ابر خودروهای GT ، ابر خودروهایی پیشرو در سراسر جهان هستند و مشتریان از شرکت در مسابقات با خودروهای GT خود لذت می برند.

جان گا، مدیر عامل شرکت ماشین های مسابقه آستون مارتین می گوید:

“ما به مشتریان خود می گوییم کسانی که برای اولین بار خودروهای GT3 را هفت سال قبل خریداری کردند، همان کسانی بودند که می خواستند همواره در مسابقات جهانی پیروز شوند.”

علاوه بر این، استون مارتین برنامه هایی برای تولید نسخه ونتیج GT4 دارد که بر اساس مدل نسل جدید Vantage ساخته خواهد شد. این خودرو نیز همانند سایر خودروهای GT دارای یک موتور ۸ سیلندر است و قطعا این ابر خودروی مسابقه ای نیز در میان طرفداران کمپانی استون مارتین در سراسر جهان خوش خواهد درخشید.

استون مارتین در حال حاضر سفارشات متعددی را برای هر دو نسخه GT3 و GT4 Vantage، از طرف افرادی که برای مسابقه ۱ مارس ۲۰۱۹ آماده می شوند دریافت نموده است. اما هنوز چیزی در مورد مشخصات فنی این خودرو ارائه نشده است.

مطالب مرتبط
ال جی موبایل V30S ThinQ را با هوش مصنوعی رونمایی کرد

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.