جدیدترین عکس های شیلا خداداد در اینستاگرام

0

جدیدترین عکس های شیلا خداداد در اینستاگرام

شیلاخداداد یکی دیگر از بازیگران پرطرفدار کشورمان است که به مانند بسیاری دیگر از بازیگران‌مان در اینستاگرام فعال است. در ادامه چند تصویر از شیلا خداداد که در واقع می توان گفت جدیدترین تصاویر این بازیگر محبوب هستند را برای شما ارائه خواهیم داد. با ما در وردنگار همراه باشید.

شیلا خداداد متولد چهاردهم آبان ماه ۱۳۵۹ در شهر تهران است. تحصیلاتش را در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسانده است. ورزش های مورد علاقه اش فوتبال و والیبال هستند و تیم مورد علاقه اش استقلال است.

نکته جالب در بیوگرافی شیلا خداداد این است که به صورت کاملا اتفاقی بازیگر شده است. به طور اتفاقی مسعود کیمیایی او را در داروخانه می بیند و به او پیشنهاد بازی در فیلم اعتراض را می دهد. پس از موافقت و بازی در این فیلم به سرعت به شهرت می رسد و جایگاه خود را در سینما تثبیت می کند.

شیلا خداداد با دکتر فرزین سرکارات ازدواج کرده است و حاصل ازدواجش دو فرزند ( یک پسر و یک دختر ) است. سامیار سرکارات بیست و هفتم آبان ماه ۱۳۹۲ متولد شد. ساتین سرکارات یکم فروردین ماه ۱۳۹۶ متولد شد.

همسر شیلا خداداد یک مطب هم در شهر دبی دارد که به گفته خودش با اینکه مشغله کاری اش زیاد است اما دوست دارد هر چند مدت یکبار با خانواده به سفر برود و زمان هایی که برای طبابت به دبی می رود همسر و فرزندانش را نیز با خود به سفر می برد.

این هم جدیدترین عکس های این بازیگر پرطرفدار کشورمان که  در اینستاگرام  منتشر شده است:

شیلا خداداد و همکاران‌اش
شیلا خداداد در نمایشگاه کتاب امسال
شیلا خداداد و همسرش در نمایشگاه کتاب امسال
شیلا خداداد و همسرش

کردآوری وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است.

مطالب مرتبط
هفت هزار سال پیش چیزی عجیب و غریب برای این مردان اتفاق افتاده و ما هم اکنون به علت آن پی برده ایم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.